abonnement Unibet Coolblue
pi_68532050
de koningin heeft zich wel omgekleed voor ze een reactie gaf ofzo ... ze had toch rood aan daarstraks? nou ja, doet er ook niet toe. Ik vind het echt te triest.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68532443
Ik zie net die beelden... wat vreselijk
4 doden!
* Natalie is geschokt
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 30 april 2009 @ 19:41:29 #153
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68537140
Is het egoistisch als je je nu drukker maakt over Mexicaanse Griep
  donderdag 30 april 2009 @ 19:47:12 #154
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_68537317
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:41 schreef Woelli het volgende:
Is het egoistisch als je je nu drukker maakt over Mexicaanse Griep
Mwa, vooral dom.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_68539256
Mexicaanse griep maak ik me niet zo heel erg druk om hoor.
Ik vind dit veel erger, 5 doden inmiddels

Wel even wat ander nieuws, optreden van C-United was bijzonder goed. Geen gospel gezeik, heb een paar mooie foto's gemaakt. Ook was ik erg verrast toen Jim kwam Best een lekker mannetje geworden, en zijn zang is vooruit gaan. Was erg leuk, hij is dus nog wel gekomen, en daarna werd alles afgelast in Spijkenisse.
pi_68539423
Jim is best een leuke knul om te zien en hij zingt niet verkeerd


wat ik dus niet begrijp, is dat er mensen serieus bang zijn voor die mexicaanse griep er zijn 8 mensen dood ofzo, en we zitten nu al 1 fase voor een pandemie ik vind het allemaal maar overdreven...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 30 april 2009 @ 21:16:20 #157
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_68539905
Dat dus... De kans dat jou of je omgeving erdoor getroffen wordt is echt minimaal. En zelfs dan is de kans dat het makkelijk te behandelen is heel groot.

Natuurlijk, het is een serieus en groot iets, maar ik vind het wel een beetje bangmakerij nu.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_68540162
Een vriend van ons gaat 8 juni naar Mexico. Mijn werk gelijk in paniek

Ja als hij jou na de vakantie heb aangeraakt, dan kom je maar niet werken hoor Sommige mensen zijn echt vaag
pi_68540166
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:16 schreef BVO het volgende:
Dat dus... De kans dat jou of je omgeving erdoor getroffen wordt is echt minimaal. En zelfs dan is de kans dat het makkelijk te behandelen is heel groot.

Natuurlijk, het is een serieus en groot iets, maar ik vind het wel een beetje bangmakerij nu.
idd ja! het is een gemuteerd griepje
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68545523
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Natalie het volgende:
Ik zie net die beelden... wat vreselijk
4 doden!
* Natalie is geschokt
Zelfs 5 nu.

Rare dag.
That's all folks!
pi_68549855
ik lees net bij nos.nl dat de dader waarschijnlijk is overleden..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68549954
Kreeg gisteren een belletje van m'n vriend, die momenteel in Newcastle zit, dat ze op de uni bij elkaar geroepen waren en dat de mededeling werd gedaan dat de Mexicaanse griep ook in Newcastle zit. 1 persoon die onlangs uit Mexico is teruggekeerd. Maar er waren geen banden met de uni, dus -als 't goed is- hoeven ze zich geen zorgen te maken.

Ben blij dat ie morgen thuis komt!
Vind het maar eng allemaal.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68550038
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 08:38 schreef sbientje het volgende:
ik lees net bij nos.nl dat de dader waarschijnlijk is overleden..
Hoor 't net ook. Grmbl!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:07:36 #164
101884 PeRi
Allons-y!
pi_68550207
DIe kerel is dood. Verdomme.
quote:
Verdachte aanslag Apeldoorn overleden

AMSTERDAM - De 38-jarige man uit Huissen, die verdacht wordt van een aanslag op de koninklijke familie, is in de nacht van donderdag op vrijdag om 02.58 uur in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen.

Dat heeft het Landelijk Parket vrijdag gemeld. Het overlijden van de verdachte betekent het einde van het strafrechtelijke onderzoek tegen hem.

De Nationale Recherche doet onderzoek naar de gebeurtenis en de toedracht. Ook wordt onderzocht of er eventueel anderen betrokken zijn bij de aanslag. Vooralsnog zijn daar geen aanwijzingen voor.
Whatever I want.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 15:15:32 #165
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_68559493
Bah, nou zal het motief wel nooit boven komen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_68560590
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, nou zal het motief wel nooit boven komen .
En zal hij nooit hoeven boeten voor z'n daden...
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68562703
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 15:54 schreef Natalie het volgende:

[..]

En zal hij nooit hoeven boeten voor z'n daden...
Ik denk dat zijn dood genoeg straf is..
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_68563371
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:59 schreef StefanKollaart het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn dood genoeg straf is..
Denk je?
Ik vind van niet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68567157
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Natalie het volgende:

[..]

Denk je?
Ik vind van niet.
weet je, ik denk eigenlijk dat deze man vooral hulp nodig heeft (of ja, had). Hoe kan je zoiets doen als je helemaal goed bij je hoofd bent. Dan weet je toch van tevoren dat dit een bloedbad wordt, dat je niet de mensen bereikt die je wil bereiken. Je kan zo'n persoon wel 30 jaar opsluiten, maar nou ja. Ik voel me nu ook wel een erge softie dat ik dit zeg, maar boeten is hierbij dan meer voor ons, dan voor deze meneer. Mensen willen hiervoor toch het liefst zijn hoofd op een stok zien (figuurlijk). Ik denk neit dat deze man toerekeningsvatbaar is/was eigenlijk...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68584344
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:40 schreef sbientje het volgende:

[..]

weet je, ik denk eigenlijk dat deze man vooral hulp nodig heeft (of ja, had). Hoe kan je zoiets doen als je helemaal goed bij je hoofd bent. Dan weet je toch van tevoren dat dit een bloedbad wordt, dat je niet de mensen bereikt die je wil bereiken. Je kan zo'n persoon wel 30 jaar opsluiten, maar nou ja. Ik voel me nu ook wel een erge softie dat ik dit zeg, maar boeten is hierbij dan meer voor ons, dan voor deze meneer. Mensen willen hiervoor toch het liefst zijn hoofd op een stok zien (figuurlijk). Ik denk neit dat deze man toerekeningsvatbaar is/was eigenlijk...
Toen ze zeiden hij geen psychische klachten had dachti k ook al: hmm... weet je 't zeker?
Er was inderdaad iets in zijn hoofd en/of hij was heel erg kwaad om iets (onrecht?) dat hem is aangedaan. In zekere zin is het egoistisch, als je bedenkt dat hij zws niet eens heeft gedacht aan die hij mogelijk omver zou rijden. Ben blij dat hij zijn -kennelijke- doel heeft gemist, maar had liever gezien dat hij de rest ook gemist had. Dit had gewoon niet mogen gebeuren, hoe gestoord iemand ook is.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68584361
Over de XFA-finaliste; wat super dat ze naar de Ahoy gaan
Zal ze wel zien, want ik zit bij dat concert van Beyoncé
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68591593
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:09 schreef Natalie het volgende:
Over de XFA-finaliste; wat super dat ze naar de Ahoy gaan
Zal ze wel zien, want ik zit bij dat concert van Beyoncé
beyonce daar zou je lesbisch voor worden
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_68593620
Jij misschien, maar ik niet, hoor
Vind 'r maar schreeuwen. Maar zussie wil erheen dus ik denk: ik offer me op
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_68594189
Ben vanmiddag naar het optreden geweest. was echt super. Rachel die speelt echt mega goed met het publiek. Jamal zat een beetje vaag omhoog te kijken helemaal en reageerde bijna niet op het publiek.
Zelf Lisa intresseerde het niet echt, wist niet hoe ze het publiek moest bespelen.

Rachel is zeker voor mij de winnaar van X Factor
pi_68594529
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 17:10 schreef Natalie het volgende:
Jij misschien, maar ik niet, hoor
Vind 'r maar schreeuwen. Maar zussie wil erheen dus ik denk: ik offer me op
oh ik vind haar wel een goede zangeres ook!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')