Ik denk meer omdat je werkelijk elke spelers uitscheld, terwijl ze vorige week nog helden waren oid.quote:
Had daarvoor ook wel de assist mogen geven hoor, Makaay stond vrij voor het doel.quote:Op zondag 26 april 2009 15:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel aardig, maar kan nog aanzienlijk beter.. Mooie assist op Makaay ook.
Uh Greene en Bruins heb ik nooit helden gevonden hoor.quote:Op zondag 26 april 2009 14:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat je werkelijk elke spelers uitscheld, terwijl ze vorige week nog helden waren oid.
Ik vond hem in de 2e helft wel aardig spelen, nuttig.quote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef TN-FR het volgende:
Landzaat speelde dan niet op zijn eigen plek, maar wat speelde hij slecht zeg kkjood
Kneusjequote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef TN-FR het volgende:
Landzaat speelde dan niet op zijn eigen plek, maar wat speelde hij slecht zeg kkjood
Nu zekerquote:Op zondag 26 april 2009 15:27 schreef CylonNL het volgende:
Vitesse - Utrecht ziet er op het moment goed uit!
Tis een lui, laks pleurisjong.quote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is een geboren en getogen Rotterdammer die met zijn vorm worstelt, iets meer respect.
Veldvullingquote:Op zondag 26 april 2009 15:40 schreef TN-FR het volgende:
Achja, het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op zondag 26 april 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
Waarom dragen zoveel Feyenoordsupporters Liverpoolshirtjes tijdens Feyenoordwedstrijden? Slaat toch nergens op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |