quote:
Nee, ik kom nietquote:
30, uit 1978.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe oud? En hoe lang ben je al klaar?
Die periodes heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb serieus al een hele week geen smsje meer gehad, en ook niks verstuurd...
En dan heb je nog niets eens MIJN nummerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh joh, dat valt nog reuze mee.. ik zit gemiddeld op de 80 euro (voor een man ja). en ben bang dat het deze maand ergens rond de 150 gaat worden
Voor mij is dat erg veel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh joh, dat valt nog reuze mee.. ik zit gemiddeld op de 80 euro (voor een man ja). en ben bang dat het deze maand ergens rond de 150 gaat worden
dan gaat het naar de 300 euroquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan heb je nog niets eens MIJN nummer
Carooltje!quote:
Of mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan gaat het naar de 300 eurodaar kan je een leuke auto van rijden
Dat moet heeeél fijn voelen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef liefie_ het volgende:
ow ik studeer helemaal niet vandaag!
mn eerste echte dag vakantie!
Geen afspraken waar ik naar toe moet, geen deadlines die nog gehaald moeten
Daarom twijfel ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan word je keel doorgesneden en je lijk in de zee gedumpt..
daarom kom ik morgen niet..
Die had ik ook deze maandquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh ik kon zo heerlijk slapen gisterquote:
Dat zijn de dagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef liefie_ het volgende:
Ruilen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef liefie_ het volgende:
ow ik studeer helemaal niet vandaag!
Hehequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooh ik kon zo heerlijk slapen gistergeen stress dromen en zo
alleen is de buurvrouw opeens met een of ander lawaaiig apparaat bezig
ik dacht zal ik ff gaan zeggen hallo ik heb net vakantie
maar toen dacht ik misschien heeft zij ook net vakantie en wil ze al heeeel lang met dat apparaat aan de gang en zo
De mijne viel weer meequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef rival het volgende:
Ow leuk, patsen met je rekening. kreeg hem net binnen namelijk!
170
Is helemaal niet erg heb ik ook niet.quote:
Ikke ook nietquote:
Jaaaa, bijna weekend hequote:
Jaaa weekendquote:
60 eypoquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef rival het volgende:
Ow leuk, patsen met je rekening. kreeg hem net binnen namelijk!
170
Spannend! Waar ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa weekend![]()
ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprekben benieuwd..
Hoeveel smsjes heb je daarvoor?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
60 eypo![]()
Standaard elke maand, en ik ben een vrij regelmatige beller en smser
hmm dan heb jij wel eeltplekken op je duimquote:
37,50 per maandquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
60 eypo![]()
Grmbl! als ik 60 euro zou betalen per maand zouden dat nog maar 600 smsjes zijn.quote:
Ik zit er de laatste tijd, vreemd genoeg, onderquote:
Als secretaresse bij een bouw bedrijf hier in utrecht, ik ben heel benieuwd zoals het in de vacature staat klinkt het wel heeeeeel leukquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Spannend! Waar ga je solliciteren?
Dan had je beter een HI abbo kunnen nemenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grmbl! als ik 60 euro zou betalen per maand zouden dat nog maar 600 smsjes zijn.
Nu, met 2 abo's, 2 telefoons en 2 nummers, ben ik 25 in totaal kwijt voor 850 smsjes.
Nope, wel heel dik vel op m'n handen(goed herstelt van de exceem), maar eeltplekken nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm dan heb jij wel eeltplekken op je duim
Oké dan, leuk hoor! En dat is ongeveer hetzelfde als wat je nu doet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als secretaresse bij een bouw bedrijf hier in utrecht, ik ben heel benieuwd zoals het in de vacature staat klinkt het wel heeeeeel leuk
dat is het bedrag wat ik ook normaal gesproken heb. 60-70 euro. voor 500 minuten en onbeperkt smse ofzo....quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
60 eypo![]()
nee niet helemaal, daar gaat het om een directiesecretaresse en hier is het allemaal wat informeler en werk ik voor de hele afdeling en doe ik veel meer inhoudelijk met de projecten... dus het wordt wel wat saaier ofja saaier wat zakelijker dat wordt weer nette pakjes kopen enzo hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké dan, leuk hoor! En dat is ongeveer hetzelfde als wat je nu doet?
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als secretaresse bij een bouw bedrijf hier in utrecht, ik ben heel benieuwd zoals het in de vacature staat klinkt het wel heeeeeel leuk
Dat tikt dan inderdaad wel aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat is het bedrag wat ik ook normaal gesproken heb. 60-70 euro. voor 500 minuten en onbeperkt smse ofzo....
dit is vanwege vakantie
Ik heb zo'n "onbeperkt" bundel, ideaalquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grmbl! als ik 60 euro zou betalen per maand zouden dat nog maar 600 smsjes zijn.
Nu, met 2 abo's, 2 telefoons en 2 nummers, ben ik 25 in totaal kwijt voor 850 smsjes.
Ik zat vorige maand op 1300, deze maand rond de 1000quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit er de laatste tijd, vreemd genoeg, onder
Normaal zit ik er ruim boven
Goede reden om te gaan shoppenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee niet helemaal, daar gaat het om een directiesecretaresse en hier is het allemaal wat informeler en werk ik voor de hele afdeling en doe ik veel meer inhoudelijk met de projecten... dus het wordt wel wat saaier ofja saaier wat zakelijker dat wordt weer nette pakjes kopen enzo haha
Ja dat ligt er maar aan wat je leuk vind of wat je ervan verwacht.. ik dacht ook altijd wow directiesecretaresse.. dat is hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stiekum he, is secretaresse een van mijn droombanen
Je weet wel iedereen heeft wel zo'n ow het gras is daar vast groener baan
Maar ik kan Tele2 nog niet opzeggen. Ben kan ik elke maand verhogen, verlagen en stopzetten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan had je beter een HI abbo kunnen nemen
¤9,95 voor 1000 smsjes per maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |