quote:
Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Iksje het volgende:Snel een kort berichtje vanop mijn mobieltje... Net als bij Liande ging ik weer overtijd...blijkbaar ben ik een te goed huisje voor baby's :p
vrijdag bij de ctg had ik 4cm opening-wat ik wel fijn vond, bijna halfweg zonder last

- enwerd ik gestript door de gynaecologe. Gisteren bleek dit de boel toch gestimuleerd te hebben, na een vlotte bevalling werd ik vannacht om 23u55 de trotse mama van een flinke zoon!
Tristan is zijn naam en het is een gezonde brok van 52cm groot en 3,805 kg zwaar!

Gefeliciteerd met je zoon Tristan!!!
Troel weer thuis?

Hoe is het meis?
Xenia, hadden ze de luiertassen nog bij het Kruidvat? Zo wat een goeie catch dat KDV zeg!
Miss ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt mbt zwanger raken voor een 2e keer. Ik ben dan wel 5 jaar jonger dan jij, maar ik zit toch ook al een beetje zo van willen we een tweede, dan moeten we niet te lang wachten, lukt het dan weer wel allemaal, de leeftijd etc etc. Mss is het helemaal niet zo verkeerd om ervanuit te gaan dat je niet meer zwanger wordt en lukt het dan toch (wie weet spontaan, het schijnt dat je na een eerste zwangerschap sneller zwanger wordt weer) is dat natuurlijk erg welkom, toch?

Maar eerst lekker genieten van Senna!!!

Jaaaa ze komt echt hoor!!

Jouw eigen kleine meisje!
Seilram fijn dat je weer wat positiever bent

En natuurlijk komt het helemaal goed met je kleine ventje

quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:45 schreef Juup© het volgende:[..]
Herkenbaar hier thuis, Die zwangerschapsdementie neemt soms lachwekkende vormen aan
Oh ja dames, over ijsjes gesproken, ik heb zojuist het laatste mars-ijsje opgegeten...
quote:
Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef martine1984 het volgende:Gister op de valreep nog even naar de Prenetal en een super lief boxkleed gekocht met Giraffjes
Volgens mij hebben wij dan dezelfde gekocht
zie kinderkamertjes-topic Euhm wij hebben een dekentje en matrashoesjes met die giraffejes gekocht. Op het boxkleed staat een draakje
Icantrix welkom en gefeliciteerd!

quote:
Op zondag 26 april 2009 11:42 schreef seilram het volgende:En miss_sly, je bent echt niet de enige met een bejaardentempo

Daar doe ik ook volop aan mee!
* DuchessX doet ook mee 
Ben erg benieuwd naar morgen Seilram!!
McLaura wat een naar nieuws zeg

Dat zet je toch wel weer even met beide voeten op de grond hé?
quote:
Op zondag 26 april 2009 21:48 schreef Brighteyes het volgende:Ik ga vrijdag de vk ook om een hb prikje vragen DuchessX. Balen dat je zo moe bent...
Ik moet zeggen dat ik nu, na 2 dagen floradix, al het gevoel heb dat ik iets meer energie heb.
Ik ben al vanaf het begin zo moe maar de laatste tijd wordt het écht te gek. Ik slaap 'snachts, zij het slecht, kom moe uit bed en 2 uur later lig ik er alweer in omdat ik het gewoon niet trek. Kan ook niet meer zo goed helder denken en redeneren, het voelt echt alsof ik een hele week heb doorgehaald. Lichamelijk ben ik nergens tot toe in staat. Nou ja anyway als ik dan 'smiddags 3 uur geslapen heb en ik ben weer een uur uit bed kan ik er zó weer in (en dat doe ik dan ook maar). Maar probeer het te beperken want dalijk zit ik een vicieuze cirkel en slaap ik 'snachts niet meer. Overigens heb ik ook heel veel last van harde buiken terwijl ik dus echt maar heel weinig doe. Ik baal er echt ontzettend van! Heb gewoon niet eens de puf om trap te lopen, even een bed te verschonen of de vaatwasser uit te ruimen, dat vind ik enorm frustrerend
Maar ik heb het wel heel erg getroffen met Juup© want hij doet gewoon alles in huis, zonder mokken of morren. Hoewel het wel rottig voelt want normaliter verdelen we de taken.Sorry voor het geklaag
maar ben het momenteel even zó ontzettend zat
Hoezo meer energie na 12 weken, 16 weken, 20 weken?
Oh ja, ik heb de laatste tijd een scheve buik

Als ik lig en een klein stukje overeind kom, is links best een heel stuk hoger dan rechts

De beeb beweegt heel veel en steeds harder, zo jammer dat ik niet kan kijken wat ze allemaal aan het doen is!
Oh ja 6 mei begint zwangerschapsgym. Ben best benieuwd
[ Bericht 2% gewijzigd door DuchessX op 26-04-2009 22:24:56 ]