Ach, hij levert gewoon prima werk. Dat kan je niet ontkennen.quote:
Dat dus, vind die anti truien dan wel weer meevallen al is het vaak wel zo dat de rellende mensen in dat soort truien loopt.quote:Op zondag 26 april 2009 17:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een punt. Wordt er namelijk schijtziek van.
Hij houdt denk ik meer rekening met de organisatie en verlegt liever accenten dan het wisselen van tactiek, waardoor het veelal nogal hectisch wordt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Over Vlemmings: Vind hem vaak zo vreemd wisselen. Waarom Greene erin ipv Mols vandaag? We moesten immers scoren en Ado liep achteruit.
Dat boeit nu geen ene fuck. Je wint je wedstrijden, punt.quote:Op zondag 26 april 2009 19:17 schreef Hamilcar het volgende:
Nou, laten we maar naar volgende week kijken en ons slechts herinneren dat we dit weekend 3 punten hebben gepakt. Wat.een.niveau.
Liever "Hooligans" zoals Kopbal en Happel dan types zoals jijquote:Op zondag 26 april 2009 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Gezeik over Liverpool shirtjes,
10x liever dan hooligans zoals kopbal en happel
Haha, hebbie mister -als er niks aan de hand was geweest dan waren we gewoon 4de geworden- Ritmo weer.quote:
Daar zal het bestuur anders over denkenquote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Liever "Hooligans" zoals Kopbal en Happel dan types zoals jij
-edit- bestuur ...quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar zal het bestuur anders over denken
quote:
Ja, doe eens.quote:Op zondag 26 april 2009 19:54 schreef denthemen het volgende:
Jorien, moet nou de foto van jou met je vlaggetje weer komen? Of het plan van je om via de catering in de ArenA uit het uitvak te gaan?
Juist niet.quote:Op zondag 26 april 2009 19:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat dus, vind die anti truien dan wel weer meevallen al is het vaak wel zo dat de rellende mensen in dat soort truien loopt.
weet niet, denk dat ze avondwedstrijd voor de sfeer beter vonden.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Kopbal het volgende:
Waarom kreeg Gerard Meijer eigenlijk niet z'n 'afscheid' tegen Roda JC?
volgens mij krijgt ie nog officieel van de club nog iets.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Kopbal het volgende:
Ach, laat ook maar. Niet echt een discussiewaardig onderwerp
Waarom kreeg Gerard Meijer eigenlijk niet z'n 'afscheid' tegen Roda JC?
Dat dus. Tegen Roda krijgt hij z'n afscheid van Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
volgens mij krijgt ie nog officieel van de club nog iets.
De laatste wedstrijd staat in teken van het Sophia kinderziekenhuis, dus daarom dat het Tifo-team () nu al een actie voor hem deed.
Ik zie allemaal Happeltjes.quote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zie die truien echt vaak op "rel-foto's"
[ afbeelding ]
valt op deze idd mee
Vlemmings doet het gewoon prima ja, dat ontken ik dan ook nergens.quote:Op zondag 26 april 2009 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, hebbie mister -als er niks aan de hand was geweest dan waren we gewoon 4de geworden- Ritmo weer.
Vlemmings levert gewoon uitstekend werk. Dat zien we allemaal, maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden...
Ja pas toen kwam de cler en bahia ingestapt naar voren.quote:Op zondag 26 april 2009 20:43 schreef Merkie het volgende:
Ik blijf het alleen ergerlijk vinden dat Feyenoord bij een 0-0 stand altijd enorm verslapt. Pas bij een doelpunt (voor of tegen) komt er een beetje leven in de brouwerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |