Ja ik ga iemand om niks bellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef LasTeR het volgende:
Mensen die me iedere dag bellen voor niets ga ik vanzelf negeren.
Maar als je nou een afspraak had staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Dagobert het volgende:
Klacht: mensen die denken dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn.
Soms is het best fijn als je batterij leeg is
Dan is het idd niet zo netjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als je nou een afspraak had staan
Keihard schreeuwen inderdaad, terwijl een mobieltje juist is uitgevonden zodat je niet meer hoeft te schreeuwenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Rosbief het volgende:
Mensen met een GSM![]()
En dan gaan ze meestal ook nog luidkeels telefoneren in de supermarkt, of op de fiets zodat iedereen kan zien dat ze mobiel kunnen telefoneren, patsers
Ja telefoon sexquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Dan is het idd niet zo netjesMaar dan is de klacht misschien meer dat iemand zich niet aan z'n afspraak houdt dan dattie niet z'n telefoon opneemt
Of had je een telefoondate
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Rosbief het volgende:
Mensen met een GSM![]()
En dan gaan ze meestal ook nog luidkeels telefoneren in de supermarkt, of op de fiets zodat iedereen kan zien dat ze mobiel kunnen telefoneren, patsers
In ieder deel van het land; uit zichzelf komt dat ding echt niet naar je oor toe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
In welk deel van het land "pak" je je telefoon op?
bij de deel L van landquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
In welk deel van het land "pak" je je telefoon op?
Goed idee, koffiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:45 schreef Gupje het volgende:
Nog maar een bakje koffie en nog maar een keer proberen
Te makkelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Armageddon het volgende:
In welk deel van het land heten mensen PWSteal.Ldpinch.D ?
Terechte klachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ook een klacht die hier hoort:
Mensen die een telefoon kopen, maar die hem 99% van de tijd uit hebben staan
Net als bij een frietpan, wat is je punt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef jslavenburg het volgende:
Mensen die een telefoon kopen, maar die hem 99% van de tijd uit hebben staan
Dat het een paar keer gebeurd oké... Maar bijna altijd! Dat vind ik zo'n onzinquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik opneem of niet.
Hangt allemaal van diverse omstandigheden af.
Een frietpan staat in hetzelfde huis, en heb je niet op afstand nodig?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Net als bij een frietpan, wat is je punt?
Ja, die heb je ook echt gekocht voor onderwegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Net als bij een frietpan, wat is je punt?
Een navigatiesysteem dan? Die laat je toch ook 99% van de tijd uitstaan? En die gebruik je ook alleen onderweg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Een frietpan staat in hetzelfde huis, en heb je niet op afstand nodig?
Damn leer eens denken voordat je lutser opmerkingen maakt
Jou huis telefoon staat toch ook de hele dag aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een navigatiesysteem dan? Die laat je toch ook 99% van de tijd uitstaan? En die gebruik je ook alleen onderweg.
Wie wil er nou niet met mij pratenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef genakt het volgende:
Ze willen jou gewoon niet opnemen![]()
sommige mensen heb ik ook geen zin om mee te praten dus neem ik niet op
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Gupje het volgende:
Jou huis telefoon staat toch ook de hele dag aan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, die heb je ook echt gekocht voor onderweg
Maar 2 fucking kanker dagen als je een afspraak hebt staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:00 schreef Rasher het volgende:
Ik heb een telefoon om te bellen, niet om gebeld te worden.
Ik neem m'n telefoon op als ik zin heb. Bel wel terug als ik zin heb.
Klacht: Mensen die zichzelf belangrijk vinden en daarom denken dat andere altijd tijd voor hun hebben.
Stuur een smsquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar 2 fucking kanker dagen als je een afspraak hebt staan
Nog erger mensen die achter een mail aan bellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef Hyperdude het volgende:
In mijn vrije tijd heb 'm uit.
Kijk ik zo nu en dan wel of er iemand gebeld heeft.
Of ik krijg een mail waarom ik de telefoon niet opneem.
Leer het verschil is kennen tussen overige electronica en COMMUNICATIE MIDDELEN!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een navigatiesysteem dan? Die laat je toch ook 99% van de tijd uitstaan? En die gebruik je ook alleen onderweg.
Goed ideequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:02 schreef Rasher het volgende:
[..]
Stuur een smsScheld 'm helemaal verrot.
is?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Leer het verschil is kennen tussen overige electronica en COMMUNICATIE MIDDELEN!!!
Ohja met jou moest ik ook nog wat afwerken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jou huis telefoon staat toch ook de hele dag aan
en nu?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ohja met jou moest ik ook nog wat afwerken.
Het is jouw huistelefoon, heeft T9 je taalvaardigheid aangetast ofzo?
Shit dat is nou jammerquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nu neem ik jouw opmerkingen niet meer serieus
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nu neem ik jouw opmerkingen niet meer serieus
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
1903 belde net naar mijn mobieltje. Dus ik pak hem op en r waad eens? Ze willen hun plaatjes terug.
Ik ben er een beetje ondersteboven van moet ik je eerlijk bekennenquote:
Ga buiten spelen ipv internet uit je kop leren, doe je ook nog eens wat nuttigs.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
1903 belde net naar mijn mobieltje. Dus ik pak hem op en waad eens? Ze willen hun plaatjes terug.
Moet je even vragen of ze je weer even omdraaien daarquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje ondersteboven van moet ik je eerlijk bekennen
Wie leert hier internet uit zijn kop? Ik heb het uitgevonden, daarom ken ik alle plaatjes,quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:17 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ga buiten spelen ipv internet uit je kop leren, doe je ook nog eens wat nuttigs.
Oh, cool man.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie leert hier internet uit zijn kop? Ik heb het uitgevonden, daarom ken ik alle plaatjes,
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus, quit whining en ga aan het werk.
Nee, ik bemoei me ook met jou. Net zoals jij je ook met mijn zaken bemoeid.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Rasher het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
Dat je over internet & 1903 begint is tot daar aan toe.
Het zit diep, ofnie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik bemoei me ook met jou. Net zoals jij je ook met mijn zaken bemoeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:24 schreef Rasher het volgende:
[..]
Het zit diep, ofnie?Nee, helemaal niet. Vind het hoogstens frappant dat jij mij beschuldigd van bemoeizucht en praten over internet terwijl jij daar zelf mee begint. En wel tegen mij; en als ik dan hetzelfde terug doe ga je huilen en proberen de psycholoog uit te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Vind het hoogstens frappant dat jij mij beschuldigd van bemoeizucht en praten over internet terwijl jij daar zelf mee begint. En wel tegen mij; en als ik dan hetzelfde terug doe ga je huilen en proberen de psycholoog uit te hangen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:24 schreef Rasher het volgende:
[..]
Het zit diep, ofnie?wat die banaan in zijn holSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Daar ga je weer de psycholoog uit hangen. Waarom doe je aanname dat ik gepikeerd van het desbetreffende plaatje raakte?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:28 schreef Rasher het volgende:
[..]
Serieus man, zoek een hobby. Als je zo gepikeerd raakt van een afbeelding die je al eens eerder hebt gezien dan wil ik niet weten hoe je smorgens reageert als je voor de spiegel staat.
quote:
quote:
Willen jullie even ophouden met jezelf te projecteren op mij?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ga je weer de psycholoog uit hangen. Waarom doe je aanname dat ik gepikeerd van het desbetreffende plaatje raakte?
Ik meldde slechts dat het een eeuwenoud plaatje is, wat niets met gepikeerd zijn te maken heeft.
Assumtion; the mother of all fuck-ups.
Telefoonquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, jij noemt het zeker mobieltje![]()
Kleuter
Dat jij in gaat zien dat je eerst je met mij bemoeid, en vervolgens het niet leuk vind als ik me met jou bemoei. Zodat je daarna allemaal ongefundeerde aannames kan gaan doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Rasher het volgende:
[..]
Wat probeer je in godsnaam te bereiken met je posts?
Een telefoon is voor mij zo'n apparaat met een aparte hoorn. Zo'n draagbaar ding is een GSM.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij in gaat zien dat je eerst je met mij bemoeid, en vervolgens het niet leuk vind als ik me met jou bemoei.
Ik vind het wel leuk, psycholoog. Waar lees je dat ik jou reacties niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij in gaat zien dat je eerst je met mij bemoeid, en vervolgens het niet leuk vind als ik me met jou bemoei. Zodat je daarna allemaal ongefundeerde aannames kan gaan doen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, psycholoog. Waar lees je dat ik jou reacties niet leuk vindt?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, psycholoog. Waar lees je dat ik jou reacties niet leuk vindt?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:22 schreef Rasher het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken.
Dat je over internet & 1903 begint is tot daar aan toe.
Ik zeik nooit over komma's.quote:
Als je zo graag spel- en grammaticale fouten wilt benoemen, ga dan lekker leraar Nederlands worden.quote:
Ik wil ze helemaal niet graag benoemen, heb zelfs het liefste dat het niet nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je zo graag spel- en grammaticale fouten wilt benoemen, ga dan lekker leraar Nederlands worden.
Laat me nou even, vanavond krijg je goedmaaksex.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:45 schreef Gupje het volgende:
Gaan jullie even niet ruzie maken in mijn topic
Weer een foute aanname. Doe dat nou eens niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik wil ze helemaal niet graag benoemen, heb zelfs het liefste dat het niet nodig zou zijn.
Ik wijs jullie alleen op d/t fouten zodat er van geleerd kan worden, maar blijkbaar kan dat dus niet.
En ik maar denken dat 80% van fok universitair geschoold was.
Vond je reactie toch leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: haha, typte Rosbier. Rosbief natuurlijk.
Wat is een draagbare telefoon dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een telefoon is voor mij zo'n apparaat met een aparte hoorn. Zo'n draagbaar ding is een GSM.
Hmmmmmquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laat me nou even, vanavond krijg je goedmaaksex.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:48 schreef Rasher het volgende:
[..]
Vond je reactie toch leuk.
Jij bemoeite je zowieso eersd med meijn post.Was jij dat met die plaatjes? En ik maar denken dat het rosbief wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat was ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was jij dat met die plaatjes? En ik maar denken dat het rosbief was
Een gewone telefoon kun je toch ook dragen?quote:
Ja, dat blijktquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ja, dat was ik.
Typo zit in een klein hoekje.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Een gewone telefoon kun je toch ook dragen?
Met andere woorden alles is een GSM
hihiquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Een gewone telefoon kun je toch ook dragen?
Met andere woorden alles is een GSM
Of mij dat een reet interesseertquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dan zou je moeten weten dat je een telefoon opneemt, niet oppakt.
Fout!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat je VMBO'er was. Carry on.
Nee oelewapper, ik hou niet van jouquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef Rasher het volgende:
[..]
Toch doorgaan he
je houdt van me, geef het maar toe
WELLESquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee oelewapper, ik hou niet van jou
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
doe ik het weer. Altijd als die Gupje wat roept hap ik als eerste en vaak als enige
Bel je met je nummerweergave uit? Zoja, dan terecht dat er niet wordt opgenomenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:34 schreef Gupje het volgende:
Waarom neem je een Mobiele telefoon als je toch niet oppakt![]()
Daar kan ik nou zo slecht tegen! Pak gewoon op, dat ding heb je toch gewoon standaard in je broekzak zitten! Je wil godverdomme mee doen met iedereen om zo'n ding te nemen en dan niet eens opnemen
![]()
Ok dat je een keer niet oppakt omdat je telefoon te laat hoort, maar gewoon al 2 dagentenzij we een afspraak hadden!
Klacht: Mensen die een mobiel niet oppakken![]()
Anti-klacht: Zolang hij niet oppakt mag ik lekker chillen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |