Omdat we dan nog langer met die klootviool, die zichzelf een coach vindt, opgescheept zitten! Als we ons niet plaatsen voor de CL is de kans (nog steeds nihil) groter dat 'ie er volgende maand wordt uitgetrapt. Dat is namelijk hoog nodig als je wilt dat het beter gaat met onze club!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Chadi het volgende:
[..]
We kunnen beter niet meedoen aan de CL .. wat is de logica daarachter? Dat je liever de CL inkomsten mist en op het UEFA niveau blijft steken?
Wie heeft jou toestemming gegeven om een filmpie van mijn vrouwtje te posten?quote:
Nee hoor hij blijft sowieso nog minimaal een jaar of je CL of UEFA cup spelt. Er komt ieder jaar een evaluatie moment. En die is niet afhankelijk of je CL speelt of UEFA . Als je overwintert in de CL betekent het dat je gewoon een goed team neer hebt gezet wat mee kan om plek 1 in de eigen competitie en dan is er totaal geen reden om hem weg te sturen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat we dan nog langer met die klootviool, die zichzelf een coach vindt, opgescheept zitten! Als we ons niet plaatsen voor de CL is de kans (nog steeds nihil) groter dat 'ie er volgende maand wordt uitgetrapt. Dat is namelijk hoog nodig als je wilt dat het beter gaat met onze club!
We hadden dit seizoen moeten degraderen! Wellicht was 7e plek ook genoeg geweest om die sukkel te ontslaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hoor hij blijft sowieso nog minimaal een jaar of je CL of UEFA cup spelt. Er komt ieder jaar een evaluatie moment. En die is niet afhankelijk of je CL speelt of UEFA . Als je overwintert in de CL betekent het dat je gewoon een goed team neer hebt gezet wat mee kan om plek 1 in de eigen competitie en dan is er totaal geen reden om hem weg te sturen.
Marco loopt zelfs meer kans weg gestuurd te worden wanneer hij afgaat in de CL dan wanneer hij overwintert in de UEFA.
Guess so, beetje duwen boeiendquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:03 schreef Noshiba het volgende:
Suarez en vertonghen...![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)ht_moeten_laten_zien
Laat me raden.... VRje?
Het gaat je dus helemaal niet om de resulaten maar je wil gewoon dat z ehem ontslaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef Barca het volgende:
[..]
We hadden dit seizoen moeten degraderen! Wellicht was 7e plek ook genoeg geweest om die sukkel te ontslaan?
Hoe beter de resultaten, hoe kleiner de kans dat hij ontslagen wordt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat je dus helemaal niet om de resulaten maar je wil gewoon dat z ehem ontslaan.
Is toch nog een beetje frustratie denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:03 schreef Noshiba het volgende:
Suarez en vertonghen...![]()
http://www.sportweek.nl/v(...)ht_moeten_laten_zien
Laat me raden.... VRje?
quote:Ajax schenkt de Nierstichting 25.000 euro.
De donatie komt voort uit de transfer van Nigel de Jong van Hamburger SV naar Manchester City waaruit Ajax een opleidingsvergoeding heeft gekregen.
De voormalige middenvelder van Ajax is ambassadeur van de Nierstichting. Naast de andere goede doelen die Ajax steunt, zoals Missie Kaapstad en stichting KIKA, zet de club zich op deze manier maatschappelijk in.
Marja Woldberg, Nigels moeder en al vanaf haar veertiende nierpatiënt, en Paul Beerkens, algemeen directeur van de Nierstichting, zullen zondag voorafgaand aan de wedstrijd Ajax - AZ namens de Nierstichting uit handen van manager technische zaken Danny Blind de cheque in ontvangst nemen.
Jij hebt in ieder geval geen trauma opgelopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef Silaz het volgende:
boh nu net terug uit Barcelona.. las dus dat er dik was verloren van psv![]()
Nu zondag weer knallen, heb er zin in![]()
Godsamme zeg, het gaat om net zoveel als VOOR Vitesse - AZ. Sinds iets van 8 wedstrijden geleden was het al bekend dat je voor de 2e plek moest vechten. Nu je door PSV bent vernederd moet je juist laten zien waar je van gemaakt bent en die overige 3 wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan goed begrijpen dat Suarez gefrusteerd is. Moet het alleen niet gaan afreageren op medespelers. Zou me als speler ook moeilijk op kunnen laden voor de rest van deze 3 wedstrijden die nergens meer om gaan.
Uh, CL?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kan goed begrijpen dat Suarez gefrusteerd is. Moet het alleen niet gaan afreageren op medespelers. Zou me als speler ook moeilijk op kunnen laden voor de rest van deze 3 wedstrijden die nergens meer om gaan.
Ben wel benieuwd naar de 'surprise' voor AZ.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
Beetje een Ajax - Feyenoord '99 scenario dus aankomende zondag. Feyenoord werd toen ook de week ervoor kampioen, kwam tijdens de klassieker met een half B-elftal aanzetten. 6-0 werd het toen toch?
Het lijkt me eerder Vertonghen die gefrustreerd is, hij is geen basisspeler meer, viel dramatisch slecht in waardoor er een tegengoal kwam en en hij is totaal niet in vorm de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Klopt. Ze waren volgens mij gewoon bang om keihard af te gaan, dus kwamen ze maar met een b-elftal opdraven zodat ze daar de schuld konden leggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:33 schreef Kopbal het volgende:
Beetje een Ajax - Feyenoord '99 scenario dus aankomende zondag. Feyenoord werd toen ook de week ervoor kampioen, kwam tijdens de klassieker met een half B-elftal aanzetten. 6-0 werd het toen toch?
Zal sowieso lastig worden, aangezien de nummer twee nu 2 voorrondes moet spelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voorronde CL. Heb er weining vertrouwen in dat we de voorronde doorkomen.
Aldus Van Basten. Hij vergeet wel te vermelden dat het scoutingsapparaat gewoon door en door slecht was. Heerenveen, Groningen en Twente hebben al jonge en sterke vervanger klaar mocht er iemand (onverwachts) vertrekken. Bij ons kwamen ze met Kennedy en consorten aankakken. Ik hoop dat dit verandert is onder Blind, maar ik betwijfel het vooralsnog.quote:Als je het analyseert, zie je een vrij complex probleem. Iedere trainer is hier min of meer tegen hetzelfde aangelopen. De laatste jaren raakt Ajax elk jaar éénderde deel van het elftal kwijt aan het buitenland. Met nieuwe mensen op kernposities begin je elke zomer opnieuw. Dat heeft tijd nodig, of je dat nou wilt of niet. Van Basten heeft voor 34 miljoen euro geïnvesteerd, hoor je dan. Ja, maar er is ook voor 35 miljoen vertrokken.’’
Same here, maar lijkt me dat we toch evengoed die voorronde plek wel te pakken willen krijgen. Die laatste wedstrijden zijn dus wel belangrijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
Voorronde CL. Heb er weining vertrouwen in dat we de voorronde doorkomen.
Suarez speelt een geweldig seizoen zonder prijzen. Die jongen heeft ambities en is boos dat ze nu al 2 jaar niet uitkomen. Beetje temperament is Suarez ook niet vreemd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder Vertonghen die gefrustreerd is, hij is geen basisspeler meer, viel dramatisch slecht in waardoor er een tegengoal kwam en en hij is totaal niet in vorm de laatste tijd.
Ik hoop ook wel dat we 2e worden maar het blijft een kutseizoen. Opnieuw. Maar de druk is er voor mij wel af.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Same here, maar lijkt me dat we toch evengoed die voorronde plek wel te pakken willen krijgen. Die laatste wedstrijden zijn dus wel belangrijk.
Goed verhaal van die man. En hij heeft gewoon gelijk. IEdere ker schopten ze een trainer eruit en gaven ze hem de nalatenschap van de vorige trainer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed interview met Van Basten in het AD.
Marco van Basten #2: Hoe lang nog? of http://www.sportwereld.nl(...)er_en_complexer.html
Noem er eens een paar op die er meteen stonden bij al die clubs? En ook meteen in de basis zouden starten bij Ajax?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Dvm86 het volgende:
.
[..]
Aldus Van Basten. Hij vergeet wel te vermelden dat het scoutingsapparaat gewoon door en door slecht was. Heerenveen, Groningen en Twente hebben al jonge en sterke vervanger klaar mocht er iemand (onverwachts) vertrekken. Bij ons kwamen ze met Kennedy en consorten aankakken. Ik hoop dat dit verandert is onder Blind, maar ik betwijfel het vooralsnog.
quote:Ajax heeft Huistra bijna binnen
Ajax heeft de opvolger van Adrie Koster bijna binnen. De Amsterdammers zijn met Pieter Huistra nagenoeg akkoord over het trainerschap van Jong Ajax.
Ajax hoopt na het weekeinde een definitief akkoord te bereiken, zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Huistra gaat in de hoofdstad een contract voor twee seizoenen tekenen.
Koster vertrekt komende zomer naar Brugge, waar hij de hoofdtrainer wordt van Club. Huistra, die op dit moment stage loopt bij het eerste elftal van Marco van Basten, werd na zijn spelerscarrière jeugdtrainer bij FC Groningen en was van 2005 tot en met 2008 assistent-trainer bij Vitesse.
Als wij morgne maar winnen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:56 schreef KirkLazarus het volgende:
Van Basten: 'Ik verwacht dat we nog negen punten nodig hebben om die tweede plaats in handen te krijgen'
Zeven zijn er natuurlijk ook genoeg mits daar drie van tegen Twente worden behaald.
Laat Twente het in Godsnaam vanavond verneuken, want als die Tukkers winnen van Heerenveen dan moet je zelf zeker gelijkspelen tegen AZ om 't in eigen hand te houden.
Yep.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:58 schreef Black-Death het volgende:
Mocht Ajax tweede morgen maar worden uitgeschakeld in de derde of vierde voorronde van de CL, dan hebben we toch sowieso UEFA he? (Of tegenwoordig Euroleague of hoe ging dat ding heten?)
Ajax verloor maar 1 keer in 30 duels thuis van AZquote:
Ajax plaats 2 = Derde ronde kwalificatie CL.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:58 schreef Black-Death het volgende:
Mocht Ajax tweede morgen maar worden uitgeschakeld in de derde of vierde voorronde van de CL, dan hebben we toch sowieso UEFA he? (Of tegenwoordig Euroleague of hoe ging dat ding heten?)
Daar blijft het ook gewoon bij na morgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax verloor maar 1 keer in 30 duels thuis van AZ
Ze maken het ons niet makkelijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax plaats 2 = Derde ronde kwalificatie CL.
Derde ronde playoffs winnen = naar kwalificatiefinales CL. Verliezen = uefa league playoffs
kwalificatiefinale CL winnen = hoofdtoernooi CL. Verliezen = uefa league groepsfase.
Wie volgt het nog.
Ah dus dit jaar moet je al 2x spelen in cl voorronde? Dat is wel erg kut.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ajax plaats 2 = Derde ronde kwalificatie CL.
Derde ronde playoffs winnen = naar kwalificatiefinales CL. Verliezen = uefa league playoffs
kwalificatiefinale CL winnen = hoofdtoernooi CL. Verliezen = uefa league groepsfase.
Wie volgt het nog.
Playoffs ronde 3 zijn, vooral de nummers twee, uit deze landen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ah dus dit jaar moet je al 2x spelen in cl voorronde? Dat is wel erg kut.
pff 2e plek in NL stelt dus ook niks meer voor... dus kampioen worden volgend jaar!!11 ()
Die vijf winnaars spelen tegen deze landenquote:Dinamo Moskou Rusland
nummer 2 van Roemenië
nummer 2 van Portugal
nummer 2 van Nederland
nummer 2 van Schotland
nummer 2 van Turkije
nummer 2 van Oekraïne
nummer 2 van België
winnaar playoff Griekenland
nummer 2 van Tsjechië
Kortom, het is een zeer lastig verhaalquote:4 van Engeland
4 van Spanje
4 van Italië
3 van Frankrijk
3 van Duitsland
Waar komen die teams dan die ook daarvoor al voorrondes spelen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Playoffs ronde 3 zijn, vooral de nummers twee, uit deze landen.
[..]
Die vijf winnaars spelen tegen deze landen
[..]
Kortom, het is een zeer lastig verhaal.
Dit is het lijstje voor de niet kampioenen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Waar komen die teams dan die ook daarvoor al voorrondes spelen?
Wat bedoel je daarmee dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:33 schreef borisz het volgende:
[..]
*Uitgaande dat Aston Villa niet lastig gaat doen.
Hopelijk Alderweireld voor Wielaertquote:Ajax is klaar voor de competitiewedstrijd tegen AZ. Kort na de zaterdagtraining maakte trainer Marco van Basten zijn wedstrijdselectie bekend. Urby Emanuelson is weer volledig fit. Ajax - AZ begint zondag om 14.30 uur en wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Rob Wielaert moet het treffen met AZ aan zich voorbij laten gaan. De verdediger is na zijn gele kaart in de uitwedstrijd tegen PSV geschorst.
De wedstrijdselectie van Ajax:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Leonardo
Vurnon Anita
Toby Alderweireld
Ik ga er vanuit van wel. Maar heb nog niemand er over gesproken eigenlijk. Zal het straks even navragenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand of het home open is? vast niet?
Denk het niet, las laatst iets dat die jongen na zijn fout tegen PSV even in een mindere periode zit (mentaal gezien). Van Basten zei dat ze gesprekken hebben gevoerd, maar dat hij er toch eerst zelf uit moet komen.. denk niet dat ie speeltquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vertonghen in de basis.
Als Aston VIlla nog derde wordt dan en Arsenal wordt vierde maar wint de CL dan mag Arsenal als winnaar van de CL direct volgend jaar meedoen en zou daarmee de plaats van Belgie innemen voor directe CL plaatsing.quote:
Oekraine vermoed ik dat je dan Shaxtar Doneck krijgt en Tsjechie Sparta Praag. Daar zit je zeker niet op te wachten. En die andere landen dat worden ook zeer lastige tegenstanders.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Enige manier om uit die periode te komen is vertrouwen te krijgen. Vertonghen heeft een geweldig seizoen gespeeld tot een aantal wedstrijden terug.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk het niet, las laatst iets dat die jongen na zijn fout tegen PSV even in een mindere periode zit (mentaal gezien). Van Basten zei dat ze gesprekken hebben gevoerd, maar dat hij er toch eerst zelf uit moet komen.. denk niet dat ie speelt
Vermeer
Wiel - Oleguer - Alderweireld - Vermaelen
Enoh - Aissati - Lindgren
Suarez - Cvita - Urby
Dat hoop ik morgen, maar ik denk Anita ipv Lindgren
Laat het me even weten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit van wel. Maar heb nog niemand er over gesproken eigenlijk. Zal het straks even navragen
Het is wel een open loting, dus met een beetje mazzel speel je in de 2e voorronde tegen de nummer 2 van Turkije ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wtfquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in, maar tegen AZ is er toch wel meer druk dan normaal. Staat wel tegenover dat AZ al kampioen is en Ajax sowieso de komende wedstrijden moet presteren..quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Enige manier om uit die periode te komen is vertrouwen te krijgen. Vertonghen heeft een geweldig seizoen gespeeld tot een aantal wedstrijden terug.
Dan heb je dus kans op Galatasaray/Besiktas/Trabzonspor/Sivasspor, zijn ook de minste niet, vooral Galatasaray/Besiktasquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is wel een open loting, dus met een beetje mazzel speel je in de 2e voorronde tegen de nummer 2 van Turkije ofzo.
Er word inderdaad niet bij vermeld dat je automatisch gekoppeld wordt aan 1 van die 5 die er in de 4e ronde bijkomen. Dus het kan ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Het is wel een open loting, dus met een beetje mazzel speel je in de 2e voorronde tegen de nummer 2 van Turkije ofzo.
Ja, echt heerlijk. NOT! Volgend seizoen knallen? Hm ... dan doel je zeker op een paar rotjes op de tribune? Als je doelt op kampioen worden: dream on!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:48 schreef bloodysunday het volgende:
Echt heerlijk om te zien dat iedereen nog achter MvB staat, hopelijk blijft een groot deel van de selectie bij elkaar zodat we volgend jaar kunnen knallen.
Kampioen worden met Bassie als coach kan echter niet. Tenzij Ajax de enige club in de competitie is. Een eredivisie met slechts 1 club ... dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie had er na vorig seizoen verwacht dat AZ kampioen zou worden dit seizoen? Alles kan.
Hou je muil is ff.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Kampioen worden met Bassie als coach kan echter niet. Tenzij Ajax de enige club in de competitie is. Een eredivisie met slechts 1 club ... dat gaat niet gebeuren.
Jij bent echt veruit de meeste vreemde "Ajacied"die ik ken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijk. NOT! Volgend seizoen knallen? Hm ... dan doel je zeker op een paar rotjes op de tribune? Als je doelt op kampioen worden: dream on!
Je kent me en toch ben ik een vreemde voor je? Da's logisch!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij bent echt veruit de meeste vreemde "Ajacied"die ik ken.
Sorry, MvB is de beste coach ter wereld ... allertijden!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hou je muil is ff.
Domme negatieve gelul heletijd van jou
Dank u!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die grap over 'knallen' en 'rotjes op de tribune' wel erg sterk vond.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Blight het volgende:
Als ik aan Barca denk zie ik altijd een man van middelbare leeftijd welke de pijn van zijn eigen frustraties haast niet meer kan verdragen voor me. Elke keer als de Studio Sport tune begint druppelt het zweet al van zijn voorhoofd en werkt hij zenuwachtig zijn stoommaaltijd van de Albert Heijn naar binnen. Ik zie hem denken: "het zal toch niet?". "We hebben toch niet weer verloren? Teletekst had vast ongelijk!". De samenvatting van de wedstrijd van Ajax begint en ondanks dat er op basis van deze beelden met geen mogelijkheid valt te zeggen wie er debet is aan dit puntenverlies, heeft Barca zijn conclusie al getrokken. "Die vuile Van Basten! Door hem hebben we verloren!". Barca start zijn computer op en haast zich naar het FOK! Forum. "Met mijn gefundeerde mening geef ik ze van jetje! Dat zal Van Basten leren!". De dikke, knakworstvormige vingertjes worden haast door het toetsenbord gejaagd. "Zie, ik noem hem Bassie, zoals die clown! Haha, pak aan, Marco!". Elke letter die hij typt brengt hem dichter bij zijn mentale orgasme. "Nooit worden we kampioen met Bassie!". Driftig klikt hij op zijn muis, klaar voor het volgende statement welke hij gaat invoeren zodat hij weer even kan vergeten dat vroeger zelfs zijn hond niet met hem wilde spelen. "We worden zevende! Nee, we degraderen!". Tot slot vertelt Barca aan het gehele FOK! Forum dat Van Basten een mislukking is. Goed, Marco was een man die Ajax en AC Milan tot grote hoogtes heeft geschoten. Een man die prachtige doelpunten wist te maken en een EK titel op zijn naam mocht schrijven. Een man die heel Nederland heeft doen geloven in een titel, in de zomer van 2008. "Maar toch is Marco de mislukking, en niet ik.", denkt Barca. Want Barca? Hij heeft tenminste nog een toetsenbord.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Blight het volgende:
Als ik aan Barca denk zie ik altijd een man van middelbare leeftijd welke de pijn van zijn eigen frustraties haast niet meer kan verdragen voor me. Elke keer als de Studio Sport tune begint druppelt het zweet al van zijn voorhoofd en werkt hij zenuwachtig zijn stoommaaltijd van de Albert Heijn naar binnen. Ik zie hem denken: "het zal toch niet?". "We hebben toch niet weer verloren? Teletekst had vast ongelijk!". De samenvatting van de wedstrijd van Ajax begint en ondanks dat er op basis van deze beelden met geen mogelijkheid valt te zeggen wie er debet is aan dit puntenverlies, heeft Barca zijn conclusie al getrokken. "Die vuile Van Basten! Door hem hebben we verloren!". Barca start zijn computer op en haast zich naar het FOK! Forum. "Met mijn gefundeerde mening geef ik ze van jetje! Dat zal Van Basten leren!". De dikke, knakworstvormige vingertjes worden haast door het toetsenbord gejaagd. "Zie, ik noem hem Bassie, zoals die clown! Haha, pak aan, Marco!". Elke letter die hij typt brengt hem dichter bij zijn mentale orgasme. "Nooit worden we kampioen met Bassie!". Driftig klikt hij op zijn muis, klaar voor het volgende statement welke hij gaat invoeren zodat hij weer even kan vergeten dat vroeger zelfs zijn hond niet met hem wilde spelen. "We worden zevende! Nee, we degraderen!". Tot slot vertelt Barca aan het gehele FOK! Forum dat Van Basten een mislukking is. Goed, Marco was een man die Ajax en AC Milan tot grote hoogtes heeft geschoten. Een man die prachtige doelpunten wist te maken en een EK titel op zijn naam mocht schrijven. Een man die heel Nederland heeft doen geloven in een titel, in de zomer van 2008. "Maar toch is Marco de mislukking, en niet ik.", denkt Barca. Want Barca? Hij heeft tenminste nog een toetsenbord.
Zeg schatje, dit zou binnen onze slaapkamer blijven!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Blight het volgende:
Daar zit ik al een tijdje op te wachten ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:57 schreef kevin6188 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Fok! ooit nog een ignore-functie gaat ontwikkelen zoals op sommige andere fora.
Zeg Evil-E, laat dat 'dissen' maar aan anderen over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeg schatje, dit zou binnen onze slaapkamer blijven!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeg Evil-E, laat dat 'dissen' maar aan anderen over.
Die functie krijg je bij een abo als ik me niet vergis. maar hell no dat ik ga betalen voor Fok!.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar zit ik al een tijdje op te wachten ja.
Nooit van mijn leven inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Die functie krijg je bij een abo als ik me niet vergis. maar hell no dat ik ga betalen voor Fok!.
alleen de onderstreepte regel klopt niet helemaal volgens mij. ik meen me te herinneren dat seedorf de gehele wedstrijd werd uitgefloten tijdens cl-wedstrijd tegen milan.quote:Ajax-supporters vragen om respect voor Van Gaal
De supportersclub van Ajax (AFCA) vraagt de fans van de Amsterdamse club om zondag oud-coach Louis van Gaal met respect te ontvangen. "Louis van Gaal heeft veel betekend voor onze club."
"Wij Ajacieden staan er om bekend, dat wij (oud-)spelers en andere clubmensen die veel hebben betekend voor onze club op een fantastische manier kunnen eren", stelt de supportersclub op de eigen website.
De minder positieve uitlatingen van de AZ-coach over Ajax mogen volgens de AFCA geen rol spelen, omdat deze zouden voortkomen uit zijn vervelende vertrek bij de Amsterdammers. "Hij heeft ook altijd uitgesproken dat Ajax 'zijn' club is. Dat hij de afgelopen jaren op een ongelukkige manier wel eens iets anders heeft geroepen, is natuurlijk puur geboren uit frustratie."
"Louis presteert het wel om met beperkte financiële middelen het maximale uit een team te halen. Dat is een prestatie waar je alleen maar waardering voor kunt hebben.
Louis van Gaal blijft Ajacied. Hij verdient respect, zoals elke groot Ajacied dat krijgt!", besluit de supportersclub.
In theorie kan het wel (elke wedstrijd een onterechte pingel etc.), maar het gebeurt nooit op die manier. Over het algemeen zijn de kampioenen wel terecht ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nou onverdiend kampioen worden? Als je na 34 wedstrijden de meeste punten hebt ben je gewoon terecht kampioen.
Beetje standaard he.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om een filmpie van mijn vrouwtje te posten?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef w00h00 het volgende:
Nou dat is er toch goed ingelsagen bij Heerenveen in Volendam.
Wat zei jequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Nou kunnen wij morgen met een gerust hart verliezen van AZ.
We hadden al los kunnen staan inderdaad. Maar ik denk dat het alsnog komt. Morgen winnen en dan sparta winnen... AZ wint wel van Twentequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:41 schreef BoerBert het volgende:
Een matig resultaat komt nu minder hard aan, maar aan de andere kant hadden we de afgelopen weken keihard uit kunnen lopen(Of verspeelde Twente vorige week niks? ben het alweer vergeten
)
Veel mensen gaan er maar vanuit dat AZ wel van Twente wint, maar niet van Ajax. Ik moet het nog maar zien hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
We hadden al los kunnen staan inderdaad. Maar ik denk dat het alsnog komt. Morgen winnen en dan sparta winnen... AZ wint wel van Twente
tegen Ajax missen ze de halve selectie en zijn bezig met het feest die avondquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Veel mensen gaan er maar vanuit dat AZ wel van Twente wint, maar niet van Ajax. Ik moet het nog maar zien hoor.
Dan heb je het wel nog in eigen hand, dat was met een zege van FC Twente vandaag niet meer het geval geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Nou kunnen wij morgen met een gerust hart verliezen van AZ.
Als wij dan van Sparta en Twente winnen zijn we nog tweede.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:07 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk dat ze winnen van ajx en expres verliezen van twente
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:17 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit als we verliezen. Hebben ze het nog steeds in eigen hand om 2de te worden
Geniaal. En hij heeft nog volkomen gelijk ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef Houniet het volgende:
Peter Heerschop "met Lieve Marianne" over Afflay.
Hierrrrrrr rechtsonderin
ben er ook bang voor, maar ik blijf hopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Longmen het volgende:
Heb er een hard hoofd in. Ik ben bang dat Ajax kansloos is tegen AZ
Daar kon ik ook wel van genieten jaquote:
Neuh, maar Platje is gewoon een geweldenaarquote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Radegast het volgende:
Is dit serieus?
goal van het jaar ook tegen roda in de bekerquote:Op zondag 26 april 2009 02:05 schreef sjimz het volgende:
Als Platje naar Ajax komt ga ik direct een shirt met zijn naam halen
Cult!!
quote:Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Sno mag van mij optyfen. Het liefst morgen nog.
Eriksen voor het eerst in de A1! Ik verwacht veel van die jongenquote:Ajax A1 blijft tot de laatste speeldag in de race om de titel. De ploeg van trainer Frank de Boer won op de Toekomst met 4-0 van De Graafschap A1. Feyenoord A1 en AZ A1 wonnen. Ajax A2 en B2 boekten prima zeges op Haarlem.
Voor Ajax A1 scoorden Tom Overtoom (2x), Lorenzo Ebecilio en een eigen goal van De Graafschap A1. B-junior Christian Eriksen, eerder op de dag nog spelend met Ajax B1 tegen Feyenoord, maakte zijn debuut in het hoogste jeugdelftal. Sergio Padt en Daylon Claasen van Jong Ajax speelden de hele wedstrijd mee bij Ajax A1.
Opstelling Ajax A1:
Sergio Padt; Johan Kappelhof, Roly Bonevacia (69. Mitch Apau), Ricardo van Rhijn, Lorenzo Burnet; Tom Overtoom, Daylon Claasen, Rodney Sneijder (76. Christian Eriksen); Florian Jozefzoon, Geoffrey Castillion (63. Lorenzo Ebecilio) en Marvin Zeegelaar.
Met nog een duel te spelen hebben Feyenoord A1 en Ajax A1 50 punten uit 25 duels. AZ A1 heeft twee punten minder. Ajax A1 neemt het in het laatste duel op tegen FC Groningen A1 in Groningen, terwijl Feyenoord A1 op bezoek gaat bij FC Twente/Heracles A1. AZ A1 speelt tegen FC Utrecht A1.
Eens. Tot de laatste zin dan. Sno mag van mij oprotten.quote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Radegast het volgende:
Is dit serieus? Ik dacht na de naam Gregoor van Dijk wel genoeg gekheid gelezen te hebben van de week.
Sowieso is het hele fenomeen pinchhitter onzin. En voor wie er wel in gelooft; we hebben in het uiterste geval Sno toch?
Ik ook niet helaas..quote:Op zondag 26 april 2009 08:58 schreef RayMania het volgende:
Nou, de tweede week op rij dat Ajax kan profiteren van puntverlies van Twente.
Ik zie winst alleen niet gebeuren vanmiddag.
En hoewel ik tegen iedereen verkondig dat Ajax zal gaan winnen, ik ook niet helaas..quote:
Waarom? Ik zie ons vandaag eerder winnen dan volgende week bij Sparta uit. Dat is weer zo'n typische wedstrijd waarin punten worden verspeeld. Laten we vandaag maar winnen, dan komt het hoe dan ook aan op de laatste wedstrijd, ongeacht het resultaat tegen Sparta.quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn met een gelijkspel
Ik kan het mis hebben, maar als hij echt zo goed was had ie al veel langer bij de A1 of hoger meegespeeld? Hij is al 17 ruimquote:Op zondag 26 april 2009 07:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Eriksen voor het eerst in de A1! Ik verwacht veel van die jongen(Hopelijk geen versteegrobje)
Hij zit pas 4 maanden bij Ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 10:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar als hij echt zo goed was had ie al veel langer bij de A1 of hoger meegespeeld? Hij is al 17 ruim
Hij is per 1 januari 2009 overgekomen van Odense BK.quote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik dacht veel langer al? Dan is het wel logisch ja.
Het schijnt dat Ajax, Barca en Chelsea heeft afgetroefd met Eriksen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:00 schreef Rumille het volgende:
Dan is het denk ik wel een talentje als je binnen 4 maanden naar de A1 wordt gehaald.
Scoutingapparaat begint te werken?![]()
Doe je dan goed. Maar was er ook niet zo'n gassie dat voor Standard tekende in plaats van Man Utd en Ajax? Als dat soort berichten blijven komen (dus zowel niet als wel tekenen) dan ziet het er toch naar uit dat we goed bezig zijn. Nu nog ervoor zorgen dat je ook spelers scout die er direct staan.quote:Op zondag 26 april 2009 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax, Barca en Chelsea heeft afgetroefd met Eriksen.
Nouja, als we deze winnen en die tegen sparta.. en twente verliest volgende week.. dan zijn we er al geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie ons vandaag eerder winnen dan volgende week bij Sparta uit. Dat is weer zo'n typische wedstrijd waarin punten worden verspeeld. Laten we vandaag maar winnen, dan komt het hoe dan ook aan op de laatste wedstrijd, ongeacht het resultaat tegen Sparta.
Uiteraard zijn we er dan, maar ik ga van ons eigen resultaat uit.quote:Op zondag 26 april 2009 11:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nouja, als we deze winnen en die tegen sparta.. en twente verliest volgende week.. dan zijn we er al geloof ik.
nja, ik ben richting a'dam. tjow
En het is een Nederlander!quote:Op zondag 26 april 2009 11:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een paar wedstrijden live bekeken en ik weet nu wie een geschikte kandidaat is bij ajax voor in de spitspositie: tim janssen. hij is enorm balvast en gaf de ene na de andere mooie steekbal samen met lasse schone.
Geert den Ouden lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 26 april 2009 11:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een paar wedstrijden live bekeken en ik weet nu wie een geschikte kandidaat is bij ajax voor in de spitspositie: tim janssen. hij is enorm balvast en gaf de ene na de andere mooie steekbal samen met lasse schone.
want AZ pak je even? Nee AZ is de favoriet, zeker na het dramatische spel van vorige week.quote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie ons vandaag eerder winnen dan volgende week bij Sparta uit. Dat is weer zo'n typische wedstrijd waarin punten worden verspeeld. Laten we vandaag maar winnen, dan komt het hoe dan ook aan op de laatste wedstrijd, ongeacht het resultaat tegen Sparta.
AZ is juist deze keer eens NIET de favoriet. Zij zijn al kampioen, hebben niks meer om voor te spelen en als ik op dit moment een Ajax-speler was zou ik echt tot op het bot gemotiveerd zijn om AZ helemaal kapot te spelen...quote:Op zondag 26 april 2009 11:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
want AZ pak je even? Nee AZ is de favoriet, zeker na het dramatische spel van vorige week.
Kennedy speelt centraal achterin.quote:
Dat zou ik ook zijn geweest tegen PSV.... Ik geloof er niet in. AZ wil er ook goed op staan vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ is juist deze keer eens NIET de favoriet. Zij zijn al kampioen, hebben niks meer om voor te spelen en als ik op dit moment een Ajax-speler was zou ik echt tot op het bot gemotiveerd zijn om AZ helemaal kapot te spelen...
quote:
Dat wij hun zielig vinden, vinden hun rivaliteit. En hun blijven natuurlijk jaloersquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Net op Eredivisie live : "Ondanks de rivaliteit tussen Ajax enAZ is er veel respect voor Van Gaal". Rivaliteit? Heb ik iets gemist?
Ajax is tegenwoordig een rivaal van elke concurrentquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Net op Eredivisie live : "Ondanks de rivaliteit tussen Ajax enAZ is er veel respect voor Van Gaal". Rivaliteit? Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze selectiefoto al eens gezien? Lijkt wel een begravenisbijeenkomst, al die strakke koppies.
Zaten Jan en Thomas toen nog in Peking ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze selectiefoto al eens gezien? Lijkt wel een begravenisbijeenkomst, al die strakke koppies.
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...quote:Op zondag 26 april 2009 12:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb er ook een slecht gevoel over maar aan de andere kant denk ik dat Ajax na de wedstrijd tegen psv wat recht te zetten heeft en over lijken zal gaan. Al helemaal als ze tegen de kampioen spelen.
de amsterdamse koorknaapjesquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ajax weet je het nooit. Als ze een tijdje goed spelen wordt je plotseling weer hopeloos teleurgesteld en als ze slecht spelen kunnen ze opeens weer de sterren van de hemel spelen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...
Gecondoleerd met weer een jaar geen kampioenschap.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
nu valt helemaal op dat gabri een klein opdondertje isquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal als je hem naast Maarten en Siem zetquote:Op zondag 26 april 2009 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
nu valt helemaal op dat gabri een klein opdondertje is
En meteen roepen over competitievervalsing op tvquote:
As expectedquote:Op zondag 26 april 2009 13:48 schreef bloodysunday het volgende:
Vermeer, v.d. Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vermaelen, Enoh, Aissati, Anita, Suarez, Cvitanich, Emanuelson
Niet echt, het voetbal liep prima de afgelopen weken en er heerste meer de stemming van we zullen psv wel ff oprollen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...
NVS 1 bedoel jequote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef Rumille het volgende:
Godsamme, ik zet de stream voor Ajax - AZ alvast aan, is daar ADO - Feyenoord op. Stream werkt perfect, wedstrijd is afgelopen, hapert als de tering
Wat een matte pot. Die Enoh heeft ook een lage handelingssnelheid zeg..quote:Op zondag 26 april 2009 14:31 schreef Black-Death het volgende:
Nou, hopen dat ze er vol tegenaan gaan!
Al die spelers bij Ajax hebben gewoon geen zin om tegen een AZ zichzelf uit de naad te werken blijkbaarquote:Op zondag 26 april 2009 15:00 schreef VoreG het volgende:
Het verdedigen is voor de verandering weer dramatisch.
Het gaat tussen Oleguer en Alderweireld is 15 meter en daartussen staat Lens helemaal vrij. Lekker hoor..
Speel je tegen een Marseille/Fiorentina/HSV dan kunnen ze opeens zo hard werken en knokken voor iedere bal, maar in de Eredivisie zijn ze te lam om een stap te zetten..
Melvin Platje heeft meer venijn in zich dan de hele Ajax selectie.quote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Spougle het volgende:
We hadden Platje moeten halen in de winterstop. Dan waren we nu kampioen geweest.
Je zou een willekeurig iemand van de tribune hebben kunnen plukken, die wil tenminste werken voor die bal.quote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Spougle het volgende:
We hadden Platje moeten halen in de winterstop. Dan waren we nu kampioen geweest.
"sinds winterstop beste verdediger van de Eredivisie hoor"quote:
Duidelijk de bal!quote:Op zondag 26 april 2009 15:19 schreef TIM-846 het volgende:
Die Lens mag ook gewoon blijven schoppen van Vink
Altijd makkelijk dit soort opmerkingen. Makkelijk en een beetje triestquote:Op zondag 26 april 2009 15:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
"sinds winterstop beste verdediger van de Eredivisie hoor"![]()
mensen die dat de afgelopen weken zeiden
Daar krijgt ie ook het knietjequote:Op zondag 26 april 2009 15:20 schreef need2009 het volgende:
[..]
Knietje?? Hij voelt onderaan de kuit!
En zelfs tegen dit AZ weten we geen potten te breken.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:07 schreef TIM-846 het volgende:
We hebben geluk dat Martens, De Zeeuw en El Hamdaoui niet meedoen, anders was het eenzelfde middag als vorige week geworden.
Platjequote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Lens, Elia, Biseswar, Amrabat.
Leuk rijtje
(ex-Ajacieden dus)
Dat zijn spelers die zo nu en dan een keer uitblinken, ik denk niet dat Ajax daar veel beter van geworden was.quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef koningdavid het volgende:
Lens, Elia, Biseswar, Amrabat.
Leuk rijtje
(ex-Ajacieden dus)
Tuurlijk... Als Sparta met een beetje wedstrijdintentie en strijd de wedstrijd ingaat kunnen ze zomaar punten pakken hoor. Geen probleem tegen dit Ajax.quote:Op zondag 26 april 2009 15:30 schreef lighted het volgende:
Wat een kansloze kut wedstrijd. Stel je voor dat ze hun best zouden doen tegen de kampioen. Nee johhh, we winnen veel liever van Sparta natuurlijk.
Die blinken tenminste nog ooit uit.quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zo nu en dan een keer uitblinken, ik denk niet dat Ajax daar veel beter van geworden was.
Laten we niet of dit AZ slecht is. AZ is juist kampioen vanwege het collectief. Iets waar het ajax aan ontbreektquote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En zelfs tegen dit AZ weten we geen potten te breken.
Elia is constant genoeg. En Lens zag ik van de zomer al liever komen dan Sulejmani.quote:Op zondag 26 april 2009 15:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zijn spelers die zo nu en dan een keer uitblinken, ik denk niet dat Ajax daar veel beter van geworden was.
Denk dat zelfs Sparta mogelijkheden ziet. De 4e plek lonkt!quote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef dronkeykong het volgende:
Dat Twente lacht zich een slag in de rondte, volgende week zien ze geen problemen om van deze 11 vuilniszakken te winnen
Laat ze maar proberen Dembele te halen, ik weet: mission impossible.quote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Elia is constant genoeg. En Lens zag ik van de zomer al liever komen dan Sulejmani.
Ze nemen het "wij zijn de beste" duidelijk te serieus danquote:Op zondag 26 april 2009 15:36 schreef TIM-846 het volgende:
Ah ik weet waar het mis is gegaan. Ajax dacht dat ze vorige week zelf kampioen zijn geworden, vandaar dat ze zo rustig aan doen
Urby heeft er een aardig handje van vandaag.quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef Frankz0rz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich de hele tijd ergert aan die ballen die steeds 5 meter van ze afstuiten bij een aanname? Vooral in de eerste helft![]()
Ja maar hoe krijg je dat erin gestampt?quote:Op zondag 26 april 2009 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Het ontbreekt gewoon chronisch aan de juiste mentaliteit op de belangrijke momenten.... om knettergek van te worden...
Vragen of ze aub hun best willen doen.quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja maar hoe krijg je dat erin gestampt?
Aanstellen van een mental coach, meer scouten op mentale kwaliteiten dan op voetbaltechnische....quote:Op zondag 26 april 2009 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat moet een coach doen lijkt me.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vragen of ze aub hun best willen doen.
Onterecht imho. Net had Pocognoli wel rood (2x geel) moeten hebben. Dus gerechtigheidquote:Op zondag 26 april 2009 15:48 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Schaars krijgt het nu dan toch te verduren.
quote:
Inderdaad, gewoon compensatiegedrag.quote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Onterecht imho. Net had Pocognoli wel rood (2x geel) moeten hebben. Dus gerechtigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |