Ja ik ga iemand om niks bellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef LasTeR het volgende:
Mensen die me iedere dag bellen voor niets ga ik vanzelf negeren.
Maar als je nou een afspraak had staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Dagobert het volgende:
Klacht: mensen die denken dat iedereen altijd maar bereikbaar moet zijn.
Soms is het best fijn als je batterij leeg is
Dan is het idd niet zo netjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar als je nou een afspraak had staan
Keihard schreeuwen inderdaad, terwijl een mobieltje juist is uitgevonden zodat je niet meer hoeft te schreeuwenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Rosbief het volgende:
Mensen met een GSM![]()
En dan gaan ze meestal ook nog luidkeels telefoneren in de supermarkt, of op de fiets zodat iedereen kan zien dat ze mobiel kunnen telefoneren, patsers
Ja telefoon sexquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:39 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Dan is het idd niet zo netjesMaar dan is de klacht misschien meer dat iemand zich niet aan z'n afspraak houdt dan dattie niet z'n telefoon opneemt
Of had je een telefoondate
Dat is nog ergerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Rosbief het volgende:
Mensen met een GSM![]()
En dan gaan ze meestal ook nog luidkeels telefoneren in de supermarkt, of op de fiets zodat iedereen kan zien dat ze mobiel kunnen telefoneren, patsers
In ieder deel van het land; uit zichzelf komt dat ding echt niet naar je oor toe.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
In welk deel van het land "pak" je je telefoon op?
bij de deel L van landquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
In welk deel van het land "pak" je je telefoon op?
Goed idee, koffiequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:45 schreef Gupje het volgende:
Nog maar een bakje koffie en nog maar een keer proberen
Te makkelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Armageddon het volgende:
In welk deel van het land heten mensen PWSteal.Ldpinch.D ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |