Nee, het valt ook wel mee idd.quote:Op zondag 26 april 2009 02:41 schreef sig000 het volgende:
De TT is nogal overdreven, zo dodelijk is het virus niet.
Maar dan ben je voor een grote ramp toch wel te laat, denk ik?quote:Op zondag 26 april 2009 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De truc is volgens mij om met algemene virusremmers, zoals osaltamivir, de verspreiding van het virus te remmen waardoor er meer tijd is om een vaccin te ontwikkelen en om bijvoorbeeld besmettingshaarden te isoleren.
Ook een grote ramp heeft een begin, als het tot een grote ramp komt zijn de middelen, zoals het tijdrekken met algemen virusremmers en in de tussentijd een vaccin ontwikkelen dus al ineffectief gebleken.quote:Op zondag 26 april 2009 02:48 schreef Stali het volgende:
Maar dan ben je voor een grote ramp toch wel te laat, denk ik?
Uiteraard.quote:Op zondag 26 april 2009 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ook een grote ramp heeft een begin, als het tot een grote ramp komt zijn de middelen, zoals het tijdrekken met algemen virusremmers en in de tussentijd een vaccin ontwikkelen dus al ineffectief gebleken.De grote ramp impliceert dus al dat je te laat bent of dat de ingezette middelen niet effectief bleken.
Maar wel hygiënisch weggestopt in grote schone stallen. In Zuid-Amerika en in Azië liggen ze met het vee in bed.quote:
quote:Op zondag 26 april 2009 02:35 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Lul niet gast. De Spaanse griep trof júist de jonge gezonde mensen.
Dat is toch wel in het algemeen een verstandig motto.quote:Op zondag 26 april 2009 03:10 schreef barthol het volgende:
Maar wat ik wilde zeggen is dat het niet iets is om over in paniek te raken, maar wel iets is om serieus te nemen en in de gaten te houden (en eventuele verspreiding ervan te voorkomen of in te dammen)
Met een flinke ventilator die zo'n virus lekker naar buiten blaast.quote:Op zondag 26 april 2009 03:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar wel hygiënisch weggestopt in grote schone stallen.
Ja maar, er moet natuurlijk eerst een virus ontstaan. En dat komt omdat in grote delen van de wereld het vee gewoon door het huis loopt.quote:Op zondag 26 april 2009 03:20 schreef sig000 het volgende:
Met een flinke ventilator die zo'n virus lekker naar buiten blaast.
De verspreiding via mensen is met dit virus idd een groter risico, toch is de moderne veehouderij best wel kwetsbaar wat met MKZ en varkenspest wel gebleken is.quote:Op zondag 26 april 2009 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja maar, er moet natuurlijk eerst een virus ontstaan. En dat komt omdat in grote delen van de wereld het vee gewoon door het huis loopt.
Ach paarden hebben 't ook.quote:Op zondag 26 april 2009 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ergens klinkt varkensgriep erger dan vogelgriep.
Omg volgend probleemquote:Op zondag 26 april 2009 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ergens klinkt varkensgriep erger dan vogelgriep. Is niet halal.
quote:Vertaald: "Gezondheid expert Mike Adams wijst erop, "Het antwoord is schokkend dat dit niet het gevolg kon zijn geweest van een ongeval. Waarom? Omdat Baxter International zich aan een zogenaamde BSL3 (Biosafety Level 3) houdt - een set van de veiligheid in laboratoria protocollen die voorkomen dat de cross-contaminatie van materialen kan voorkomen. "
Vertaald: "introductie van een mengsel van levende H5N1 en H3N2 virussen kon hebben geleid tot ernstige gevolgen. Terwijl H5N1 niet gemakkelijk infecteert in mensen, H3N2 virussen doen dat met gemak. Als iemand wordt blootgesteld aan een mengsel van de twee gelijktijdig en was geïnfecteerd met beide stammen, kan hij of zij hebben gediend als een broedplaats voor een hybride-virus in staat om gemakkelijk aan en onder de mensen te worden verspreid."
quote:Op zondag 26 april 2009 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
Het is bijna wel met 100% zekerheid te zeggen dat die ik ook labontwikkeld is en verwerkt zit in een vaccin of andere medicatie.
De varkensgriep uitbraak lijkt met doelbewust op gezet. Men weet toch inmiddels wel van de decimeer projecten van Amerika en Europa. Deze uitbraak is geen toeval.
Al 60 jaar lang is deze Derde Wereld oorlog aan de gang, aanslag op op onze gezondheid.
Ik ga er vanuit dat het verhaal hierboven onzin is, maar los daarvan zou het deze griep ook niet verklaren. Een H5N1 en een H3N2 kunnen samen nooit een H1N1 opleverenquote:Op zondag 26 april 2009 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
Wederom waarom wordt Baxters geknoei van paar maanden niet aangehaald?!!
Baxter heeft active vogelgriep in griepvaccin verspreid naar 18 landen waaronder Nederland?!
http://www.wacholland.org(...)preid-over-18-landen
http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
[..]
Het is bijna wel met 100% zekerheid te zeggen dat die ik ook labontwikkeld is en verwerkt zit in een vaccin of andere medicatie.
De varkensgriep uitbraak lijkt met doelbewust op gezet. Men weet toch inmiddels wel van de decimeer projecten van Amerika en Europa. Deze uitbraak is geen toeval.
Al 60 jaar lang is deze Derde Wereld oorlog aan de gang, aanslag op op onze gezondheid.
Niks hoor gewoon realiteit en Baxter geeft het nog toe ook.quote:Op zondag 26 april 2009 09:49 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het verhaal hierboven onzin is, maar los daarvan zou het deze griep ook niet verklaren. Een H5N1 en een H3N2 kunnen samen nooit een H1N1 opleveren
Ik heb ook wat extra alcohol genomen alvast preventief.quote:Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Heremeteit het volgende:
Gisteren toch maar even wat tamiflu ingekocht. Heb niet zo'n vertrouwen in de Nederlandse overheid als het op distributie aankomt, die laat het volk natuurlijk lekker in de kou staan. Las al iets over bepaalde mensen die prioriteit krijgen, dan weet je al dat er te weinig is ingeslagen. Verder voel ik me als vegetarier allerminst geroepen om de gevolgen te dragen van een kwaal die zonder de varkenshouderij waarschijnlijk niet had bestaan.
Ome Ab vindt alles linkquote:Op zondag 26 april 2009 07:33 schreef henkway het volgende:
Ome Ab vindt het link worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)mp_komt_eraan__.html
[ afbeelding ]
Mja en Swine Flu klinkt nog erger dan Avian Flu. Het laatste lijkt tenminste nog op een keelsnoepje, terwijl het eerste...naja laten we het verleden maar niet meer oprakelen...quote:Op zondag 26 april 2009 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ergens klinkt varkensgriep erger dan vogelgriep. Is niet halal.
Met beetje griepvirus is verder testen niet echt nodig, genoeg mensen die inmiddels al besmet zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Broadcaster TVNZ says the students have tested positive for Influenza A and that further tests will be required.
Buiten Mexico zijn de mensen gezonder?quote:Op zondag 26 april 2009 10:47 schreef Merkie het volgende:
Wel vreemd dat er buiten Mexico geen doden zijn tot dusver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |