quote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef PeRi het volgende:
Hetzelfde waar Leonoor werkt, al doe ik niet hetzelfde werk als zij.
okee, you got me confusedquote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef PeRi het volgende:
Niet bij Leonoor trouwens hoor, ook niet zelfde bedrijf..
okee, dat respecteer ik wel hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:32 schreef PeRi het volgende:
Eenzelfde soort bedrijf, niet hetzelfde werk maar ik ondersteun mensen als Leonoor op allerlei gebieden van haar vak. Erg flauw ik weet het niet, maar meer wil ik niet zeggen, want dan ben ik googlebaar namelijk voor 'buitenaf' en dat wil ik niet.
das een speciale hondenknuffel, er zitten eieren in zijn buik (het is geen eend maar een vogelbekdierquote:Op woensdag 29 april 2009 21:10 schreef PeRi het volgende:
De knuffel van je hond hè Sbien, de eend, waar heb je die vandaan? Zo cute![]()
!
nee hoor, ze bijt niets kapot. Het is een echte retriever hoor, ze wil er alleen maar mee rondlopenquote:Op donderdag 30 april 2009 07:32 schreef charmed_angel het volgende:
En die knuffel bijt ze niet kapot?
Foto's van Alicante zijn echt mooi.
Tja en wat doe ik zo vroeg wakker? Kutgeslapen, kat was vervelend. En ik moet om 8 uur bij mijn moeder zijn, we willen voor alle drukte in de sligro zijn (rotterdam zuid)Daarna ga ik me even opfrissen, haar doen enzo. En dan ga ik het centrum van Spijkenisse in. Even rommeltjes kijken, en natuurlijk naar het optreden van C-United en Jim kijken.
Pics volgen later dus
Allemaal een fijna koninginnedag
ja ik ook natuurlijk, maar ik bedoelde eigenlijk de usernamesquote:
neh eerst was dat altijd iedereenquote:Op donderdag 30 april 2009 09:48 schreef PeRi het volgende:
Is toch altijd enkel mods, dacht ik? Moet weer ff wennen dat ik dit jaar niet oranje ben.
Ik heb een queenskat vandaag.
Nee dat is alleen met EK/WK toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 09:51 schreef sbientje het volgende:
[..]
neh eerst was dat altijd iedereen
ik heb nog niet echt schokkende beelden gezien, was zelf ook niet aan het kijken... maar zo raar dit!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:59 schreef Natalie het volgende:
Vreselijk...
We liepen net op de vrijmarkt toen m'n vader iemand erover hoorde praten. Heb de beelden niet gezien, maar die foto zegt al genoeg
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb nog niet echt schokkende beelden gezien, was zelf ook niet aan het kijken... maar zo raar dit!
Blijft steken op 'buffering'.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:05 schreef Steve het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Hier zie je wel wat schokkende beelden.
Mwa, vooral dom.quote:Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Woelli het volgende:
Is het egoistisch als je je nu drukker maakt over Mexicaanse Griep
idd ja! het is een gemuteerd griepjequote:Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef BVO het volgende:
Dat dus... De kans dat jou of je omgeving erdoor getroffen wordt is echt minimaal. En zelfs dan is de kans dat het makkelijk te behandelen is heel groot.
Natuurlijk, het is een serieus en groot iets, maar ik vind het wel een beetje bangmakerij nu.
Zelfs 5 nu.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Natalie het volgende:
Ik zie net die beelden... wat vreselijk
4 doden!
* Natalie is geschokt
Hoor 't net ook. Grmbl!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:38 schreef sbientje het volgende:
ik lees net bij nos.nl dat de dader waarschijnlijk is overleden..
quote:Verdachte aanslag Apeldoorn overleden
AMSTERDAM - De 38-jarige man uit Huissen, die verdacht wordt van een aanslag op de koninklijke familie, is in de nacht van donderdag op vrijdag om 02.58 uur in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen.
Dat heeft het Landelijk Parket vrijdag gemeld. Het overlijden van de verdachte betekent het einde van het strafrechtelijke onderzoek tegen hem.
De Nationale Recherche doet onderzoek naar de gebeurtenis en de toedracht. Ook wordt onderzocht of er eventueel anderen betrokken zijn bij de aanslag. Vooralsnog zijn daar geen aanwijzingen voor.
En zal hij nooit hoeven boeten voor z'n daden...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, nou zal het motief wel nooit boven komen.
Ik denk dat zijn dood genoeg straf is..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
En zal hij nooit hoeven boeten voor z'n daden...
Denk je?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn dood genoeg straf is..
weet je, ik denk eigenlijk dat deze man vooral hulp nodig heeft (of ja, had). Hoe kan je zoiets doen als je helemaal goed bij je hoofd bent. Dan weet je toch van tevoren dat dit een bloedbad wordt, dat je niet de mensen bereikt die je wil bereiken. Je kan zo'n persoon wel 30 jaar opsluiten, maar nou ja. Ik voel me nu ook wel een erge softie dat ik dit zeg, maar boeten is hierbij dan meer voor ons, dan voor deze meneer. Mensen willen hiervoor toch het liefst zijn hoofd op een stok zien (figuurlijk). Ik denk neit dat deze man toerekeningsvatbaar is/was eigenlijk...quote:
Toen ze zeiden hij geen psychische klachten had dachti k ook al: hmm... weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef sbientje het volgende:
[..]
weet je, ik denk eigenlijk dat deze man vooral hulp nodig heeft (of ja, had). Hoe kan je zoiets doen als je helemaal goed bij je hoofd bent. Dan weet je toch van tevoren dat dit een bloedbad wordt, dat je niet de mensen bereikt die je wil bereiken. Je kan zo'n persoon wel 30 jaar opsluiten, maar nou ja. Ik voel me nu ook wel een erge softie dat ik dit zeg, maar boeten is hierbij dan meer voor ons, dan voor deze meneer. Mensen willen hiervoor toch het liefst zijn hoofd op een stok zien (figuurlijk). Ik denk neit dat deze man toerekeningsvatbaar is/was eigenlijk...
beyoncequote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:09 schreef Natalie het volgende:
Over de XFA-finaliste; wat super dat ze naar de Ahoy gaan
Zal ze wel zien, want ik zit bij dat concert van Beyoncé
oh ik vind haar wel een goede zangeres ook!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef Natalie het volgende:
Jij misschien, maar ik niet, hoor
Vind 'r maar schreeuwen. Maar zussie wil erheen dus ik denk: ik offer me op
hahah dat was ze toch al voordat je vandaag ging kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ben vanmiddag naar het optreden geweest. was echt super. Rachel die speelt echt mega goed met het publiek. Jamal zat een beetje vaag omhoog te kijken helemaal en reageerde bijna niet op het publiek.
Zelf Lisa intresseerde het niet echt, wist niet hoe ze het publiek moest bespelen.
Rachel is zeker voor mij de winnaar van X Factor
Haar eerdere nummers vind ik beter dan die van haar laatste cdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 @ 17:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh ik vind haar wel een goede zangeres ook!
haha ja ik doe mijn bestquote:
Ja maar nu nog meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahah dat was ze toch al voordat je vandaag ging kijken
nee heb ik niet gehoordquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:41 schreef Woelli het volgende:
Is het toevallig nog bekend gemaakt hoeveelste Roan, Hester en Whatever zijn geworden?
Dat komt omdat ik ze op mijn hyves heb staan. Vind ik gezelliger.quote:
Ja sorryquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:32 schreef Fir3fly het volgende:
Bedankt, maar die tekst is eigenlijk erger dan de kaders.
Iets waar je vroeger zelf ook aardig bedreven in was tochquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
Hahaha deze heb ik zelf gemaaktIk doe dit omdat anders mijn foto's gejat worden
![]()
nee dat heb ik echt nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iets waar je vroeger zelf ook aardig bedreven in was toch?
Voor de zekerheid. Veel mensen komen op Fokquote:Op zondag 3 mei 2009 01:02 schreef sbientje het volgende:
zijn mooie fotos! die watermerken kan ik wel begrijpen, de kaders vind ik idd ook vrij storendmaarehm, je foto's jat.. hier is toch niet echt veel aan te jatten?
Tsss Ik moet vandaag gewoon werkenquote:Op maandag 4 mei 2009 09:11 schreef sbientje het volgende:
ik heb nog 2 dagen vrijben wel zo brak als kan zijn, heb te lang spelletjes gespeeld gisteravond
9 uur is toch niet zo vroeg?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor spelletjes?
Als je vrij ben, wat doe je dan zo vroeg wakker dan?
ik moest eigenlijk ook, en dan was ik morgen weer vrij.. maar ze besloten het gebouw dicht te doen.. echt heeeel jammerquote:
Als ik brak ben is 9 uur vroeg voor mijquote:Op maandag 4 mei 2009 10:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
9 uur is toch niet zo vroeg?sinds ik stage loop probeer ik niet teveel meer uit te slapen, anders kom ik zo moeilijk in mijn ritme woesndag
ik werd gewoon wakker en ik kon niet meer slapen, dus toen maar opgestaan
edit - van die suffe zylom-achtige spellenik doe nu puzzle park
![]()
geef mij ook zo'n werkgeverquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk ook, en dan was ik morgen weer vrij.. maar ze besloten het gebouw dicht te doen.. echt heeeel jammer
Ja ik hoor nu opeens dat ik morgen waarschijnlijk ook moetquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk ook, en dan was ik morgen weer vrij.. maar ze besloten het gebouw dicht te doen.. echt heeeel jammer
het bedrijf waar ik stage loop zit in mijn school. Daar is het vakantie,en voor die 2 man en een halve paardenkop doen ze het gebouw neit open dan, omdat er toch heel de dag iemand aan de balie moet zitten enzo. Ik weet niet of het me uren kost, komt niet zo nauw met mijn stagequote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geef mij ook zo'n werkgever
Of kost het jou wel uren?
oh dat is vlot!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik woon nu in Spijkenisse De Hoek, en wil verhuizen naar een grotere woning in Spijkenisse Maaswijk
ben een beetje uitgekeken op dit huis na 8 jaar, het wordt te klein
Nou we hebben waarschijnlijk al een koperMaar ik reken nergens op, dan kan het alleen maar mee zitten.
zo, ben al op de helftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh dat is vlot!
ik heb vandaag een 'drukke' dag. Ga zo naar de kapper, dan even snel eten, dan naar de stad, iets nieuws kopen voor een 25jarige bruiloft zaterdag en mijn zonnebril op sterkte ophalen, en daarna weer verder met mijn filmpjeEn dan ook nog met de hond wandelen en vanavond naar opa en oma die 53 jaar getrouwd zijn vandaag!
hahah ja lach maarquote:
haha toch interessant!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jouw dag is tenminste nog afwisselend. Ik ben alleen maar aan het studeren. Net weer twee artikelen over homo's gelezen.
hahah nee, maar het leek wel een te kleine jurkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
De docent is volgens mij van die kant, dus het wordt ons min of meer in onze strot gedouwd
Wat had je moeder dan aan? Toch niet iets met schoudervullingen ofzo?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef BVO het volgende:
ESF gaat bijna open!!!
In navolging van onder andere Anja en Nigy, heb ik ook dit subforum weer mijn grote favoriet!
Uiteraardquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar Shine vind ik ook wel lekker klinken hoor. Ik ga zeker wel kijkenWie nog meer van jullie?
Vierde plek?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:41 schreef Woelli het volgende:
Songfestival heeft nooit echt mijn aandacht gehad.![]()
En ik denk dat De Toppers Edsilia achterna gaan
Als ik ergens plaatsvervangende schaamte van krijg is het wel 't Songfestival.quote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 10:29 schreef sbientje het volgende:
ik kijk zeker niet, ik vind het verschrikkelijk saaien dan die stemming die nooit in overeenstemming is met hoe ik de liedjes vind... frustrerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |