Niks aan toe te voegen.quote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
verslapen/ Beide goals gezien. Hoe speelt Feyenoord? Volgens mij als een stelletje oude wijven.
Inderdaad, de helft van de wedstrijden die hij mist maakt hij goed met doelpunten in de wedstrijden die hij wel speeltquote:Op zondag 26 april 2009 14:09 schreef Ritmo het volgende:
Wat een doelpunt-gemiddelde voor Tomasson zeg.
En ja hoor, die ligt er ook al in. Nog geen 2 minuten laterquote:
quote:Op zondag 26 april 2009 14:14 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En ja hoor, die ligt er ook al in. Nog geen 2 minuten later
Mooi zo, anders verspeelde hij de bal wel weer aan een ADO-speler waaruit een tegengoal voortkwam.quote:
Ik heb het (voor dit seizoen) gewoon gehad met dat figuur, jij niet? Misschien kan Been er volgend jaar wat mee, maar ik hoef die kop even niet meer te zien.quote:
't Is een geboren en getogen Rotterdammer die met zijn vorm worstelt, iets meer respect.quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het (voor dit seizoen) gewoon gehad met dat figuur, jij niet? Misschien kan Been er volgend jaar wat mee, maar ik hoef die kop even niet meer te zien.
Hij 'worstelt' al anderhalf jaar met z'n vorm en doet ook geen stapje teveel om weer op niveau te komen.quote:Op zondag 26 april 2009 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is een geboren en getogen Rotterdammer die met zijn vorm worstelt, iets meer respect.
Dat weet je niet. Jij altijd met je aannames.quote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij 'worstelt' al anderhalf jaar met z'n vorm en doet ook geen stapje teveel om weer op niveau te komen.
Bijna...quote:Op zondag 26 april 2009 13:27 schreef Kopbal het volgende:
De Tom en De Kaay leggen er de tweede helft gewoon 4 in.
Ja die had Timmert niet gehad.quote:Op zondag 26 april 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die redding van Van Dijk, teeeeeeeeering.
Dat zie je toch? Altijd laconiek, veel balverlies en zelden een goede sliding.quote:Op zondag 26 april 2009 14:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Jij altijd met je aannames.
En Been geeft het uit handen, dat is wel matig.quote:Op zondag 26 april 2009 14:38 schreef Kopbal het volgende:
De Vlem krijgt het dan toch voor elkaar om play-offs te halen, erg knap.
Been helpt ons een handje, niets mis mee.quote:Op zondag 26 april 2009 14:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En Been geeft het uit handen, dat is wel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |