Blijkbaar nog nooit een zogeheten "knobbel" in de broek hebben gezien. En dan heb ik het niet over een stijve fallus in de broek die een knobbel veroorzaakt, maar gewoon een knobbel die zich wel eens automatisch vormt als je met sommige broeken gaat zitten. Naar aanleiding van een plaatje dat ik postte, kwamen er meteen reacties van "whehe TS heeft een stijve". Uiteraard denken ze grappig te zijn of zo, maar het zegt wel veel over de grootte van hun eigen knobbelvorming en het doet mij twijfelen of zij zelf wel over een geslachtsdeel van fatsoenlijke grootte beschikken.
Inderdaad, veel van mijn spijkerbroeken vormen zo dat als ik ga zitten, er een bobbel precies bij de rits zit . Maarja, met die grote fallus van mij kan dat ook niet anders.
ts is gewoon geile exhibitionist, die express te strakken broeken aantrekt zodat mensen kunnen zien dat ie geschapen is. Newsflash alle mannen hebben een lul en niet alleen jij met je strakke boekje
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars." - [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b] Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Don't mistake my kindness, for weakness. Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende: Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_