quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, verbaasd me niets. Klein labeltje, dus minder cash richting 3FM.
weheehe. "Gaan we weer".quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
!! HOE VAAK MOET IK HET NOG UITLEGGEN?!!111!!EINS!!11
snottersnotter
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nederland 3 is echt een digitaal kanaal
Vre-se-lijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef naatje_1 het volgende:
Dat live optreden van novastar was trouwens wel
novastar mag wel wat meer gedraaid worden hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vre-se-lijk.
Eerst interesseerde novastar me gewoon niet, maar ze draaien die rommel zo vaak dat ik me er echt aan ga storen. Ik vind Belgen prima volk, maar dat Belgengeknuffel op 3fm (ook Milow) moet maar een afgelopen zijn
Whehe, dat was voor mij nou juist het enige hoogtepunt van de hele avondquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Vre-se-lijk.
Eerst interesseerde novastar me gewoon niet, maar ze draaien die rommel zo vaak dat ik me er echt aan ga storen. Ik vind Belgen prima volk, maar dat Belgengeknuffel op 3fm (ook Milow) moet maar een afgelopen zijn
checkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe, dat was voor mij nou juist het enige hoogtepunt van de hele avond
Novastar
quote:Opbrengst Glazen Huis in Groningen gaat naar malaria
GRONINGEN - Het doel van Serious Request 2009 is bekend. 3FM gaat rond de kerstdagen aandacht vragen voor de slachtoffers van malaria.
De DJ’s in het Glazen Huis op de Grote Markt in Groningen gaan in december aandacht vragen voor malaria. Deze verwoestende ziekte doodt jaarlijks bijna één miljoen mensen, waarvan het overgrote deel kind is en jonger dan 5 jaar.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=81196
klopt, maar de mensen die HIER komen zeiken het vooral afquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou iemand die het geweldig vond niet als gek bestempelen. Die mening mag je gewoon hebben.
Ik hoorde het net bij gielquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dan zijn ze dus snel bij RTV Noord
Ah, okayquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoorde het net bij gielalleen volgde het niet
en toen las ik het op twitter op veenstra
Ook dat is maar een mening , wil niet zeggen dat het de algehele waarheid dan ook is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, maar de mensen die HIER komen zeiken het vooral af
dat snap ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook dat is maar een mening , wil niet zeggen dat het de algehele waarheid dan ook is.
hehehehe, bijzonder vervelendquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:20 schreef -Hans- het volgende:
Freaking drama dit.. Colbie Caillat - Bubbly
Ik krijg echt jeuk op hele rare plekken van haar stemquote:
laat je toch de radio aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef cosmick het volgende:
Dit is ook wel een keer klaar nu zou ik zeggen.
je hebt het al gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
mag ik hier even melden dat noortje. lief is en ik dr fijn vind om te knuffelen?
Ik zal het wel even notuleren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
mag ik hier even melden dat noortje. lief is en ik dr fijn vind om te knuffelen?
Notaris hansquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Jimbo het volgende:
ja idd, wat is dr gebeurt met de naakte versie van Boeruhhhhhhhh
stenders zou dat toch doen zo
quote:
ik hoorde trouwens wel toen stenders opkwam iem in publiek BOERUH zeggenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Jimbo het volgende:
ja idd, wat is dr gebeurt met de naakte versie van Boeruhhhhhhhh
stenders zou dat toch doen zo
Zolang het maar 1 opmerking is dan mag dat hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
Roosmarijn doet de freaknacht.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
zeg btw, ekdom zou er tijdens EW nie zijn, maar hoe zit dat met de freaknacht
kut.... niet dak haar nie leuk vind ofzo, maar dan komt dimitri nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roosmarijn doet de freaknacht.
jawholquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Susi het volgende:
Zet ik 'm net over naar Radio2, krijg ik gelijk EINE DEUTSCHE SCHALLPLATE te horen
die clip ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef -Hans- het volgende:
Zo, weekend.
Voor zometeen tijdens de reclame. Wat een track!
Graag gedaan nog; jou die tip doorgeven.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef -Hans- het volgende:
Zo, weekend.
Voor zometeen tijdens de reclame. Wat een track!
Inderdaad. Bob Sinclarquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Bob Sinclar
Dan hoor ik nog liever novastar.
Heel bijzonder inderdaadquote:
Ja, grote klasse!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef cosmick het volgende:
Graag gedaan nog; jou die tip doorgeven.
Nou.. maar dan wel van plaat. Want live klonkt het zo kut, dat ik bijna gehoorbeschadiging opliep.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever novastar.
De Spits award voor de beste plaat in de filequote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de 2FM Awards!
raad eens wie dat was ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoorde trouwens wel toen stenders opkwam iem in publiek BOERUH zeggen
Je kunt zelfs deze zingende heks goed verdragen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Echt, wat er ook nog zal gebeuren, mijn dag is nu al goed.
Ik heb een redelijk selectief gehoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je kunt zelfs deze zingende heks goed verdragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |