Tsss Ik moet vandaag gewoon werkenquote:Op maandag 4 mei 2009 09:11 schreef sbientje het volgende:
ik heb nog 2 dagen vrijben wel zo brak als kan zijn, heb te lang spelletjes gespeeld gisteravond
9 uur is toch niet zo vroeg?quote:Op maandag 4 mei 2009 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor spelletjes?
Als je vrij ben, wat doe je dan zo vroeg wakker dan?
ik moest eigenlijk ook, en dan was ik morgen weer vrij.. maar ze besloten het gebouw dicht te doen.. echt heeeel jammerquote:
Als ik brak ben is 9 uur vroeg voor mijquote:Op maandag 4 mei 2009 10:12 schreef sbientje het volgende:
[..]
9 uur is toch niet zo vroeg?sinds ik stage loop probeer ik niet teveel meer uit te slapen, anders kom ik zo moeilijk in mijn ritme woesndag
ik werd gewoon wakker en ik kon niet meer slapen, dus toen maar opgestaan
edit - van die suffe zylom-achtige spellenik doe nu puzzle park
![]()
geef mij ook zo'n werkgeverquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk ook, en dan was ik morgen weer vrij.. maar ze besloten het gebouw dicht te doen.. echt heeeel jammer
Ja ik hoor nu opeens dat ik morgen waarschijnlijk ook moetquote:Op maandag 4 mei 2009 10:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moest eigenlijk ook, en dan was ik morgen weer vrij.. maar ze besloten het gebouw dicht te doen.. echt heeeel jammer
het bedrijf waar ik stage loop zit in mijn school. Daar is het vakantie,en voor die 2 man en een halve paardenkop doen ze het gebouw neit open dan, omdat er toch heel de dag iemand aan de balie moet zitten enzo. Ik weet niet of het me uren kost, komt niet zo nauw met mijn stagequote:Op maandag 4 mei 2009 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geef mij ook zo'n werkgever
Of kost het jou wel uren?
oh dat is vlot!quote:Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik woon nu in Spijkenisse De Hoek, en wil verhuizen naar een grotere woning in Spijkenisse Maaswijk
ben een beetje uitgekeken op dit huis na 8 jaar, het wordt te klein
Nou we hebben waarschijnlijk al een koperMaar ik reken nergens op, dan kan het alleen maar mee zitten.
zo, ben al op de helftquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh dat is vlot!
ik heb vandaag een 'drukke' dag. Ga zo naar de kapper, dan even snel eten, dan naar de stad, iets nieuws kopen voor een 25jarige bruiloft zaterdag en mijn zonnebril op sterkte ophalen, en daarna weer verder met mijn filmpjeEn dan ook nog met de hond wandelen en vanavond naar opa en oma die 53 jaar getrouwd zijn vandaag!
hahah ja lach maarquote:
haha toch interessant!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jouw dag is tenminste nog afwisselend. Ik ben alleen maar aan het studeren. Net weer twee artikelen over homo's gelezen.
hahah nee, maar het leek wel een te kleine jurkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
De docent is volgens mij van die kant, dus het wordt ons min of meer in onze strot gedouwd
Wat had je moeder dan aan? Toch niet iets met schoudervullingen ofzo?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:19 schreef BVO het volgende:
ESF gaat bijna open!!!
In navolging van onder andere Anja en Nigy, heb ik ook dit subforum weer mijn grote favoriet!
Uiteraardquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar Shine vind ik ook wel lekker klinken hoor. Ik ga zeker wel kijkenWie nog meer van jullie?
Vierde plek?!quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:41 schreef Woelli het volgende:
Songfestival heeft nooit echt mijn aandacht gehad.![]()
En ik denk dat De Toppers Edsilia achterna gaan
Als ik ergens plaatsvervangende schaamte van krijg is het wel 't Songfestival.quote:Op woensdag 6 mei 2009 @ 10:29 schreef sbientje het volgende:
ik kijk zeker niet, ik vind het verschrikkelijk saaien dan die stemming die nooit in overeenstemming is met hoe ik de liedjes vind... frustrerend
daar moet ik even heel goed over na gaan denkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:06 schreef BVO het volgende:
En een prono uiteraard!
ESF Prono - Voorspel en win!
De voorpret is juist het leukst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet ik me voorbereiden, gaat voor mij het leuke eraf. Of ik vul random wat in natuurlijk.
Ik heb gestemd. maar ik moest er even de tijd voor nemen. En die had ik nuquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:48 schreef Svensational het volgende:
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! NOG TOT 0:00!
De vaste bezoekers stemmen helemaal niet.
vind je? ik vind haar echt totaaaal niet meevallen.. hoe vaker ik haar zie, hoe erger het wordtquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt ook best weer mee, kwam leuk over in o.a. De wereld draait door.
Moet ook zeggen dat ze gisteren veel normaler en minder nep-Amerikaans overkwam dan eerst.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Valt ook best weer mee, kwam leuk over in o.a. De wereld draait door.
mensensmokkelaarsquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand hier toevallig een goede vertaling van het engelse 'gangmasters'? Het zijn een soort personen die illegale arbeiders naar landen verslepen maar wil even een goede vertaling..
Topquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gestemd. maar ik moest er even de tijd voor nemen. En die had ik nu
hier ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef BVO het volgende:
Iemand, verfoei me, ik vind dat nieuwe nummer van Jim best aanstekelijk en leuk.
mogguh!quote:
wat een weertje idd!! je kan beter in de tuin gan liggen dan onder de zonnebank. Hebben we eens zon, geniet er dan ook vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
Vrij, de zon schijnt en ik ben net wakker.
straks eerst even naar de zonnebank. Dan boodschapjes doen, en dan even lekker gamen,
En mijn huis staat per vandaag officieel te koop (op funda enzo)
ja maar ik ga onder de snelbruinerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
wat een weertje idd!! je kan beter in de tuin gan liggen dan onder de zonnebank. Hebben we eens zon, geniet er dan ook van
Bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:51 schreef Woelli het volgende:
Vanavond geen GTST, geen X Factor verder nog wel wat leuks op?
geluidsniveauquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Boven je niveau gepraat, moet je weer terug naar de Breezertaal.
Daarom herinner ik me dat dus niet meer. Dankjequote:Op maandag 11 mei 2009 09:32 schreef sbientje het volgende:
toch gewoon dat knakkertje die bij x-factor hoort?
beter dan andersomquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:10 schreef Woelli het volgende:
Ik zag vanochtend een trein die een eend vermoorde
Tennis, zondagquote:
nog erg snotterig en mijn stem is nog niet helemaal goed... maar verder weer ok. Morgen weer naar stagequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:31 schreef PeRi het volgende:
Zo moe. Nog 1 dag werken, morgenavond naar Giselle door het Nationale Ballet, donderdag vrij en dan vrijdagmiddag richting Alicante met kantoor [ afbeelding ]!! Whoeiiii!!!
Ben je alweer wat beter Sbientje? Steve geen kreeftje meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |