Het jurkje zelf is ook tof, hij staat je alleen wat minder mooi. Ik had hem ook zien staan, en ik vond 'm ook erg leuk. Alleen weet ik dat me dat niet staat. Slimfit staat mij verreweg het beste.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Okmisschien komt het gewoon omdat ik het dan zo'n tof jurkje vind.
Maar juist vanwege het lijfje vind ik hem in het echt juist wel mooi staan en die andere niet....quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het jurkje zelf is ook tof, hij staat je alleen wat minder mooi. Ik had hem ook zien staan, en ik vond 'm ook erg leuk. Alleen weet ik dat me dat niet staat. Slimfit staat mij verreweg het beste.
Het lijfje maakt je ook niet voller, maar die ruches aan de onderkant wel. Daardoor ogen je heupen een stuk breder als dat ze zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar juist vanwege het lijfje vind ik hem in het echt juist wel mooi staan en die andere niet....
Ja, dat klopt maar ik vind dat persoonlijk mooier dan iets straks om mijn heupen. Nu weet je niet zeker over het door mijn heupen komt of de ruchesquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het lijfje maakt je ook niet voller, maar die ruches aan de onderkant wel. Daardoor ogen je heupen een stuk breder als dat ze zijn.
Ik denk juist dat slimfit mooier zou staan.... zandloperfiguurtje ftwquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, dat klopt maar ik vind dat persoonlijk mooier dan iets straks om mijn heupen. Nu weet je niet zeker over het door mijn heupen komt of de ruches
Maar dat ligt ook aan mijn humeur hoor, sommige dagen trek ik juist liever mijn strakke kokerrok aan.
Op het moment voel ik me daar echt te dik voor, maar wie weet heb je gelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk juist dat slimfit mooier zou staan.... zandloperfiguurtje ftw![]()
Ik heb er meerder, vind ze echt heel leuk. En zoals ik zeg vind ik het juist wel passen bij mijn lichaam omdat je dan niet weet of het echt je heupen zijn of de rok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb eigenlijk geen jurkjes/rokken met ruches. Ik vind het geweldig, ook zo'n petticoat bijvoorbeeld, maar volgens mij staat dat alleen maar leuk wanneer je heel petite bent zonder heup
quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:58 schreef Miss_S het volgende:
De foto's zijn trouwens weer weg (niet vanwege de reacties hier hoor)
Ik ben sowieso een stukje kleiner, en ik heb wel grote borsten, maar ook een heel duidelijke taille. Weet niet precies hoe het bij jou zit.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij hebben we wel dezelfde bouw ongeveer Ewelina?
Hmmm, ik heb duidelijk een dikke middengedeeltequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een stukje kleiner, en ik heb wel grote borsten, maar ook een heel duidelijke taille. Weet niet precies hoe het bij jou zit.
Mijn maten zijn ongeveer:
Borst: 96
Taille: 66
Heup: 90
Mijn schouders zijn wel ongeveer even breed als mijn heupen.
Het is altijd beter dan die 2 jonge jongetjes, je moet toch ergens naar kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:42 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind daar niet zo veel aan eigenlijk.
Beslist, als je er eentje vindt die mooi aansluit en tegelijkertijd niet elke vethobbel accentueert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:45 schreef Miss_S het volgende:
Ewelina denk je dat zoiets mij beter zal staan?
http://imagecache.asos.com/inv/T/23/48/628761/Red/image1xl.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |