quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Dementor nu heel de dag zitten zwoegen in z'n blouse
Die ene staat te giechelen als een grietquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef hollowman het volgende:
de wiet begint de werken bij die gappies buiten!
Zijn streepjesblousequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft Dementor nu heel de dag zitten zwoegen in z'n blouse
Ja dahag, je hebt werkpaarden en luxe paarden.quote:
Op de achtergrond als het goed is:quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is maanvis er nog, ik heb 'm gemist.
+ wat meer zelfbruinerquote:
Tijdens het streamen van DGK rookte ik nogquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef De_Jostiband het volgende:
Verdomme al die rokers, ik krijg nu ook zin in een sigaret
*sigaret opsteekt*
ik wil ook een kleurtje......quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag, je hebt werkpaarden en luxe paarden.
Thanxquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Op de achtergrond als het goed is:
[ afbeelding ]
Nee das oranje.. maar ik wacht op de echte bewoners ipv dat zootjequote:
Zou hij eerst moeten douchen van Juud voordat hij vanavond in bed magquote:
Mischa Klein bedoel je. Dat is 'm niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:41 schreef -sabine- het volgende:
Die Roel is dat niet een VJ of DJ samenwonend met ene Aafke/Aafje in Adam?
Ze dragen altijd witte kleding, geven/organiseren witte feesten en maken samen kunst.
Zij was fotomodel.
Iemand?
Kan niet slapen als ik dit niet weet.![]()
Keimooie grieten daar vanaaf,,,,,,,,,kunnen de moeders trots op zijn.
Het wordt een maand lang geleuter. Dat heb je, met RLS'sen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:58 schreef Kaat38 het volgende:
dus Jaap komt helemaal niet?
Niet dat ik een superfan of zoiets van hem was maar ik zit niet te wachten op dit geleuiter!
quote:
Misschien slapen ze wel apartquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou hij eerst moeten douchen van Juud voordat hij vanavond in bed mag
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar is het linkje voor Fok!kers om met korting stream te ontvangen?
Is er niet, de korting kan iedereen krijgen. Inschrijven gaat via de bunkersite.quote:
dat komt nog omdat je vanaf maandag pas moet betalen heeft dat nu geen prioquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar is het linkje voor Fok!kers om met korting stream te ontvangen?
Nee, daar gokt Bart op qua betalende kijkersquote:
huh mariell had toch gezegd dat je die korting zou krijgen als je via een forum streams zou nemen? nou ja, niet dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er niet, de korting kan iedereen krijgen. Inschrijven gaat via de bunkersite.
Echtquote:
Bart zei daar ook iets hatelijks over een tijdje terug.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef lies1958 het volgende:
ik vind het wel sneu dat er verschillende mensen gewoon niet zijn komen opdagen zonder af te bellen.
Is nu een beetje een sneue bedoening om naar te kijken.
Is je beeld van mij nu in duizend duigen gevallen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
Ja hé ho hu, wat was dat nou in het vorige topic?!
Jij bent dieenefokster?
ow..... nah ik denk dat ie mij vast kan afschrijven da's al -1quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, daar gokt Bart op qua betalende kijkers.
Lijkt mij ook. Ze zouden de eerste 3 dagen ofzo gratis moeten doen om de mensen aan te trekken en daarna laten betalen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Espabilado het volgende:
Krijg je de echte bewoners straks trouwens dan nog geen seconde gratis te zien? slechte opzet lijkt me dat.
Denk dat Dementor al hard genoeg gewerkt heeft om een keer bij Juud in bed te kruipenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien slapen ze wel apart![]()
Ik heb Juud helemaal niet goed kunnen zien
Nee, dat is 'm niet. Toen ik weg ging, was hij er nog wel. Geloof ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
Op de achtergrond als het goed is:
[ afbeelding ]
ik zou haar meerdere malen doen.quote:
Toegevoegdquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Hyves van de geblondeerde:
http://roel-hofman.hyves.nl
Danny heeft nog geen tijd gehad om dat in elkaar te zetten overigens... Toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat komt nog omdat je vanaf maandag pas moet betalen heeft dat nu geen prio
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Hyves van de geblondeerde:
http://roel-hofman.hyves.nl
Weet niemand omdat er maar één stream is.quote:
Hoe 't precies zit weet ik ook niet, je kan die korting iig wel krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Marrije het volgende:
huh mariell had toch gezegd dat je die korting zou krijgen als je via een forum streams zou nemen? nou ja, niet dus
Oh, dan weet ik niet wie Maanvis is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet. Toen ik weg ging, was hij er nog wel. Geloof ik.
inderdaad, niet te klagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat is toch hartstikke goed?
Als die allemaal streams aanschaffen!
Jahwel is wel correct, in 't begin was er sprake van een constructie met een FOK!abo, dat is van de baan.quote:
Maarre... dit is niet "het programma" hè.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... nah ik denk dat ie mij vast kan afschrijven da's al -1
ik val écht bijna in slaap... en doe écht mijn best......
Te duurquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Weet niemand omdat er maar één stream is.
okquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe 't precies zit weet ik ook niet, je kan die korting iig wel krijgen.
Nee, ik ben jaloersquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is je beeld van mij nu in duizend duigen gevallen?
Ah zo. Dus geen fok abo meer als je streams neemt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jahwel is wel correct, in 't begin was er sprake van een constructie met een FOK!abo, dat is van de baan.
Sorry voor de verwarring.
Nee, dat is wat hij hoopt te krijgen aan betalende streamers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat is toch hartstikke goed?
Als die allemaal streams aanschaffen!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
Dus om op basis hiérvan te zeggen: -1, dan ben je een dom mokkel.
Zoals 't er nu naar uit ziet niet nee, dat zou Danny immers moeten devvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef Marrije het volgende:
Ah zo. Dus geen fok abo meer als je streams neemt?
Voor 500 euro wil ik gerust een horloge beschilderen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah ik die van mij ook![]()
1575,- euro voor een schilderij......ik doe het voor de helft
![]()
Ja hoiquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik zou haar meerdere malen doen.
ik doe het voor een euroknaller.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor 500 euro wil ik gerust een horloge beschilderen.
Er is vast ook wel iemand anders die dat ff kan devvenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zoals 't er nu naar uit ziet niet nee, dat zou Danny immers moeten devven.
Doet je oor het weer .. enne dat groeit wel dicht iid maar laat de bellen maar ff uit.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |