Ik ga er vanuit dat het verhaal hierboven onzin is, maar los daarvan zou het deze griep ook niet verklaren. Een H5N1 en een H3N2 kunnen samen nooit een H1N1 opleverenquote:Op zondag 26 april 2009 09:44 schreef Lambiekje het volgende:
Wederom waarom wordt Baxters geknoei van paar maanden niet aangehaald?!!
Baxter heeft active vogelgriep in griepvaccin verspreid naar 18 landen waaronder Nederland?!
http://www.wacholland.org(...)preid-over-18-landen
http://www.torontosun.com/news/canada/2009/02/27/8560781.html
[..]
Het is bijna wel met 100% zekerheid te zeggen dat die ik ook labontwikkeld is en verwerkt zit in een vaccin of andere medicatie.
De varkensgriep uitbraak lijkt met doelbewust op gezet. Men weet toch inmiddels wel van de decimeer projecten van Amerika en Europa. Deze uitbraak is geen toeval.
Al 60 jaar lang is deze Derde Wereld oorlog aan de gang, aanslag op op onze gezondheid.
Niks hoor gewoon realiteit en Baxter geeft het nog toe ook.quote:Op zondag 26 april 2009 09:49 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het verhaal hierboven onzin is, maar los daarvan zou het deze griep ook niet verklaren. Een H5N1 en een H3N2 kunnen samen nooit een H1N1 opleveren
Ik heb ook wat extra alcohol genomen alvast preventief.quote:Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Heremeteit het volgende:
Gisteren toch maar even wat tamiflu ingekocht. Heb niet zo'n vertrouwen in de Nederlandse overheid als het op distributie aankomt, die laat het volk natuurlijk lekker in de kou staan. Las al iets over bepaalde mensen die prioriteit krijgen, dan weet je al dat er te weinig is ingeslagen. Verder voel ik me als vegetarier allerminst geroepen om de gevolgen te dragen van een kwaal die zonder de varkenshouderij waarschijnlijk niet had bestaan.
Ome Ab vindt alles linkquote:Op zondag 26 april 2009 07:33 schreef henkway het volgende:
Ome Ab vindt het link worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)mp_komt_eraan__.html
[ afbeelding ]
Mja en Swine Flu klinkt nog erger dan Avian Flu. Het laatste lijkt tenminste nog op een keelsnoepje, terwijl het eerste...naja laten we het verleden maar niet meer oprakelen...quote:Op zondag 26 april 2009 07:50 schreef Strolie75 het volgende:
Ergens klinkt varkensgriep erger dan vogelgriep. Is niet halal.
Met beetje griepvirus is verder testen niet echt nodig, genoeg mensen die inmiddels al besmet zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 10:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Broadcaster TVNZ says the students have tested positive for Influenza A and that further tests will be required.
Buiten Mexico zijn de mensen gezonder?quote:Op zondag 26 april 2009 10:47 schreef Merkie het volgende:
Wel vreemd dat er buiten Mexico geen doden zijn tot dusver.
Hmm.. ben benieuwd hoelang ze dat nog 'gewoon' verspreiden voordat dat er een run op komt..quote:Op zondag 26 april 2009 09:54 schreef Heremeteit het volgende:
Gisteren toch maar even wat tamiflu ingekocht. Heb niet zo'n vertrouwen in de Nederlandse overheid als het op distributie aankomt, die laat het volk natuurlijk lekker in de kou staan. Las al iets over bepaalde mensen die prioriteit krijgen, dan weet je al dat er te weinig is ingeslagen. Verder voel ik me als vegetarier allerminst geroepen om de gevolgen te dragen van een kwaal die zonder de varkenshouderij waarschijnlijk niet had bestaan.
Bovendien hoort ome Ab zichzelf zo graag praten dat elke gelegenheid daarvoor goed genoeg isquote:Op zondag 26 april 2009 10:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ome Ab vindt alles link. Het is zijn baan om te zeggen dat het link is.
Snel... snel halen dan.quote:Op zondag 26 april 2009 11:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hmm.. ben benieuwd hoelang ze dat nog 'gewoon' verspreiden voordat dat er een run op komt..
Volgens mij is dat in NL niet vrij verkrijgbaar. Ik zat gisteren toevallig in het buitenland en ben nog even een chemist binnengelopen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:03 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Hmm.. ben benieuwd hoelang ze dat nog 'gewoon' verspreiden voordat dat er een run op komt..
Maar hij zegt ook in hetzefde artikel: " Geluk bij een ongeluk: dit nieuwe griepvirus lijkt gevoelig voor de antivirale middelen die voorradig zijn."quote:Op zondag 26 april 2009 07:33 schreef henkway het volgende:
Ome Ab vindt het link worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)mp_komt_eraan__.html
[ afbeelding ]
Waar koop je tamiflu zonder recept?quote:Op zondag 26 april 2009 11:06 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in NL niet vrij verkrijgbaar. Ik zat gisteren toevallig in het buitenland en ben nog even een chemist binnengelopen.
quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef buachaille het volgende:
Kredietcrisis, varkenspest, welke rampen krijgt de wereld nog meer te verduren nadat de US Omaba als president hebben gekozen
In Iran zijn israelische sinaasappelen op de markt gekomen, het einde der tijden naderd, het zevende zegel wordt gebroken....quote:Op zondag 26 april 2009 11:22 schreef buachaille het volgende:
Kredietcrisis, varkenspest, welke rampen krijgt de wereld nog meer te verduren nadat de US Omaba als president hebben gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |