huh mariell had toch gezegd dat je die korting zou krijgen als je via een forum streams zou nemen? nou ja, niet dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is er niet, de korting kan iedereen krijgen. Inschrijven gaat via de bunkersite.
Echtquote:
Bart zei daar ook iets hatelijks over een tijdje terug.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef lies1958 het volgende:
ik vind het wel sneu dat er verschillende mensen gewoon niet zijn komen opdagen zonder af te bellen.
Is nu een beetje een sneue bedoening om naar te kijken.
Is je beeld van mij nu in duizend duigen gevallen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
Ja hé ho hu, wat was dat nou in het vorige topic?!
Jij bent dieenefokster?
ow..... nah ik denk dat ie mij vast kan afschrijven da's al -1quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, daar gokt Bart op qua betalende kijkers.
Lijkt mij ook. Ze zouden de eerste 3 dagen ofzo gratis moeten doen om de mensen aan te trekken en daarna laten betalen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef Espabilado het volgende:
Krijg je de echte bewoners straks trouwens dan nog geen seconde gratis te zien? slechte opzet lijkt me dat.
Denk dat Dementor al hard genoeg gewerkt heeft om een keer bij Juud in bed te kruipenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien slapen ze wel apart![]()
Ik heb Juud helemaal niet goed kunnen zien
Nee, dat is 'm niet. Toen ik weg ging, was hij er nog wel. Geloof ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
Op de achtergrond als het goed is:
[ afbeelding ]
ik zou haar meerdere malen doen.quote:
Toegevoegdquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Hyves van de geblondeerde:
http://roel-hofman.hyves.nl
Danny heeft nog geen tijd gehad om dat in elkaar te zetten overigens... Toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat komt nog omdat je vanaf maandag pas moet betalen heeft dat nu geen prio
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef Sneijder5 het volgende:
Hyves van de geblondeerde:
http://roel-hofman.hyves.nl
Weet niemand omdat er maar één stream is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |