Het is me wat hè...quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ook al heb ik geen flauw idee wat die daar nu eigenlijk te doen heeft. Zichzelf een beetje begeven in het high-society gedoe-dinges met producers en technici?
Ah, die blonde is Brechtje dus. Mooie meid.quote:
Jeetje meid doe niet zo zuur, Claire zag er prima uit en ja, ze straalt! Mooi toch? En ik heb nog nooit een zwangere vrouw zonder een dikke buik gezien, jij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope.. Da's een gelukje wat je wel of niethebt.
Maar ik krijg altijd spontaan jeuk als mensen van elke zwangere vrouw zeggen dat ze mooi zwanger zijn, hetzelfde als mensen die bij iedere baby die ze zien zeggen: ah, wat een mooie baby, ook al is dat kind zo lelijk als de nacht..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Spooky4u het volgende:
Ok, wie heeft er gezocht naar nieuws van Beatrix
Leuk toch juist, zo'n allegaartje en een hoop FOK! volk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ook al heb ik geen flauw idee wat die daar nu eigenlijk te doen heeft. Zichzelf een beetje begeven in het high-society gedoe-dinges met producers en technici?
Peterquote:
En ook niet op TT101. Dus ze heeft het nog niet medegedeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Staat trouwens niet op de site van de Telegraaf, dat de koningin aftreedt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef pberends het volgende:
Wie is die neger in dat witte pak omfg?
Wow, mooie cap.quote:
Ikke.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Spooky4u het volgende:
Ok, wie heeft er gezocht naar nieuws van Beatrix
Nou ik heb dat niet gezegd maar wel gedacht ..quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan toch ook weer niet zeggen... sjesus wat een lelijk monstertje.....![]()
kan wel...... maar jah.....
Nee, dan zeg je wat een ontzettende lieve babyyyy!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan toch ook weer niet zeggen... sjesus wat een lelijk monstertje.....![]()
kan wel...... maar jah.....
morgen komt Jaapquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is huub al weer weg en wanneer komt japio dan?
ik snap dr niks van is dit de receptie?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk moet ik liever tegen yvonne zijn, want dochter
Ach, kritiek is er altijd, door iedereen, of je krijgt te horen dat je buik te groot is of juist te klein, of dat het lijkt alsof er 2 in zitten etc etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jeetje meid doe niet zo zuur, Claire zag er prima uit en ja, ze straalt! Mooi toch? En ik heb nog nooit een zwangere vrouw zonder een dikke buik gezien, jij?
maandag gebeurt dat om 20.00 nl 1quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En ook niet op TT101. Dus ze heeft het nog niet medegedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |