SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
FussballNou en, dat is de Belgische competitieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef borisz het volgende:
FussballSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Het beste optreden van Lisa vind ik nog steeds de chorus line, toen ze Sass Jordan deed. Toch jammer dat ze misschien door Gordon steeds van die stampnummers doet. En nu ook weer. Ze deed het niet slecht maar met big band had het niet veel te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Als het om de beste stem zou gaan wel ja. Daar gaat het, helaas voor Lisa, niet alleen om. Het is het totaal pakket. Lisa heeft een veel betere stem dan Whatever. Whatever heeft een veel leukere show.
Dat zegt verder ook niemand toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjes
Het is een mix ja. Als je voor zang en show een eigen cijfer geeft en dan het gemiddelde, dan komen ze beide op ongeveer hetzelfde cijfer uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En helaas voor dat duo gaat het ook niet alleen om de show en de dansjes
Nee dus? En daarom mag het niet gezegd worden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt verder ook niemand toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |