Zeg Evil-E, laat dat 'dissen' maar aan anderen over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeg schatje, dit zou binnen onze slaapkamer blijven!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeg Evil-E, laat dat 'dissen' maar aan anderen over.
Die functie krijg je bij een abo als ik me niet vergis. maar hell no dat ik ga betalen voor Fok!.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar zit ik al een tijdje op te wachten ja.
Nooit van mijn leven inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Die functie krijg je bij een abo als ik me niet vergis. maar hell no dat ik ga betalen voor Fok!.
alleen de onderstreepte regel klopt niet helemaal volgens mij. ik meen me te herinneren dat seedorf de gehele wedstrijd werd uitgefloten tijdens cl-wedstrijd tegen milan.quote:Ajax-supporters vragen om respect voor Van Gaal
De supportersclub van Ajax (AFCA) vraagt de fans van de Amsterdamse club om zondag oud-coach Louis van Gaal met respect te ontvangen. "Louis van Gaal heeft veel betekend voor onze club."
"Wij Ajacieden staan er om bekend, dat wij (oud-)spelers en andere clubmensen die veel hebben betekend voor onze club op een fantastische manier kunnen eren", stelt de supportersclub op de eigen website.
De minder positieve uitlatingen van de AZ-coach over Ajax mogen volgens de AFCA geen rol spelen, omdat deze zouden voortkomen uit zijn vervelende vertrek bij de Amsterdammers. "Hij heeft ook altijd uitgesproken dat Ajax 'zijn' club is. Dat hij de afgelopen jaren op een ongelukkige manier wel eens iets anders heeft geroepen, is natuurlijk puur geboren uit frustratie."
"Louis presteert het wel om met beperkte financiële middelen het maximale uit een team te halen. Dat is een prestatie waar je alleen maar waardering voor kunt hebben.
Louis van Gaal blijft Ajacied. Hij verdient respect, zoals elke groot Ajacied dat krijgt!", besluit de supportersclub.
In theorie kan het wel (elke wedstrijd een onterechte pingel etc.), maar het gebeurt nooit op die manier. Over het algemeen zijn de kampioenen wel terecht ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nou onverdiend kampioen worden? Als je na 34 wedstrijden de meeste punten hebt ben je gewoon terecht kampioen.
Beetje standaard he.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om een filmpie van mijn vrouwtje te posten?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef w00h00 het volgende:
Nou dat is er toch goed ingelsagen bij Heerenveen in Volendam.
Wat zei jequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Nou kunnen wij morgen met een gerust hart verliezen van AZ.
We hadden al los kunnen staan inderdaad. Maar ik denk dat het alsnog komt. Morgen winnen en dan sparta winnen... AZ wint wel van Twentequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:41 schreef BoerBert het volgende:
Een matig resultaat komt nu minder hard aan, maar aan de andere kant hadden we de afgelopen weken keihard uit kunnen lopen(Of verspeelde Twente vorige week niks? ben het alweer vergeten
)
Veel mensen gaan er maar vanuit dat AZ wel van Twente wint, maar niet van Ajax. Ik moet het nog maar zien hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
We hadden al los kunnen staan inderdaad. Maar ik denk dat het alsnog komt. Morgen winnen en dan sparta winnen... AZ wint wel van Twente
tegen Ajax missen ze de halve selectie en zijn bezig met het feest die avondquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Veel mensen gaan er maar vanuit dat AZ wel van Twente wint, maar niet van Ajax. Ik moet het nog maar zien hoor.
Dan heb je het wel nog in eigen hand, dat was met een zege van FC Twente vandaag niet meer het geval geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Nou kunnen wij morgen met een gerust hart verliezen van AZ.
Als wij dan van Sparta en Twente winnen zijn we nog tweede.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:07 schreef Fortitudo het volgende:
ik denk dat ze winnen van ajx en expres verliezen van twente
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:17 schreef jna het volgende:
Maakt niet uit als we verliezen. Hebben ze het nog steeds in eigen hand om 2de te worden
Geniaal. En hij heeft nog volkomen gelijk ookquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:09 schreef Houniet het volgende:
Peter Heerschop "met Lieve Marianne" over Afflay.
Hierrrrrrr rechtsonderin
ben er ook bang voor, maar ik blijf hopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:16 schreef Longmen het volgende:
Heb er een hard hoofd in. Ik ben bang dat Ajax kansloos is tegen AZ
Daar kon ik ook wel van genieten jaquote:
Neuh, maar Platje is gewoon een geweldenaarquote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Radegast het volgende:
Is dit serieus?
goal van het jaar ook tegen roda in de bekerquote:Op zondag 26 april 2009 02:05 schreef sjimz het volgende:
Als Platje naar Ajax komt ga ik direct een shirt met zijn naam halen
Cult!!
quote:Op zondag 26 april 2009 01:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Sno mag van mij optyfen. Het liefst morgen nog.
Eriksen voor het eerst in de A1! Ik verwacht veel van die jongenquote:Ajax A1 blijft tot de laatste speeldag in de race om de titel. De ploeg van trainer Frank de Boer won op de Toekomst met 4-0 van De Graafschap A1. Feyenoord A1 en AZ A1 wonnen. Ajax A2 en B2 boekten prima zeges op Haarlem.
Voor Ajax A1 scoorden Tom Overtoom (2x), Lorenzo Ebecilio en een eigen goal van De Graafschap A1. B-junior Christian Eriksen, eerder op de dag nog spelend met Ajax B1 tegen Feyenoord, maakte zijn debuut in het hoogste jeugdelftal. Sergio Padt en Daylon Claasen van Jong Ajax speelden de hele wedstrijd mee bij Ajax A1.
Opstelling Ajax A1:
Sergio Padt; Johan Kappelhof, Roly Bonevacia (69. Mitch Apau), Ricardo van Rhijn, Lorenzo Burnet; Tom Overtoom, Daylon Claasen, Rodney Sneijder (76. Christian Eriksen); Florian Jozefzoon, Geoffrey Castillion (63. Lorenzo Ebecilio) en Marvin Zeegelaar.
Met nog een duel te spelen hebben Feyenoord A1 en Ajax A1 50 punten uit 25 duels. AZ A1 heeft twee punten minder. Ajax A1 neemt het in het laatste duel op tegen FC Groningen A1 in Groningen, terwijl Feyenoord A1 op bezoek gaat bij FC Twente/Heracles A1. AZ A1 speelt tegen FC Utrecht A1.
Eens. Tot de laatste zin dan. Sno mag van mij oprotten.quote:Op zondag 26 april 2009 01:28 schreef Radegast het volgende:
Is dit serieus? Ik dacht na de naam Gregoor van Dijk wel genoeg gekheid gelezen te hebben van de week.
Sowieso is het hele fenomeen pinchhitter onzin. En voor wie er wel in gelooft; we hebben in het uiterste geval Sno toch?
Ik ook niet helaas..quote:Op zondag 26 april 2009 08:58 schreef RayMania het volgende:
Nou, de tweede week op rij dat Ajax kan profiteren van puntverlies van Twente.
Ik zie winst alleen niet gebeuren vanmiddag.
En hoewel ik tegen iedereen verkondig dat Ajax zal gaan winnen, ik ook niet helaas..quote:
Waarom? Ik zie ons vandaag eerder winnen dan volgende week bij Sparta uit. Dat is weer zo'n typische wedstrijd waarin punten worden verspeeld. Laten we vandaag maar winnen, dan komt het hoe dan ook aan op de laatste wedstrijd, ongeacht het resultaat tegen Sparta.quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat we blij mogen zijn met een gelijkspel
Ik kan het mis hebben, maar als hij echt zo goed was had ie al veel langer bij de A1 of hoger meegespeeld? Hij is al 17 ruimquote:Op zondag 26 april 2009 07:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Eriksen voor het eerst in de A1! Ik verwacht veel van die jongen(Hopelijk geen versteegrobje)
Hij zit pas 4 maanden bij Ajaxquote:Op zondag 26 april 2009 10:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar als hij echt zo goed was had ie al veel langer bij de A1 of hoger meegespeeld? Hij is al 17 ruim
Hij is per 1 januari 2009 overgekomen van Odense BK.quote:Op zondag 26 april 2009 10:44 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik dacht veel langer al? Dan is het wel logisch ja.
Het schijnt dat Ajax, Barca en Chelsea heeft afgetroefd met Eriksen.quote:Op zondag 26 april 2009 11:00 schreef Rumille het volgende:
Dan is het denk ik wel een talentje als je binnen 4 maanden naar de A1 wordt gehaald.
Scoutingapparaat begint te werken?![]()
Doe je dan goed. Maar was er ook niet zo'n gassie dat voor Standard tekende in plaats van Man Utd en Ajax? Als dat soort berichten blijven komen (dus zowel niet als wel tekenen) dan ziet het er toch naar uit dat we goed bezig zijn. Nu nog ervoor zorgen dat je ook spelers scout die er direct staan.quote:Op zondag 26 april 2009 11:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax, Barca en Chelsea heeft afgetroefd met Eriksen.
Nouja, als we deze winnen en die tegen sparta.. en twente verliest volgende week.. dan zijn we er al geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie ons vandaag eerder winnen dan volgende week bij Sparta uit. Dat is weer zo'n typische wedstrijd waarin punten worden verspeeld. Laten we vandaag maar winnen, dan komt het hoe dan ook aan op de laatste wedstrijd, ongeacht het resultaat tegen Sparta.
Uiteraard zijn we er dan, maar ik ga van ons eigen resultaat uit.quote:Op zondag 26 april 2009 11:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nouja, als we deze winnen en die tegen sparta.. en twente verliest volgende week.. dan zijn we er al geloof ik.
nja, ik ben richting a'dam. tjow
En het is een Nederlander!quote:Op zondag 26 april 2009 11:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een paar wedstrijden live bekeken en ik weet nu wie een geschikte kandidaat is bij ajax voor in de spitspositie: tim janssen. hij is enorm balvast en gaf de ene na de andere mooie steekbal samen met lasse schone.
Geert den Ouden lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 26 april 2009 11:15 schreef Fortitudo het volgende:
ik heb een paar wedstrijden live bekeken en ik weet nu wie een geschikte kandidaat is bij ajax voor in de spitspositie: tim janssen. hij is enorm balvast en gaf de ene na de andere mooie steekbal samen met lasse schone.
want AZ pak je even? Nee AZ is de favoriet, zeker na het dramatische spel van vorige week.quote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie ons vandaag eerder winnen dan volgende week bij Sparta uit. Dat is weer zo'n typische wedstrijd waarin punten worden verspeeld. Laten we vandaag maar winnen, dan komt het hoe dan ook aan op de laatste wedstrijd, ongeacht het resultaat tegen Sparta.
AZ is juist deze keer eens NIET de favoriet. Zij zijn al kampioen, hebben niks meer om voor te spelen en als ik op dit moment een Ajax-speler was zou ik echt tot op het bot gemotiveerd zijn om AZ helemaal kapot te spelen...quote:Op zondag 26 april 2009 11:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
want AZ pak je even? Nee AZ is de favoriet, zeker na het dramatische spel van vorige week.
Kennedy speelt centraal achterin.quote:
Dat zou ik ook zijn geweest tegen PSV.... Ik geloof er niet in. AZ wil er ook goed op staan vanmiddag.quote:Op zondag 26 april 2009 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ is juist deze keer eens NIET de favoriet. Zij zijn al kampioen, hebben niks meer om voor te spelen en als ik op dit moment een Ajax-speler was zou ik echt tot op het bot gemotiveerd zijn om AZ helemaal kapot te spelen...
quote:
Dat wij hun zielig vinden, vinden hun rivaliteit. En hun blijven natuurlijk jaloersquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Net op Eredivisie live : "Ondanks de rivaliteit tussen Ajax enAZ is er veel respect voor Van Gaal". Rivaliteit? Heb ik iets gemist?
Ajax is tegenwoordig een rivaal van elke concurrentquote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef denthemen het volgende:
Net op Eredivisie live : "Ondanks de rivaliteit tussen Ajax enAZ is er veel respect voor Van Gaal". Rivaliteit? Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze selectiefoto al eens gezien? Lijkt wel een begravenisbijeenkomst, al die strakke koppies.
Zaten Jan en Thomas toen nog in Peking ofzo?quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze selectiefoto al eens gezien? Lijkt wel een begravenisbijeenkomst, al die strakke koppies.
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...quote:Op zondag 26 april 2009 12:53 schreef Wooldoor het volgende:
Ik heb er ook een slecht gevoel over maar aan de andere kant denk ik dat Ajax na de wedstrijd tegen psv wat recht te zetten heeft en over lijken zal gaan. Al helemaal als ze tegen de kampioen spelen.
de amsterdamse koorknaapjesquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Ajax weet je het nooit. Als ze een tijdje goed spelen wordt je plotseling weer hopeloos teleurgesteld en als ze slecht spelen kunnen ze opeens weer de sterren van de hemel spelen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Dachten we ook niet dat ze tegen PSV gemotiveerd zouden zijn en over lijken zouden gaan? Je kan kotsen op Affelay wat je wil, maar dat gozertje heeft wel zo'n arrogante "lijken" mentaliteit...
Gecondoleerd met weer een jaar geen kampioenschap.quote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
nu valt helemaal op dat gabri een klein opdondertje isquote:Op zondag 26 april 2009 12:43 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal als je hem naast Maarten en Siem zetquote:Op zondag 26 april 2009 13:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
nu valt helemaal op dat gabri een klein opdondertje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |