Ja ik ga iemand om niks bellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef LasTeR het volgende:
Mensen die me iedere dag bellen voor niets ga ik vanzelf negeren.
Maar als je nou een afspraak had staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Dagobert het volgende:
Klacht: mensen die denken dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn.
Soms is het best fijn als je batterij leeg is
Dan is het idd niet zo netjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als je nou een afspraak had staan
Keihard schreeuwen inderdaad, terwijl een mobieltje juist is uitgevonden zodat je niet meer hoeft te schreeuwenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Rosbief het volgende:
Mensen met een GSM![]()
En dan gaan ze meestal ook nog luidkeels telefoneren in de supermarkt, of op de fiets zodat iedereen kan zien dat ze mobiel kunnen telefoneren, patsers
Ja telefoon sexquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Dan is het idd niet zo netjesMaar dan is de klacht misschien meer dat iemand zich niet aan z'n afspraak houdt dan dattie niet z'n telefoon opneemt
Of had je een telefoondate
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Rosbief het volgende:
Mensen met een GSM![]()
En dan gaan ze meestal ook nog luidkeels telefoneren in de supermarkt, of op de fiets zodat iedereen kan zien dat ze mobiel kunnen telefoneren, patsers
In ieder deel van het land; uit zichzelf komt dat ding echt niet naar je oor toe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
In welk deel van het land "pak" je je telefoon op?
bij de deel L van landquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
In welk deel van het land "pak" je je telefoon op?
Goed idee, koffiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:45 schreef Gupje het volgende:
Nog maar een bakje koffie en nog maar een keer proberen
Te makkelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Armageddon het volgende:
In welk deel van het land heten mensen PWSteal.Ldpinch.D ?
Terechte klachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef jslavenburg het volgende:
Ook een klacht die hier hoort:
Mensen die een telefoon kopen, maar die hem 99% van de tijd uit hebben staan
Net als bij een frietpan, wat is je punt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef jslavenburg het volgende:
Mensen die een telefoon kopen, maar die hem 99% van de tijd uit hebben staan
Dat het een paar keer gebeurd oké... Maar bijna altijd! Dat vind ik zo'n onzinquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Biancavia het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik opneem of niet.
Hangt allemaal van diverse omstandigheden af.
Een frietpan staat in hetzelfde huis, en heb je niet op afstand nodig?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Net als bij een frietpan, wat is je punt?
Ja, die heb je ook echt gekocht voor onderwegquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:54 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Net als bij een frietpan, wat is je punt?
Een navigatiesysteem dan? Die laat je toch ook 99% van de tijd uitstaan? En die gebruik je ook alleen onderweg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:56 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Een frietpan staat in hetzelfde huis, en heb je niet op afstand nodig?
Damn leer eens denken voordat je lutser opmerkingen maakt
Jou huis telefoon staat toch ook de hele dag aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een navigatiesysteem dan? Die laat je toch ook 99% van de tijd uitstaan? En die gebruik je ook alleen onderweg.
Wie wil er nou niet met mij pratenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef genakt het volgende:
Ze willen jou gewoon niet opnemen![]()
sommige mensen heb ik ook geen zin om mee te praten dus neem ik niet op
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Gupje het volgende:
Jou huis telefoon staat toch ook de hele dag aan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, die heb je ook echt gekocht voor onderweg
Maar 2 fucking kanker dagen als je een afspraak hebt staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:00 schreef Rasher het volgende:
Ik heb een telefoon om te bellen, niet om gebeld te worden.
Ik neem m'n telefoon op als ik zin heb. Bel wel terug als ik zin heb.
Klacht: Mensen die zichzelf belangrijk vinden en daarom denken dat andere altijd tijd voor hun hebben.
Stuur een smsquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar 2 fucking kanker dagen als je een afspraak hebt staan
Nog erger mensen die achter een mail aan bellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:03 schreef Hyperdude het volgende:
In mijn vrije tijd heb 'm uit.
Kijk ik zo nu en dan wel of er iemand gebeld heeft.
Of ik krijg een mail waarom ik de telefoon niet opneem.
Leer het verschil is kennen tussen overige electronica en COMMUNICATIE MIDDELEN!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een navigatiesysteem dan? Die laat je toch ook 99% van de tijd uitstaan? En die gebruik je ook alleen onderweg.
Goed ideequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:02 schreef Rasher het volgende:
[..]
Stuur een smsScheld 'm helemaal verrot.
is?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Leer het verschil is kennen tussen overige electronica en COMMUNICATIE MIDDELEN!!!
Ohja met jou moest ik ook nog wat afwerken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jou huis telefoon staat toch ook de hele dag aan
en nu?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ohja met jou moest ik ook nog wat afwerken.
Het is jouw huistelefoon, heeft T9 je taalvaardigheid aangetast ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |