O, er is wel meer mis mee dan alleen de accenten dus?quote:
Heb je de lapo wel gelezenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, er is wel meer mis mee dan alleen de accenten dus?.
Muis had toch niet de lapo?.
Hier wel, maar ik zit steeds de hele dag binnen. Bluuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Het wordt helemaal geen mooi weer hier volgende week.
Bluuuuuuuuuuuhhhhh.
Tot je vol zitquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi.
Ik eet spaghetti...
Hoeveel gram spaghetti mag ik eigenlijks??
Wij hebben het hier al enorm getroffen hoor! M'n vriend was altijd aan het klagen dat het in Breda altijd mooier weer is dan hier, maar de afgelopen weken wonnen wij duidelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:08 schreef Viking84 het volgende:
Het wordt helemaal geen mooi weer hier volgende week.
Bluuuuuuuuuuuhhhhh.
Uhuh!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, er is wel meer mis mee dan alleen de accenten dus?.
Muis had toch niet de lapo?. nevermind.
Ik ga zo ook eens koken.
Nynkequote:Op vrijdag 24 april 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
okay, ik ben enorm aan het zondigen. Zonet bij de lidl een zak beertjes gekocht. En die zijn zo ontzettend lekker, zeker met 5 tegelijkertijd in je mond dat ik denk dat de zak zo leeg is.
@ PF: het rokje DAT ik aan heb, volgens mij.
ehh, ja. ze zijn al weg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nynkeweg met die beertjes. Kom nou toch
Pas de probleme!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:43 schreef Chicolate het volgende:
Muis. Dankje
.
Ik drukte op verzenden, er word geroepen dat het eten klaar staat, ik zie dat ik de lapo had en er word nog een keer geroepen dat ik nu écht moet komen. Timing joh.
klopt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:30 schreef AKnynke het volgende:
okay, ik ben enorm aan het zondigen. Zonet bij de lidl een zak beertjes gekocht. En die zijn zo ontzettend lekker, zeker met 5 tegelijkertijd in je mond dat ik denk dat de zak zo leeg is.
@ PF: het rokje DAT ik aan heb, volgens mij.
ja goed he? vis eet ik nu zondagquote:
Toch gek dat mensen zo anders gebouwd kunnen zijn.. Ik ben nu iel vanaf mijn heup naar benedenquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:10 schreef SiTu het volgende:
Mijn bovenlichaam is een beetje iel aan het worden, vind ik. De bovenbenen zitten er nog![]()
\Ohja kwak, die combi staat je echt keilief!
Mja op zich passen m'n bovenbenen ook nog wel bij m'n bovenlichaam, maar ik heb gewoon korte pootjes, dan zien je bovenbenen er al snel 'zwaar' uit. Met hakken is het prima in verhoudingquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toch gek dat mensen zo anders gebouwd kunnen zijn.. Ik ben nu iel vanaf mijn heup naar beneden
Wat betref Kwak... ja vind ik ook, staat mooi en lief
spijkerbroek is in de wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Kwak, dat shirtje staat je echt heel erg leukPink suits you. De kleur staat je prachtig.
Van de onderkant van de outfit ben ik dan weer minder fan... ik denk dat ie leuker staat op een spijkerbroek of juist een hele lange rok (zo'n gipsy rok) tot op de enkels.
Bwhehehequote:Op vrijdag 24 april 2009 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
spijkerbroek is in de wasen ik wou zo graag een rokje aan
gipsy rokken doe ik niet aan...dan lijk ik net een lisa de kabouter!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuker dan die 1e vind ik wel, maar dat tweede jurkje staat toch wel erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als heel eerlijk ben Miss_S, vind ik je die andere jurkjes uit het vorige topic, veel mooier staan. Maar goed, just my 2 cents.
Mwah, hij maakt je wel erg bleek en je lijkt er voller door. Ander kleurtje zou denk ik mooier zijn geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuker dan die 1e vind ik wel, maar dat tweede jurkje staat toch wel erg leuk vind ik
AH's kunnen lokale aanbiedingen hebben, al naar gelang de concurrentie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
O, wie zei trouwens dat de aardbeien bij de AH in de bonus waren deze week?(Phaidra toch?). Dat was heul niet zo
.
Okquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mwah, hij maakt je wel erg bleek en je lijkt er voller door. Ander kleurtje zou denk ik mooier zijn geweest.
Het jurkje zelf is ook tof, hij staat je alleen wat minder mooi. Ik had hem ook zien staan, en ik vond 'm ook erg leuk. Alleen weet ik dat me dat niet staat. Slimfit staat mij verreweg het beste.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Okmisschien komt het gewoon omdat ik het dan zo'n tof jurkje vind.
Maar juist vanwege het lijfje vind ik hem in het echt juist wel mooi staan en die andere niet....quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het jurkje zelf is ook tof, hij staat je alleen wat minder mooi. Ik had hem ook zien staan, en ik vond 'm ook erg leuk. Alleen weet ik dat me dat niet staat. Slimfit staat mij verreweg het beste.
Het lijfje maakt je ook niet voller, maar die ruches aan de onderkant wel. Daardoor ogen je heupen een stuk breder als dat ze zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar juist vanwege het lijfje vind ik hem in het echt juist wel mooi staan en die andere niet....
Ja, dat klopt maar ik vind dat persoonlijk mooier dan iets straks om mijn heupen. Nu weet je niet zeker over het door mijn heupen komt of de ruchesquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het lijfje maakt je ook niet voller, maar die ruches aan de onderkant wel. Daardoor ogen je heupen een stuk breder als dat ze zijn.
Ik denk juist dat slimfit mooier zou staan.... zandloperfiguurtje ftwquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, dat klopt maar ik vind dat persoonlijk mooier dan iets straks om mijn heupen. Nu weet je niet zeker over het door mijn heupen komt of de ruches
Maar dat ligt ook aan mijn humeur hoor, sommige dagen trek ik juist liever mijn strakke kokerrok aan.
Op het moment voel ik me daar echt te dik voor, maar wie weet heb je gelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk juist dat slimfit mooier zou staan.... zandloperfiguurtje ftw![]()
Ik heb er meerder, vind ze echt heel leuk. En zoals ik zeg vind ik het juist wel passen bij mijn lichaam omdat je dan niet weet of het echt je heupen zijn of de rok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb eigenlijk geen jurkjes/rokken met ruches. Ik vind het geweldig, ook zo'n petticoat bijvoorbeeld, maar volgens mij staat dat alleen maar leuk wanneer je heel petite bent zonder heup
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:58 schreef Miss_S het volgende:
De foto's zijn trouwens weer weg (niet vanwege de reacties hier hoor)
Ik ben sowieso een stukje kleiner, en ik heb wel grote borsten, maar ook een heel duidelijke taille. Weet niet precies hoe het bij jou zit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij hebben we wel dezelfde bouw ongeveer Ewelina?
Hmmm, ik heb duidelijk een dikke middengedeeltequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een stukje kleiner, en ik heb wel grote borsten, maar ook een heel duidelijke taille. Weet niet precies hoe het bij jou zit.
Mijn maten zijn ongeveer:
Borst: 96
Taille: 66
Heup: 90
Mijn schouders zijn wel ongeveer even breed als mijn heupen.
Het is altijd beter dan die 2 jonge jongetjes, je moet toch ergens naar kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind daar niet zo veel aan eigenlijk.
Beslist, als je er eentje vindt die mooi aansluit en tegelijkertijd niet elke vethobbel accentueert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ewelina denk je dat zoiets mij beter zal staan?
http://imagecache.asos.com/inv/T/23/48/628761/Red/image1xl.jpg
Zoiets kan je dan beter niet online kopen volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Beslist, als je er eentje vindt die mooi aansluit en tegelijkertijd niet elke vethobbel accentueert.![]()
Dat is wel eens het nadeel van dingen die echt strak zitten; elke put/vetkwab/bh zie je erdoor. Mooiste effect krijg je als je een strak jurkje met een verstevigd lijfje vindt. Hoef je ook geen bh aan
Whehe dat zou zo een opmerking van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb duidelijk een dikke middengedeelte
Heup: 87
Taille: 78!
JIj hebt mooie vrouwelijke vormen, mooie maten
Ach, al had ik de maten van een topmodel, ik blijf toch een boer hoor, ik heb totaal geen elegantie en ik loop altijd breed![]()
Die komen wel weer een keertje als ik ze echt heb aangehadquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en kwak: dat shirtje + rokje staat je superlief. Foto's van Miss S kan ik helaas niet meer zien.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die komen wel weer een keertje als ik ze echt heb aangehad
Nu had ik ze ook ergens anders op fok niet onder een smiley gezet en dat moet ik niet doen.
Goedzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
WoeiEvy 22, 2x15 gelopen. 1e stuk 10,2 km/u, 2e stuk 10,1. Vorige keer dat ik evy liep, zakte ik veel meer in op het eind
Ik heb het blad gekocht, samen met de Linda in een pakketjequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:40 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet zo'n Ariefan eigenlijk, maar deze foto's zijn toch wel!!
Bij onze Super hier in het durrep is het 1 euro voor 500 gram!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
O, wie zei trouwens dat de aardbeien bij de AH in de bonus waren deze week?(Phaidra toch?). Dat was heul niet zo
.
Behalve dan overduidelijk op die cover, dus wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef conleche het volgende:
Ze weten wel de wijkende haargrens uit beeld te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |