Hee wat leuk.. Dat zijn boerenbont borden.. Die hadden wij ook in het jaar nul.quote:
vandaar dat ze geld waard zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:12 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Hee wat leuk.. Dat zijn boerenbont borden.. Die hadden wij ook in het jaar nul.
[ afbeelding ]
Dan vind ik deze beterquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:41 schreef Neutrino het volgende:
O god.. http://www.google.nl/search?boerenbontbobbel
Godverdegodver waarom trapte ik erinquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:41 schreef Neutrino het volgende:
O god.. http://www.google.nl/search?boerenbontbobbel
En zelfs daarin!quote:
Eten als een konijn, neuken als een konijn.quote:
Bedankt voor deze toevoeging, zo leert de gemiddelde FOK!ker tenminste dat het niet iets is om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:38 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vind de mijne toffer. *fapfap* .
[ afbeelding ]
Hier!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS heeft een knobbel ipv een leuter.
Best lullig.quote:
Gast, hebben je ouders je nooit geleerd fatsoenlijk te eten? Teee-ring!quote:
oh dan zal je vast ook wel fantaseren over een gangbang met die vier mannen, allah don & adquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar dat foto kijken
Nee, ik ben heel braafquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:27 schreef ASroma het volgende:
[..]
oh dan zal je vast ook wel fantaseren over een gangbang met die vier mannen, allah don & ad
Dat foto?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar dat foto kijken
Nee, brave meisjes kijken ernaar, klikken het snel weg terwijl ze 'ieuw' roepen en dan blozen ze.quote:
ze knipoogde, hihi ze is naughty hihiquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, brave meisjes kijken ernaar, klikken het snel weg terwijl ze 'ieuw' roepen en dan blozen ze.
Waar zie je skinny jeans dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
Je hoort als jongen ook geen skinny jeans te dragen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:58 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Even uit een ander perspectief.Dat verklaart veel.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |