Doe dat, dan ga ik maar weer eens aan het werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
Zo maar eens onder de douche gaan staan
Dat wilde ik dus even benadrukken!quote:
Een soort van picknickquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
had PM van KZ, ze dacht dat de meesten gewoon op het strand willen zitten en zelf spullen meenemen. Dus dat wordt het plan. plek enzo PMt ze vanavond na dr werk aan de mensen die meegaan. dus wie meewil ff zorgen dat je KZ pmt nog
Ik ben niet zo'n "lekker halve dag op het strand zitten" mensquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
had PM van KZ, ze dacht dat de meesten gewoon op het strand willen zitten en zelf spullen meenemen. Dus dat wordt het plan. plek enzo PMt ze vanavond na dr werk aan de mensen die meegaan. dus wie meewil ff zorgen dat je KZ pmt nog
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef vencodark het volgende:
Waar blijft die Ben kerel! Ik moet aan de slag.
quote:
Wat een gezelligheid!quote:
Wat wil jij doen danquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n "lekker halve dag op het strand zitten" mens
Ik ook niet, maar dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n "lekker halve dag op het strand zitten" mens
hij Ben't bezigquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef vencodark het volgende:
Waar blijft die Ben kerel! Ik moet aan de slag.
Ow, ok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt wel goed hoor
Dat geldt voor iedereen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles wat Nouk zegt is waarheid, of althans, haar waarheid!
ik kan niet altijd lief zijn.. sorryquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen toch?
Maar heel lief klinkt het niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan niet altijd lief zijn.. sorry
Het grapje wordt gesnapt!!quote:
Ik ook niet. Ik studeer niet (meer).quote:
Het duurt ook nog wel even voordat ik klaar ben met studerenquote:
Lekker zegquote:
Uuh... Dit leest wat raar, wat kwam Ben doen??quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds wachtend op de Benvent. Heb me ondertussen toch maar gewassen en aangekleed.
Ik ben dan ook eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ouderquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt ook nog wel even voordat ik klaar ben met studeren
Ben komt een simkaartpakket afleveren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuh... Dit leest wat raar, wat kwam Ben doen??
Hoe oud? En hoe lang ben je al klaar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ouder
Jeeejjj, eindelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben komt een simkaartpakket afleveren.Daar issie!
jij bent helemaal niet oud joh!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ouder
Ik heb een abbo. van mijn werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef vencodark het volgende:
Die vent wilde al binnenkomenmaar ik liet hm buiten staan en toen zei die: oh hier kan het ook.
![]()
Nah ja, ik heb iig nu 2e abonnementje, hoef ik me niet meer in de schulden te storen omdat ik teveel sms!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef KudFokker het volgende:
JAAAAAAAH !!
Ik ben mijn zéér royale () salaris binnen
Ik kom morgen ook!!
Maar alleen als iemand Dance Dance Revolution wil doen!
als je nou verteld wat het is
lijkt mij dus iets wat je niet op het strand kan doen.
en dan word je keel doorgesneden en je lijk in de zee gedumpt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan me serieus niets voorstellen van zo'n meeting
Je ziet een paar mensen staan op het punt waar je afgesproken hebt, je herkent ze vaag van een foto in hun FoBo, je loopt maar naar ze toe en zegt: "Hey, ik ben KudFokker !"
zoiets
??
Ik heb alleen tele2. 10 euro per maand voor 100 smsjes en 100 belminuten geloof ik. En die smsjes gaan een beetje snel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een abbo. van mijn werk
En heb er nog nooit gezeik van gehad dat ik hem voor prive gebruik
Komt Joran van de S. dan ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan word je keel doorgesneden en je lijk in de zee gedumpt..
daarom kom ik morgen niet..
Ik heb serieus al een hele week geen smsje meer gehad, en ook niks verstuurd...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb alleen tele2. 10 euro per maand voor 100 smsjes en 100 belminuten geloof ik. En die smsjes gaan een beetje snel.Heb de laatste 2 maanden rekeningen gehad van 41 en 32 euro.
Vandaar Ben erbij. Heb nu voor 15 euro (van Ben) 750 smsjes en/of 500 belminuten.
Ooooh joh, dat valt nog reuze mee.. ik zit gemiddeld op de 80 euro (voor een man ja). en ben bang dat het deze maand ergens rond de 150 gaat wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb alleen tele2. 10 euro per maand voor 100 smsjes en 100 belminuten geloof ik. En die smsjes gaan een beetje snel.Heb de laatste 2 maanden rekeningen gehad van 41 en 32 euro.
Vandaar Ben erbij. Heb nu voor 15 euro (van Ben) 750 smsjes en/of 500 belminuten.
quote:
Nee, ik kom nietquote:
30, uit 1978.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe oud? En hoe lang ben je al klaar?
Die periodes heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb serieus al een hele week geen smsje meer gehad, en ook niks verstuurd...
En dan heb je nog niets eens MIJN nummerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh joh, dat valt nog reuze mee.. ik zit gemiddeld op de 80 euro (voor een man ja). en ben bang dat het deze maand ergens rond de 150 gaat worden
Voor mij is dat erg veel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh joh, dat valt nog reuze mee.. ik zit gemiddeld op de 80 euro (voor een man ja). en ben bang dat het deze maand ergens rond de 150 gaat worden
dan gaat het naar de 300 euroquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb je nog niets eens MIJN nummer
Carooltje!quote:
Of mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan gaat het naar de 300 eurodaar kan je een leuke auto van rijden
Dat moet heeeél fijn voelen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef liefie_ het volgende:
ow ik studeer helemaal niet vandaag!
mn eerste echte dag vakantie!
Geen afspraken waar ik naar toe moet, geen deadlines die nog gehaald moeten
Daarom twijfel ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan word je keel doorgesneden en je lijk in de zee gedumpt..
daarom kom ik morgen niet..
Die had ik ook deze maandquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh ik kon zo heerlijk slapen gisterquote:
Dat zijn de dagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef liefie_ het volgende:
Ruilen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef liefie_ het volgende:
ow ik studeer helemaal niet vandaag!
Hehequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooh ik kon zo heerlijk slapen gistergeen stress dromen en zo
alleen is de buurvrouw opeens met een of ander lawaaiig apparaat bezig
ik dacht zal ik ff gaan zeggen hallo ik heb net vakantie
maar toen dacht ik misschien heeft zij ook net vakantie en wil ze al heeeel lang met dat apparaat aan de gang en zo
De mijne viel weer meequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef rival het volgende:
Ow leuk, patsen met je rekening. kreeg hem net binnen namelijk!
170
Is helemaal niet erg heb ik ook niet.quote:
Ikke ook nietquote:
Jaaaa, bijna weekend hequote:
Jaaa weekendquote:
60 eypoquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef rival het volgende:
Ow leuk, patsen met je rekening. kreeg hem net binnen namelijk!
170
Spannend! Waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa weekend![]()
ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprekben benieuwd..
Hoeveel smsjes heb je daarvoor?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
60 eypo![]()
Standaard elke maand, en ik ben een vrij regelmatige beller en smser
hmm dan heb jij wel eeltplekken op je duimquote:
37,50 per maandquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
60 eypo![]()
Grmbl! als ik 60 euro zou betalen per maand zouden dat nog maar 600 smsjes zijn.quote:
Ik zit er de laatste tijd, vreemd genoeg, onderquote:
Als secretaresse bij een bouw bedrijf hier in utrecht, ik ben heel benieuwd zoals het in de vacature staat klinkt het wel heeeeeel leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spannend! Waar ga je solliciteren?
Dan had je beter een HI abbo kunnen nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grmbl! als ik 60 euro zou betalen per maand zouden dat nog maar 600 smsjes zijn.
Nu, met 2 abo's, 2 telefoons en 2 nummers, ben ik 25 in totaal kwijt voor 850 smsjes.
Nope, wel heel dik vel op m'n handen(goed herstelt van de exceem), maar eeltplekken nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dan heb jij wel eeltplekken op je duim
Oké dan, leuk hoor! En dat is ongeveer hetzelfde als wat je nu doet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als secretaresse bij een bouw bedrijf hier in utrecht, ik ben heel benieuwd zoals het in de vacature staat klinkt het wel heeeeeel leuk
dat is het bedrag wat ik ook normaal gesproken heb. 60-70 euro. voor 500 minuten en onbeperkt smse ofzo....quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
60 eypo![]()
nee niet helemaal, daar gaat het om een directiesecretaresse en hier is het allemaal wat informeler en werk ik voor de hele afdeling en doe ik veel meer inhoudelijk met de projecten... dus het wordt wel wat saaier ofja saaier wat zakelijker dat wordt weer nette pakjes kopen enzo hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan, leuk hoor! En dat is ongeveer hetzelfde als wat je nu doet?
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als secretaresse bij een bouw bedrijf hier in utrecht, ik ben heel benieuwd zoals het in de vacature staat klinkt het wel heeeeeel leuk
Dat tikt dan inderdaad wel aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het bedrag wat ik ook normaal gesproken heb. 60-70 euro. voor 500 minuten en onbeperkt smse ofzo....
dit is vanwege vakantie
Ik heb zo'n "onbeperkt" bundel, ideaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grmbl! als ik 60 euro zou betalen per maand zouden dat nog maar 600 smsjes zijn.
Nu, met 2 abo's, 2 telefoons en 2 nummers, ben ik 25 in totaal kwijt voor 850 smsjes.
Ik zat vorige maand op 1300, deze maand rond de 1000quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd, vreemd genoeg, onder
Normaal zit ik er ruim boven
Goede reden om te gaan shoppenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet helemaal, daar gaat het om een directiesecretaresse en hier is het allemaal wat informeler en werk ik voor de hele afdeling en doe ik veel meer inhoudelijk met de projecten... dus het wordt wel wat saaier ofja saaier wat zakelijker dat wordt weer nette pakjes kopen enzo haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |