abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 april 2009 @ 19:44:41 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_68401595
Dank jullie wel voor het warme en lieve Welkom! Brighteyes, dank je wel, wel bijzonder om het daar zo écht te zien staan, zeg maar!

Hoi Mijsje, hoe is het met jou? Ik was inderdaad uit het tweede streepje-topic verdwenen, maar kom nog wel vaak meelezen om julli aan te moedigen hoor! Ik hoop snel op meer gezelschap vandaar, super dat Vlindur ook hier is nu!

En Iksje, heel erg gefeliciteerd! Wat een superleuk slingertje is dat, met die Nijntjes Leuke naam ook!

Sorbootje, Bossche Bollen! Wat een supervent

Ik heb vandaag trouwens mijn eerste positiebroek gekocht. Ja, ik ben echt héél erg vroeg en heb het nog niet echt nódig, maar ik was het zo zat om telkens op mijn broekspijpen te lopen omdat al mijn broeken telkens onder mijn buik(je) zakken.. En de 20 % korting bij de Prenatal vond ik toch wel een mooie insteek om er alvast één mee te nemen Ohja, en een eerste levensbehoefte: raketjes! Mjam!
3!
pi_68402556
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:21 schreef Noli. het volgende:
"Hier" in L'warden heb je op of vlakbij de kraamafdeling ook een kamertje/bureautje waar een paar uur per dag een ambtenaar zit.

Oja en ik vergeet helemaal de geweldige echo-plaatjes van FTA en Vlindur te feliciteren!!!
L'waren? It's my city

--------------

Ik was donderdag helemaal van slag... mijn gyn, mijn grote vriendelijke reus.... heeft zelfmoord gepleegd......
We zijn het weekend weggeweest, maar ik heb veel moeten denken aan de gyn... wat ontzettend zielig dat hij zó ongelukkig was dat dit zijn uitweg was.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68402600
Hier nog een bijna-Liwwadder! (woon in de buurt van en werk in LWD)
  Jubileum moderator zondag 26 april 2009 @ 20:22:41 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68402815
Iksje gefeliciteerd en Incantrix welkom hier
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 26 april 2009 @ 20:22:43 #180
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68402817
Oh Mclaura, ik kan me voorstellen dat dat er inhakt zeg, poeh .

Ik ben vandaag naar de prenatal geweest (een zondag open met 20% korting), en heb zo'n leuk rokje gevonden, die doe ik dus nooit meer uit .
pi_68402892
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik was donderdag helemaal van slag... mijn gyn, mijn grote vriendelijke reus.... heeft zelfmoord gepleegd......
We zijn het weekend weggeweest, maar ik heb veel moeten denken aan de gyn... wat ontzettend zielig dat hij zó ongelukkig was dat dit zijn uitweg was.....
Heftig
  zondag 26 april 2009 @ 20:25:58 #182
100412 mefke79
komt goed!
pi_68402943
Iksje gefeliciteerd met je zoon!

Ik zag dat een aantal dames hier fietsen verkiezen boven lopen. Ik heb het dus echt andersom. Ik durf gewoon niet te fietsen omdat het zo'n zeer deed de laatste keer. En de fysio zei dan ook dat zolang het zeer doet, ik het niet moet doen. Gelukkig gaat lopen stukken beter, dus ik loop dan maar gewoon. Al vind ik het superzonde van mijn gloednieuwe fiets, dat wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_68403050
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Sorbootje het volgende:
Hier nog een bijna-Liwwadder! (woon in de buurt van en werk in LWD)
Leeuwarden rules

Ik woon er vlak buiten (roep ik altijd stoer) in Zuiderburen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_68403077
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef mefke79 het volgende:
Iksje gefeliciteerd met je zoon!

Ik zag dat een aantal dames hier fietsen verkiezen boven lopen. Ik heb het dus echt andersom. Ik durf gewoon niet te fietsen omdat het zo'n zeer deed de laatste keer. En de fysio zei dan ook dat zolang het zeer doet, ik het niet moet doen. Gelukkig gaat lopen stukken beter, dus ik loop dan maar gewoon. Al vind ik het superzonde van mijn gloednieuwe fiets, dat wel.
Ik fiets ook niet veel hoor, mijn schaambeen en stuitje zijn in opstand tegen mijn zadel.
pi_68403130
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:22 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Mclaura, ik kan me voorstellen dat dat er inhakt zeg, poeh .

Het is gewoon een heel raar idee, en voor mijn gevoel is hij er 8 mei op onze volgende afspraak ook gewoon nog.... maarja.... dit liegt er ook niet om Overlijdensadvertenties
pi_68403286
Jezus McLaura, ik las er net per ongeluk overheen. Wat heftig!
pi_68403369
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef Sorbootje het volgende:
Jezus McLaura, ik las er net per ongeluk overheen. Wat heftig!
Het is gewoon niet te bevatten... Hij heeft zoveel leven 'gegeven' als fertiliteitsarts... maar voor hem was het leven te zwaar.
  zondag 26 april 2009 @ 20:41:43 #188
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68403539
McLaura wat heftig zeg!

Incantrix gefelciteerd en wekom

En Iksje gefeliciteerd met je zoon Tristan

En Vlindur geweldig na lang wachten ben je zwanger

Nijna helaas herken ik de pijn heel erg goed. Ik kan sinds zaterdag (gevalletje toch te veel gedaan ) als ik een tijdje gezeten heb amper nog opstaan en lopen. Alles doet zeer en voelt beurs aan. Soms lijkt het alsof ik zo door mijn benen kan zakken Ik ga morgen maar meteen contact opnemen met de fysio, kijken of ik de last van mijn bekken een beetje kan beperken. En met fietsen heb ik inderdaad ook veel minder last dan met lopen.
  zondag 26 april 2009 @ 20:42:40 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68403573
Tjee McLaura, dat lijkt me idd wel iets dat je idd flink aangrijpt...
pi_68404043
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:44 schreef Incantrix het volgende:
Hoi Mijsje, hoe is het met jou? Ik was inderdaad uit het tweede streepje-topic verdwenen, maar kom nog wel vaak meelezen om julli aan te moedigen hoor! Ik hoop snel op meer gezelschap vandaar, super dat Vlindur ook hier is nu!
naja, het gaat onder omstandigheden wel aardig Fijn dat je nog wel meeleest en aanmoedigt... Ik hoop je inderdaad snel gezelschap te komen houden...

Laura, wat vreselijk! Heel raar als je een bepaalde band met je gyn hebt opgebouwd, dat het dan opeens zo abrupt ophoudt.... Moet je bellen naar de gyn-poli voor een nieuwe afspraak?

Iksje, gefeliciteerd met Tristan!

[ Bericht 4% gewijzigd door mijsje op 26-04-2009 21:00:28 ]
pi_68405339
McLaura, dat lijkt me echt zo raar om zo'n bericht te horen over je eigen arts... heftig!

Stiemie, ik ben al bij de fysio geweest, zolang ik oefen is het best binnen de perken te houden (vooral mn stuitje begin ik te voelen anders). Laatst nog even overlegd aan de telefoon wat ik nou het beste kon doen... Volgens haar was het toch ook een goede verhouding vinden tussen activiteit en rust.
Hopelijk kan de fysio wat voor je doen!

Hormonen en verhuis"stress" is geen goede combi... nog even doorbikkelen.
Fake it till you make it...
pi_68405602
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik sta in de OP Zo fijn! Eindelijk!

Het gaat wel goed.. Heb buikpijn, is dat normaal? Van die steken en die krampjes bij mn baarmoeder.
over een kwartier ben ik 4 weken en 3 dagen

Mag deze in de OP er bij?: http://bd.lilypie.com/MKLWp2.png
Bedankt alvast
Vlindur!!!!!!!!!!
Hoera, ben zó blij voor je!!!

Ik moet nog even bijlezen, ben dit weekend te moe geweest om actief te posten Morgen ga ik een afspraak bij de HA maken, blijf maar zo moe en wil graag een bloedonderzoek ofzo. En iets tegen de hooikoorts dat de beeb geen kwaad doet.

Nou ik ga even lezen hoor
#geen
  zondag 26 april 2009 @ 21:46:48 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68405993
Hallo Incantrix!

McLaura... wat een treurig bericht
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 26 april 2009 @ 21:48:08 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68406043
Ik ga vrijdag de vk ook om een hb prikje vragen DuchessX. Balen dat je zo moe bent...
Ik moet zeggen dat ik nu, na 2 dagen floradix, al het gevoel heb dat ik iets meer energie heb.

Vlindur, ik ga het linkje plakken!
  Moderator zondag 26 april 2009 @ 22:04:57 #195
5428 crew  miss_sly
pi_68406536
Iksje gefeliciteerd met jullie zoon
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 26 april 2009 @ 22:09:38 #196
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68406670
Icantrix van harte welkom hier, en natuurlijk een geweldig fijne zwangerschap gewenst!

Iksje, van harte met de geboorte van Tristan
Dat klinkt als een lekker vlotte bevalling!

Noli, blegh ik hoop dat het gerommel dan iig wat voor je doet dan voel je niet voor niets zo naar
En als dat niet het geval is dat dat kleedje om je buik de harde buik wat verzacht.

McLaura wat een naar bericht

Hier veel last van ruimte gebrek en sorry voor de vieze info slijmverlies hele ladingen en anders als normaal, de kleine man laat duidelijk merken dat er ruimte gebrek is en ik hoop toch stilletjes dat ik mijn lichaam verkeerd aanvoel maar dit voelt zoals bij isa in de laatste week ik knijp hem dus best wel momenteel en hoop toch dat ie me voor me de gek aan het houden is.

Seilram, als de hartslag van je baby niet regelmatig is zullen ze je kindje niet eens proberen te draaien, voor ze dat namelijk doen krijg je eerst een uur lang een ctg en echo onderzoek maar goed dat je zelf al een keuze hebt gemaakt. Je moet niets hé je mag laten draaien! En moxa therapie kan je eens op zoeken als je alternatieve manieren van draaien wel wilt proberen, ik hoor daar alleen wel wisselende verhalen over, maar ja handmatig draaien biedt ook geen garanties op slagen.
Mama van Isa en Ties
pi_68406693
quote:
Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Iksje het volgende:
Snel een kort berichtje vanop mijn mobieltje... Net als bij Liande ging ik weer overtijd...blijkbaar ben ik een te goed huisje voor baby's :p
vrijdag bij de ctg had ik 4cm opening-wat ik wel fijn vond, bijna halfweg zonder last - enwerd ik gestript door de gynaecologe. Gisteren bleek dit de boel toch gestimuleerd te hebben, na een vlotte bevalling werd ik vannacht om 23u55 de trotse mama van een flinke zoon!

Tristan is zijn naam en het is een gezonde brok van 52cm groot en 3,805 kg zwaar!
Gefeliciteerd met je zoon Tristan!!!

Troel weer thuis? Hoe is het meis?

Xenia, hadden ze de luiertassen nog bij het Kruidvat? Zo wat een goeie catch dat KDV zeg!

Miss ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt mbt zwanger raken voor een 2e keer. Ik ben dan wel 5 jaar jonger dan jij, maar ik zit toch ook al een beetje zo van willen we een tweede, dan moeten we niet te lang wachten, lukt het dan weer wel allemaal, de leeftijd etc etc. Mss is het helemaal niet zo verkeerd om ervanuit te gaan dat je niet meer zwanger wordt en lukt het dan toch (wie weet spontaan, het schijnt dat je na een eerste zwangerschap sneller zwanger wordt weer) is dat natuurlijk erg welkom, toch? Maar eerst lekker genieten van Senna!!! Jaaaa ze komt echt hoor!! Jouw eigen kleine meisje!

Seilram fijn dat je weer wat positiever bent En natuurlijk komt het helemaal goed met je kleine ventje
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Herkenbaar hier thuis, Die zwangerschapsdementie neemt soms lachwekkende vormen aan

Oh ja dames, over ijsjes gesproken, ik heb zojuist het laatste mars-ijsje opgegeten...
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef martine1984 het volgende:
Gister op de valreep nog even naar de Prenetal en een super lief boxkleed gekocht met Giraffjes
Volgens mij hebben wij dan dezelfde gekocht zie kinderkamertjes-topic Euhm wij hebben een dekentje en matrashoesjes met die giraffejes gekocht. Op het boxkleed staat een draakje

Icantrix welkom en gefeliciteerd!
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:42 schreef seilram het volgende:

En miss_sly, je bent echt niet de enige met een bejaardentempo Daar doe ik ook volop aan mee!
* DuchessX doet ook mee
Ben erg benieuwd naar morgen Seilram!!

McLaura wat een naar nieuws zeg Dat zet je toch wel weer even met beide voeten op de grond hé?
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga vrijdag de vk ook om een hb prikje vragen DuchessX. Balen dat je zo moe bent...
Ik moet zeggen dat ik nu, na 2 dagen floradix, al het gevoel heb dat ik iets meer energie heb.
Ik ben al vanaf het begin zo moe maar de laatste tijd wordt het écht te gek. Ik slaap 'snachts, zij het slecht, kom moe uit bed en 2 uur later lig ik er alweer in omdat ik het gewoon niet trek. Kan ook niet meer zo goed helder denken en redeneren, het voelt echt alsof ik een hele week heb doorgehaald. Lichamelijk ben ik nergens tot toe in staat. Nou ja anyway als ik dan 'smiddags 3 uur geslapen heb en ik ben weer een uur uit bed kan ik er zó weer in (en dat doe ik dan ook maar). Maar probeer het te beperken want dalijk zit ik een vicieuze cirkel en slaap ik 'snachts niet meer. Overigens heb ik ook heel veel last van harde buiken terwijl ik dus echt maar heel weinig doe. Ik baal er echt ontzettend van! Heb gewoon niet eens de puf om trap te lopen, even een bed te verschonen of de vaatwasser uit te ruimen, dat vind ik enorm frustrerend Maar ik heb het wel heel erg getroffen met Juup© want hij doet gewoon alles in huis, zonder mokken of morren. Hoewel het wel rottig voelt want normaliter verdelen we de taken.

Sorry voor het geklaag maar ben het momenteel even zó ontzettend zat Hoezo meer energie na 12 weken, 16 weken, 20 weken?

Oh ja, ik heb de laatste tijd een scheve buik Als ik lig en een klein stukje overeind kom, is links best een heel stuk hoger dan rechts De beeb beweegt heel veel en steeds harder, zo jammer dat ik niet kan kijken wat ze allemaal aan het doen is!
Oh ja 6 mei begint zwangerschapsgym. Ben best benieuwd

[ Bericht 2% gewijzigd door DuchessX op 26-04-2009 22:24:56 ]
#geen
  zondag 26 april 2009 @ 22:13:00 #198
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68406784
DuchessX als je je echt zo bagger voelt van de week ff je bloed laten checken want het klinkt echt niet goed!
Mama van Isa en Ties
pi_68406816
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef marlieske het volgende:
DuchessX als je je echt zo bagger voelt van de week ff je bloed laten checken want het klinkt echt niet goed!
Morgen ga ik de dokter bellen om zsm een consult te hebben.
pi_68406963
quote:
Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Morgen ga ik de dokter bellen om zsm een consult te hebben.
Fantastisch toch hé zo'n vent?

Overigens, ik heb het er wél allemaal voor over, want over een aantal maanden ben ik dan eindelijk echt mama... En ik word heel erg blij als ik daar aan denk, het maakt zelfs de bevalling minder eng! alhoewel ik twijfel of ik me vlak voor de bevalling ook nog zo zal voelen
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')