quote:
Ask Bio, DJ, Ade, Hoer of die ene chickquote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef behangplakker het volgende:
En waarom zit er geen Thai in de TT
Grappigquote:Op donderdag 23 april 2009 23:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0439100/
PUZUVUH is goeeeeeee manquote:
Wat een troep.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, van school, volgende week 25 uur werken, week daarna 28
Ach, wel veel geld danquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Wat een troep.
Blij dat ik nog niet werk, maar dat ga ik volgend jaar wel krijgen met zoen BBL (?) opleiding
Wat gelijk weer de deur uit gaat naar m´n rijbewijzen ja. (C, C+E, ADR enzoquote:
Ja.quote:
Nu is het wachten op de restquote:
alleen tijdens kantooruren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de rest
Jij bent trouwens alleen overdag te vinden in de SC ofniet?
Want? waarom? hoezo?quote:
Hier ben ik het alweer met Jitzzzze eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? waarom? hoezo?
kantooruren van zijn 9 tot 5; wat niet automatisch inhoud dat ik daadwerkelijk aan het werk ben.
Hihi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want? waarom? hoezo?
kantooruren van zijn 9 tot 5; wat niet automatisch inhoud dat ik daadwerkelijk aan het werk ben.
Het moet niet gekker worden, zo scherp op vrijdagochtend als ik benquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:20 schreef jagga het volgende:
[..]
Hier ben ik het alweer met Jitzzzze eens![]()
Goedemorgen trouwens WDquote:
Hi!quote:
Das wel kutquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hi!
Ik kon op 't werk trouwens nooit op fok want mijn computer stond zo dat mijn collega kon meekijken.
iddquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, zo scherp op vrijdagochtend als ik ben
mijn kantooruren zijn van half 8 tot half 4quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:26 schreef jagga het volgende:
[..]
idd![]()
Mijn kantooruren zijn trouwens van 7:30 tot 16:15
Wat heb ik nu weer gedaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:42 schreef jagga het volgende:
Godverdomme, Jitz!
Als ik je telefoonnummer zou hebben zou ik je wakker bellen om door de hoorn te brullen dat je met je luie reet uit je bed moest vallen_!
Hetzelfde geld voor Gup
Mja, mijn baas zat ook tegenover mij.. Maar die was er toch maar 3% van de tijd dat ik moest werken. En ik zat met mijn rug naar de deur dus ook iedereen die voorbijkwam kon kijken wat ik deed. Ik had wel altijd gewoon spelletjes open staanquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:24 schreef jagga het volgende:
[..]
Das wel kut
Ik zit recht tegenover mijn baas, en aangezien ik ook voor mijn werk best veel moet typen en scrollen valt het nooit op dat ik aan het FOK!ken ben
Als hij dan voorbij komt snel wisselen van venster enzo
Wat betekend TTT?quote:
Mijn kantoor uren waren van 7:00 tot 17:00quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:26 schreef jagga het volgende:
[..]
idd![]()
Mijn kantooruren zijn trouwens van 7:30 tot 16:15
Het moest eigenlijk zijn TT ( Topic Titel ) TTT is TipTopTopic trouwensquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat betekend TTT?
Ik ben nog niet zo scherp/wakker als jitz hier
TipTopTopicquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat betekend TTT?
Ik ben nog niet zo scherp/wakker als jitz hier
Moet je even Bobby-b PM of hij de OP even aanpastquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:33 schreef jagga het volgende:
[KLB SC #1202] Prepare to be entertained
Check hier NG en hoogstaande over mij
Nou, enig meidquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:33 schreef jagga het volgende:
[KLB SC #1202] Prepare to be entertained
Check hier NG en hoogstaande over mij
espresso is tenminste echte koffie, waar moeten we aan denken bij jou?quote:
Liters zwarte koffie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef jagga het volgende:
[..]
espresso is tenminste echte koffie, waar moeten we aan denken bij jou?
Ranja? melk?
quote:
Daar kan jij natuurlijk niet over mee praten als fokkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:58 schreef jitzzzze het volgende:
Tering, denk ik lekker wat rustig te kunnen werken. Zijn mn collega's allemaal poep verhalen over hun scharrels aan het vertellen
Zo even kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef dagdag het volgende:
dit filmpje
http://www.jackassworld.com/lang/nl/videos/1579079/195730
OHLOLZ JIZZ IS OETGELULTquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar kan jij natuurlijk niet over mee praten als fokker![]()
In de eerste plaats niet omdat ik al bijna 2 jaar met mijn vriendin benquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar kan jij natuurlijk niet over mee praten als fokker![]()
Daar heb je lang over na moeten denkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In de eerste plaats niet omdat ik al bijna 2 jaar met mijn vriendin ben.
En in de tweede plaats zijn mijn collega's vrouwen.
En in de derde plaats; als ik wel scharrels zou hebben en elk weekend dronken in de gordijnen zou hangen dan zou ik dat zeker niet op mijn werk vertellen. Mijn collega's hoeven niet alles van me te weten; het zijn niet mijn vrienden waar ik mee zit te pilsen in het weekend.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In de eerste plaats niet omdat ik al bijna 2 jaar met mijn vriendin ben. >> 2 jaar pas
![]()
En in de tweede plaats zijn mijn collega's vrouwen. >> medelijden met jou
En in de derde plaats; als ik wel scharrels zou hebben en elk weekend dronken in de gordijnen zou hangen dan zou ik dat zeker niet op mijn werk vertellen. Mijn collega's hoeven niet alles van me te weten; het zijn niet mijn vrienden waar ik mee zit te pilsen in het weekend. >> Eens![]()
En tussendoor ben ik nog steeds aan het werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daar heb je lang over na moeten denken![]()
![]()
Was even vergeten dat al je collega's vrouwen waren
Ja, 2 jaar pas. Ik ben nog niet zo'n rimpelsauriër als jijquote:
wat is er mee en wat doe jequote:
nee, hoezo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef Gupje het volgende:
Zijn jullie allemaal druk aan het werk of zo
verveel me op school.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef Gupje het volgende:
Zeik dan nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik doe niksDat is het hem juist. Wel lekker zo in die zon
ik was bezig met een web-based spelletjequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:24 schreef Gupje het volgende:
Rimpelsauriër? Kerel je bent ouder dan mij (wel iets van 4 maanden ofzo maartochquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, 2 jaar pas. Ik ben nog niet zo'n rimpelsauriër als jij
Alles went
Dat is al de derde keer vandaagZij hier zo vertellen wel alles tegen elkaar, en ik niet. En dan vinden ze me stil
Ja, fysieke leeftijd ja. Jij hebt de geestelijke leeftijd van een rimpelsauriër al lang geleden bereikt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef jagga het volgende:
[..]
Rimpelsauriër? Kerel je bent ouder dan mij (wel iets van 4 maanden ofzo maartoch)
Daarom kan ik de deur hier niet uit, dan moet ik maar door het raamquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
Omdat ik niets zeg, mij niet meng in allerlei onzin-discussies en gewoon probeer te werken en me daarom afsluit voor iedereen, heb ik het mega zwaar vandaag en ik moet vrolijk zijn omdat het bijna weekend is![]()
![]()
Die ongein begon hier om half 8 alquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Daarom kan ik de deur hier niet uit, dan moet ik maar door het raam
Espressoquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik ga der ook maar is ff een drinken
Mwah ben ik niet zo fan van, geef mij maar een lekkere cappuccino of gewoon lekker zwart bakkie.quote:
Is lekker maar beetje mietigquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mwah ben ik niet zo fan van, geef mij maar een lekkere cappuccino of gewoon lekker zwart bakkie.
Ajo boeien, ik drink ook geen koffie om stoer te doenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef Gupje het volgende:
komt een vrouw bij de bakker
zegt de vrouw: heeft u een grof volkoren
zegt de bakker: HIER HEB JE JE KANKERBROOD VUILE TYFUS HOER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bier is ook voor mietjes. Geef mij maar Whiskey en sigarenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef kurk_droog het volgende:
Koffie.. wat een mietjes hier. Geef mij maar bier
JACKquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bier is ook voor mietjes. Geef mij maar Whiskey en sigaren
Friendzone jongen is onze Jitzzzquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ervan ontzettend nichterig te zijn IRL.
Je geeft alles een "gay"-draai, je hebt alleen maar vrouwelijke collega's die jou willen betrekken in hun nutteloos geroddel over hun exen ( waarschijnlijk omdat jij "goed kan luisteren")
Wanneer is het grote moment?
nicequote:Op vrijdag 24 april 2009 10:00 schreef Skaff-a het volgende:
Mooie TT
Kom ik gister thuis, staan er 2 dozen met spullen van m`n overleden oom. Dus ik zo van lol, wat zit er in...
Meer dan 200 cds en livedvd`s van o.a. the doors, the beatles, the rolling stones, jimmy hendrix, bob dylan, guns `n roses, nirvana, iron maiden, eric clapton etc etc etc
HAPPY ME!!!![]()
![]()
![]()
quote:
De een zijn doo........quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:00 schreef Skaff-a het volgende:
Mooie TT
Kom ik gister thuis, staan er 2 dozen met spullen van m`n overleden oom. Dus ik zo van lol, wat zit er in...
Meer dan 200 cds en livedvd`s van o.a. the doors, the beatles, the rolling stones, jimmy hendrix, bob dylan, guns `n roses, nirvana, iron maiden, eric clapton etc etc etc
HAPPY ME!!!![]()
![]()
![]()
Een quote van jitzzzze in je sig is als je mooie Audi inruilen voor een serie1 bmwquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:59 schreef jagga het volgende:
Dat kan je wel denken en vinden, maar Laat ook maar, waarom hap ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:12 schreef bloodysunday het volgende:
loop ik met een leeg kopje koffie naar mn computer toe
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
Loop ik net met een lege computer naar de koffieautomaat toe
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
Loop ik net met een lege computer naar de koffieautomaat toe
Best achterlijk want ik had al een bakkie gedaan, en toen liep ik naar mn pc keek ik in mn kopje was hij leegquote:
Waar koffie voor bedoeld isquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Dus ik die computer eronder frotten, loopt zo alle koffie er aan de onderkant weer uit
Dat topic !!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
Genakt
dagdag ontdekt geheime fok afspraak inc foto
hulde..quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef dagdag het volgende:
Genakt
dagdag ontdekt geheime fok afspraak inc foto
wat voor stageeeee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef kurk_droog het volgende:
pauze weer voorbij.. doei. Eigenlijk niet maar saai hier nu.
quote:Leeuwarder opgepakt voor autotoeters
Uitgegeven: 24 april 2009 10:31
Laatst gewijzigd: 24 april 2009 10:44
LEEUWARDEN - De Friese politie heeft donderdagavond een 44-jarige Leeuwarder opgepakt die twee gigantische toeters onder zijn auto had geïnstalleerd. De 'hornblaster' zorgde de afgelopen twee weken voor veel overlast in Leeuwarden.
Dat heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.
De toeters produceren het geluid van de hoorn van een Amerikaanse goederentrein, zowel in klank als volume.
De man joeg daarmee weggebruikers en voetgangers de stuipen op het lijf. Zijn getoeter was bovendien door de hele stad te horen.
Trendsetter
De man moet nu binnen twee weken de toeters laten verwijderen en mag in die tijd alleen van zijn huis naar de garage en het politiebureau rijden. Ook krijgt hij een boete.
De politie heeft signalen dat de man wellicht trendsetter is, maar zal flink optreden tegen nieuwe toeteraars.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef sezten het volgende:
Vermaak me weer prima zo met de lul van dagdag
5minuten voordat hij openging wist ik nog niet waar overgaatquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:50 schreef sezten het volgende:
Vermaak me weer prima zo met de OP van dagdag topic
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef bloodysunday het volgende:
Ik moet naar school toe terwijl ik vakantie heb
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef dagdag het volgende:
doet me denken aan
dagdag wanneer komt de operatie
leraar wat voor operatie,ik krijg geen .
dagdag dus ik moet nog 11 maanden tegen die schijtkop aankijken
ja het jammerlijke was dat meneer hazeleger boos werdquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:06 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Je hebt wel ballen als je zoiets flikt_!
Ik had vroeger een Duits-leraar genaamd A. Braunquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja het jammerlijke was dat meneer hazeleger boos werd
in de volksmond
hazelneger
Psst?quote:
wij hadden otto ottensquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Duits-leraar genaamd A. Braun
Laat zijn voornaam nou ook echt Adolf zijn, en Braun toevallig de achternaam van de vrouw van Hitler zijn
En het was nog een smerige hufterige dictator van een leraar ook
Wij moesten altijd duits praten in de les, en hij wilde aangesproken worden met: Herr Braun.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:16 schreef dagdag het volgende:
[..]
wij hadden otto ottens
'jullie zijn een eerste klas havo,en hou nu allemaal op met het geroezemoes'
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:19 schreef jagga het volgende:
[..]
Wij moesten altijd duits praten in de les, en hij wilde aangesproken worden met: Herr Braun.
Triest figuur was het....
Hup hup huppelkut, huppel je bed uit jij!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik moet zo rijlessen en zin nog in mn pyjama.![]()
Ik lig niet in mn bed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hup hup huppelkut, huppel je bed uit jij!
Succesquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:23 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik moet zo rijlessen en zin nog in mn pyjama.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef sezten het volgende:
[..]
SuccesHaha, ja of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leren schakelen vandaag.![]()
Tsja. Dan was het te verwachten hé.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ietsje te diep in het glaasje gekeken.
Je hebt door het glas heen gekeken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ietsje te diep in het glaasje gekeken.
Altijd tochquote:
Leuke is ook dat ik altijd voorneem om niet meer te zuipen, maar dat houd ik toch geen week vol.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Tsja. Dan was het te verwachten hé.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt door het glas heen gekeken?
Ik zat eerst in KLB, toen KLB en PUB, toen PUB, toen PUB en VBL, toen VBL, toen VBL en KLB. en heel soms kijk ik nog wel in pub.. maar het is niet echt mijn typquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar jij zat eerst bij PUB en toen bij VBL en nu KLB?
Je bent een alcoholistquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Marurk het volgende:
[..]
Leuke is ook dat ik altijd voorneem om niet meer te zuipen, maar dat houd ik toch geen week vol.
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Gupje het volgende:
Ik ben een del en moet ik ook nog gaan werken
nee acer graag die zijn goedquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat zal vast wel weer [ afbeelding ] zijn.
Nee, dat was om iedereen voor te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
jij verveelt je ook volgens mij ofniet?
Als je jezelf gaat zitten quoten...... ook toe aan het weekend?
Vakantie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef behangplakker het volgende:
Zometeen nog 3 uur school voor vakantie![]()
![]()
militaire keuring ja? Coolquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat was om iedereen voor te zijn.
Ben niet echt toe aan weekend, mijn weekend bestaat uit spanning voor militaire keuring
Klikkerdeklikklik Ik wil bij de Marine, maar nog wat vragen voorafquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef jagga het volgende:
[..]
militaire keuring ja? Cool![]()
Wat wil je precies gaan doen?
De psychologische test was echt een lachtertje vond ik (heb het ook geprobeerd)quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klikkerdeklikklik Ik wil bij de Marine, maar nog wat vragen vooraf
Zo'n nicht matroos wil hij wordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klikkerdeklikklik Ik wil bij de Marine, maar nog wat vragen vooraf
Godver er schoot met net een beeld door het hoofd....quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:00 schreef jagga het volgende:
[..]
Godver er schoot met net een beeld door het hoofd....
Een levensgrote oranje knuffel met een banaan in zijn hoor, shakend met zijn reet, gekleed als die matroos van die villagepeople-homo's op het nummer YMCA natuurlijk_!
Paas eens doorquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef gers het volgende:
Ik ben gelukkig nu
dankje BT voor je rar het was een leuk verjaardagskadotje
kurk_droogquote:
mag ik niet van BTquote:
mensen die zittend plassen zijn homoquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat in MIJN huis een pisbak moet komenEen schande dat dat niet verplicht is in elk huis. Diskwalificatie naar alle mannen is dit.
Gebruik de wasbak. Na verloop van tijd geven ze het je gewoon cadeau.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat in MIJN huis een pisbak moet komenEen schande dat dat niet verplicht is in elk huis. Diskwalificatie naar alle mannen is dit.
positief nieuwsquote:
Nice. Ik kreeg gisteren ook mijn brief + poster. 10 euro meer betalenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:30 schreef behangplakker het volgende:
OMG ik ga dood van de kankerjeuk.
Wat niet weetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef gers het volgende:
[..]
mag ik niet van BT![]()
Als ik het wel zou doen kreeg ik geen spannende avond met BT en WD
niks zeggen hequote:
beloofdquote:
link?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef dagdag het volgende:
Abonnement FOK!full abonnement
Geregistreerd 22-04-2003
Laatste update 04-09-2008
Geslacht Vrouw
Geboortedatum 00-00-0000
Relatie Ja
Seksualiteit nogal
Kleur ogen blauw
Schoenmaat 39
Beroep Dwarsliggen en Heksen
Studierichting Rechtdoor
E-mailadres
Favo forum Muziek
Favo FOK!kers
Favo subsite FOK!forum
Aantal forumposts 34.614 »
Aantal FP-reacties 22 »
Aantal views 39.969
Aantal reacties 546
FOK!gamer status Newbie (stats)
Laatste voyeur dagdag
dat is zeker linkquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:41 schreef sezten het volgende:
Wie o wie weet trouwens wie RichCalibier is.
quote:
Jij?quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:43 schreef sezten het volgende:
[..]
kost alleen maar geld
geld waarvan je een dikke golf gti of bier kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |