Ik ook niet. Ik studeer niet (meer).quote:
Het duurt ook nog wel even voordat ik klaar ben met studerenquote:
Lekker zegquote:
Uuh... Dit leest wat raar, wat kwam Ben doen??quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef vencodark het volgende:
Nog steeds wachtend op de Benvent. Heb me ondertussen toch maar gewassen en aangekleed.
Ik ben dan ook eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ouderquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het duurt ook nog wel even voordat ik klaar ben met studeren
Ben komt een simkaartpakket afleveren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuh... Dit leest wat raar, wat kwam Ben doen??
Hoe oud? En hoe lang ben je al klaar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ouder
Jeeejjj, eindelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben komt een simkaartpakket afleveren.Daar issie!
jij bent helemaal niet oud joh!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook eeeeeeeeeeeeeeeeeuwen ouder
Ik heb een abbo. van mijn werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef vencodark het volgende:
Die vent wilde al binnenkomenmaar ik liet hm buiten staan en toen zei die: oh hier kan het ook.
![]()
Nah ja, ik heb iig nu 2e abonnementje, hoef ik me niet meer in de schulden te storen omdat ik teveel sms!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef KudFokker het volgende:
JAAAAAAAH !!
Ik ben mijn zéér royale () salaris binnen
Ik kom morgen ook!!
Maar alleen als iemand Dance Dance Revolution wil doen!
als je nou verteld wat het is
lijkt mij dus iets wat je niet op het strand kan doen.
en dan word je keel doorgesneden en je lijk in de zee gedumpt..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan me serieus niets voorstellen van zo'n meeting
Je ziet een paar mensen staan op het punt waar je afgesproken hebt, je herkent ze vaag van een foto in hun FoBo, je loopt maar naar ze toe en zegt: "Hey, ik ben KudFokker !"
zoiets
??
Ik heb alleen tele2. 10 euro per maand voor 100 smsjes en 100 belminuten geloof ik. En die smsjes gaan een beetje snel.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een abbo. van mijn werk
En heb er nog nooit gezeik van gehad dat ik hem voor prive gebruik
Komt Joran van de S. dan ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan word je keel doorgesneden en je lijk in de zee gedumpt..
daarom kom ik morgen niet..
Ik heb serieus al een hele week geen smsje meer gehad, en ook niks verstuurd...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb alleen tele2. 10 euro per maand voor 100 smsjes en 100 belminuten geloof ik. En die smsjes gaan een beetje snel.Heb de laatste 2 maanden rekeningen gehad van 41 en 32 euro.
Vandaar Ben erbij. Heb nu voor 15 euro (van Ben) 750 smsjes en/of 500 belminuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |