Ik wil wel even zeggen dat ik je nu al een toffe papa vind, je post erg actief mee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:48 schreef Juup© het volgende:
Wat een typegeiten hierik kan niet even naar de wc gaan of het topic is al weer vol
Leuk is dat jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef innepin het volgende:
Het staat echt stoer, een 2010 baby in de OP![]()
Ik weet nog dat Rocka tegen mij zei: "Wacht maar, straks zijn er mensen in 2010 uitgerekend terwijl jij in 2008 zwanger raakte, dan voelt het pas 'ver'" (of iets in die strekking), en mên, daar was echt geen woord van gelogen
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef innepin het volgende:
[..]
11,50 voor een papiertje? Een papiertje dat in andere gemeentes gewoon gratis is?
Wat raar toch, dat ze overal maar hun eigen regeltjes mogen bedenken
En bij ons was het allemaal gratis, zonder afspraak. Wat raar toch, die verschillen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef _Bar_ het volgende:
dit haal ik even van de site van de gemeente waar ik woon.
Kosten
Na erkenning van de ongeboren vrucht wordt een akte opgemaakt. Daarvan krijgt u een afschrift mee tegen betaling van ¤ 11,10. Deze akte moet meegebracht worden bij aangifte van de geboorte van het kind ongeacht waar het kind wordt geboren.
Iemand anders z'n zwangerschap is mijn (onze) mijlpaal?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:57 schreef huuphuup het volgende:
Innepin nu je het zegt pfoe... het klinkt inderdaad ver zo zeg! Mijlpaaaaaal
Ik las vandaag ergens: het leven bestaat niet uit mijlpalen, maar uit momenten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook![]()
Nouja, je hoeft in elk geval niet verplicht-verplicht een afspraak te maken
Innepin nu je het zegt pfoe... het klinkt inderdaad ver zo zeg! Mijlpaaaaaal
ik zou dat "stomme"pappiertje misschien beter in kunnen ruilen tegen een bruiloft ofzo op een dag dat het gratis is, dan kost het ons niksquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En bij ons was het allemaal gratis, zonder afspraak. Wat raar toch, die verschillen.
Dan kost je het waarschijnlijk 3x die uittreksels, maar ben je wel overal vanaf verderquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik zou dat "stomme"pappiertje misschien beter in kunnen ruilen tegen een bruiloft ofzo op een dag dat het gratis is, dan kost het ons niks
ofnee dan krijg je weer de uittreksels natuurlijk
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik las vandaag ergens: het leven bestaat niet uit mijlpalen, maar uit momenten.
toen moest ik toch wel even aan alle zwangeren hier denken (inclusief mijzelf hoor)
Ik ben ook prettig gestoord dus ik kan goed met jullie meepratenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wil wel even zeggen dat ik je nu al een toffe papa vind, je post erg actief mee!![]()
Overigens zijn de niet mee-postende papa's ook vast wel tof maar ik vind het toch stoer om tussen allemaal vrouwen mee te gaan babbelen.
quote:Wat zijn de kosten?
Het opmaken van de geboorteakte is gratis.
Nog maar 253 dagen te gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik sta in de OPZo fijn! Eindelijk!
Het gaat wel goed.. Heb buikpijn, is dat normaal? Van die steken en die krapjes bij mn baarmoeder.
over een kwartier ben ik 4 weken en 3 dagen![]()
Mag deze in de OP er bij?: http://bd.lilypie.com/MKLWp2.png
Bedankt alvast
Dat is bij het aangeven. Aangezien Duchess en jij getrouwd zijn, hoeven jullie niets te doen voor de erkenningquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
rond 25 september weet de rest het ook
Oepsquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is bij het aangeven. Aangezien Duchess en jij getrouwd zijn, hoeven jullie niets te doen voor de erkenning
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
rond 25 september weet de rest het ook
Jij ook Thnx!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef huuphuup het volgende:
Vlindur ik had in het begin ook wat buikpijn. Niet echt pijn-pijn maar een beetje een zeurderig gevoel terwijl ik normaal echt nooit wat voelde enzo. Er gebeurt nu al heel veel in je buik hoor
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat doe jij al die nieuwsgierige vrouwen toch aan
Ja, nou, precies, eens in je leven. En aangezien dit mijn enige zwangerschap zal zijn, moet het dan ook maar gebeurenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:14 schreef huuphuup het volgende:
![]()
hahaha wat grappig miss_sly.
Van die dingen die je eens in je leven geprobeerd moet hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou ik zal een tipje van de sluier oplichten (op de manier zoals mijn dochter het zei)
"Nou als het geen meisje wordt, dan kan het ook wel een jongetje worden hoor"
En dat met die onschuldige 3-jarige oogjes
Dat heb ik je al vaker zien zeggen, Miss. Waarom weet je dat zo zeker?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, nou, precies, eens in je leven. En aangezien dit mijn enige zwangerschap zal zijn, moet het dan ook maar gebeuren
En ze waren echt lekker
Nou, toch wel vrij zeker. Ik ben al 40, deze zwangerschap is niet gemakkelijk tot stand gekomen en ik weet niet of ik dat zwanger zijn an sich nog wel een keer zou willen doen. Ik heb dus iig geen jaar of 2 ertussen om daarover na te denken en te bedenken of we een tweede toch wel leuk zouden vinden. Als je 40 bent bij de eerste is dat nou eenmaal een beperking waar je tegenaan loopt. Natuurlijk kan ik best als ik 42 ben nog proberen zwanger te worden, maar als dat weer ruim 2 jaar duurt, ben ik 44 als ik dan zwanger zou zijn. De kansen dat er iets mis is of gaat met dat kindje zijn ook weeer veel groter tegen die tijd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dat heb ik je al vaker zien zeggen, Miss. Waarom weet je dat zo zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |