quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef BVO het volgende:
Wat is die Rachel VRESELIJK overgewaardeerd zeg.
Nou, veel gehijg... Niet heel mooi gezongen. Af en toe wat rauw gedoe er tussendoor, maar dat was het dan ook.quote:
Die lippenstiftquote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 20:46 schreef Karina het volgende:
Ik vond het een beetje schreeuwerig en ze heeft veeeel te veel make up op. Lelijk.
Gordon heeft gelijk. Ze imiteert. Ze is niks, gewoon een leuk mens met een aardige stem die zingen wil. Maar je ziet gewoon dat het allemaal teveel d'r best doen is, te graag willen en weinig authenticiteit.quote:
Ik vond haar ook goed, al had ze wel een klein slippertje. Ze zag er leuk uit, alleen die make-up, mag wel minder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het goed juist. maar wat had ze nou met d'r lip?
Whehehe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:47 schreef Cee het volgende:
Die vent van Rachel is cute!
Ditch the blonde, take meeeeeeeeeee.
Nou ja ik bedoel eigenlijk het stuk tussen haar lip en neus, daar kon ze maar niet vanaf blijven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
Wat zag je aan d'r lip Sven?
Of bedoelde je de overdadige rode lipstick?
Ik heb m'n zeikbroek aan dus watch outquote:
Beetje last van Ivo Niehe-zweetlip, denk ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel eigenlijk het stuk tussen haar lip en neus, daar kon ze maar niet vanaf blijven?
Dat vind ik dus ook!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Gordon heeft gelijk. Ze imiteert. Ze is niks, gewoon een leuk mens met een aardige stem die zingen wil. Maar je ziet gewoon dat het allemaal teveel d'r best doen is, te graag willen en weinig authenticiteit.
Hey Rioolspookquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef RioolSpook het volgende:
Ik ben rachel moe en vond het helemaal niet zo goed.
Volgens mij liep er snot uit d'r neus en dat probeerde ze op charmante wijze te verwijderen!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja ik bedoel eigenlijk het stuk tussen haar lip en neus, daar kon ze maar niet vanaf blijven?
Proestquote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een dweil is die gozer toch.
En jij verwoordt dat dan weer zo charmingquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij liep er snot uit d'r neus en dat probeerde ze op charmante wijze te verwijderen!!
Iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Natalie het volgende:
Stacey met haar belabberde keuze in liedjes...
Hij zit er compleet naast...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij verwoordt dat dan weer zo charming
Nou, benieuwd wat Loewiedzjie er van bakt.
Nee joh... dit is de goede. Hij zei toch... "I'm leaving today"quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:57 schreef Natalie het volgende:
Stacey met haar belabberde keuze in liedjes...
DAT is dus anders bij hemquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Dakota het volgende:
zn wenkbrauwen
WEBSTER!!! Dat is beter dan baby Hamster!quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
hou gewoon je bek webster
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee joh... dit is de goede. Hij zei toch... "I'm leaving today"
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Karina het volgende:
Sinatra draait zich om in zijn graf.
Ik zie opeens voor me dat ie een knijn uit z'n hoed tovert aan het eind.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die liep ook nog met allerlei rekwisieten te goochelen ofzo toen he?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 20:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee joh... dit is de goede. Hij zei toch... "I'm leaving today"
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben er weer
(mijn vriendin wilde de laptop nog niet inleveren![]()
)
Lijkt er wel opquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijgt de jury geld van de familie ofzo?
joopi-joquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ben er weer
(mijn vriendin wilde de laptop nog niet inleveren![]()
)
Zijn stem is beter. Zeker in potentie. Veel beter.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Moet je niet naar bedNa 4 uur slaap
Nu AL????quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:02 schreef BVO het volgende:
Stacey vind ik nu al irritant. Dom kind.
Vanwege studie in Spanje is dit mijn eerste echte show die ik kijk.quote:
Wendy schijnt behoorlijk te zuipen tijdens de uitzendingquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:03 schreef Karina het volgende:
Weet Wendy zelf wel wat voor onzin ze allemaal uitkraamt?
Ahquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Vanwege studie in Spanje is dit mijn eerste echte show die ik kijk.
Eenschquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
Die bril staat haar eigenlijk best heel erg geweldig.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Dakota het volgende:wat een doos..te druk met niet dansen zeker
Aan die blik zag je ook hoe 'goed' ze in het lied zat *not*quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef L0t.. het volgende:
Ahhwww, dat was zielig, hoe ze keek
Dat dacht ik ook. Maar ik twijfel nu.quote:
Vind ik dus ook. Heel erg jammer van die misser.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Ondanks het foutje vind ik dat ze het eigenlijk heel erg leuk doet.
Whehehhehe!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Dakota het volgende:wat een doos..te druk met niet dansen zeker
Ze keek erg zoekend, ik denk dat ze maar naar die bloempot zoeken bleef.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef conleche het volgende:
Ze ziet er aan de buitenkant wel heel sexy uit, maar volgens mij houdt ze er niet echt van,........
nee denk het niet, want ze zei tegen die man achter de piano... ow ja.. en toen ging ze verder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar ik twijfel nu.
Ze pakte het zo goed op. Misschien hoorde het zo?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef conleche het volgende:
Ze ziet er aan de buitenkant wel heel sexy uit, maar volgens mij houdt ze er niet echt van,........
Ze zei duidelijk: "Oh ja", toen ze de tekst weer wistquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar ik twijfel nu.
Ze pakte het zo goed op. Misschien hoorde het zo?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze keek erg zoekend, ik denk dat ze maar naar die bloempot zoeken bleef.
Begreep het ook nuquote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee denk het niet, want ze zei tegen die man achter de piano... ow ja.. en toen ging ze verder.
Dat absoluutquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
Hester moet wel door !! Luigiano is toch veel slechter
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik vond het echt goed en ze ziet er ook eindelijk echt mooi uit
Dat bedoelt ie toch niet, piem0lquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Alsof Goor nu financieel te klagen heeft.
ja poppetje ik snapquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch niet, piem0l
Hij wilde alleen maar zeggen dat hij ook 121 keer per dag zijn tekst kwijt is
OEH! Roan? Zou het weer zo goed zijn?
WHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Geneauwten, he Kwendy?
Vorige week leek hij op Mark Rutte!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Die pa van Hester lijkt op Prins Constantijn.
Whatever happened to treurwilg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie toch niet, piem0l
Hij wilde alleen maar zeggen dat hij ook 121 keer per dag zijn tekst kwijt is
OEH! Roan? Zou het weer zo goed zijn?
Feeling kut dacht ik jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:13 schreef Natalie het volgende:
Feeling gut?
Hester was haar tekst kwijt, maar was verder erg goed, en zag er leuk en mooi uit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:12 schreef Steve het volgende:
Zo,ik kom ook eens binnenvallen. Iets gemist?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef MissJ het volgende:
Woeiiiii hij heeft echt een tering geil pak aan zeg
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:14 schreef MissJ het volgende:
Woeiiiii hij heeft echt een tering geil pak aan zeg
Drie woorden:quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze XFA reeks, ik zit op een andere golflengte denk ik.
Al die lof, de superlatieven die steeds worden gebezigd door jury en presentatie naar de kandidaten toe: mijns inziens is dat heel erg overdreven...de kandidaten zijn op zijn hoogst middelmatig.
Luigiano is zelfs slecht: flinterdun stemmetje een een uitspraak om te janken.
De stem van Roan vind ik ook al zo 'dunnetjes'.
Ik bedacht me net dat Maria Mena dit zou moeten zingen, in redelijk langzaam tempo. Dát zou mooi zijn.quote:
Z'n voortand staat schuinquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Wat een mooie tanden heeft die man toch
Lekker optreden wel!
Hoe bedoel je?quote:
goegel?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier drukker dan in de SC. Dus vraag het hier even
weet iemand of er bij de bioscoop in Antwerpen, die grote een hotel in de buurt ligt?
Ik heb een verjaardagfeest in die discotheek die erbij ligt, en wil dus niet nog een uur naar husi rijden
Serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |