Ik heb ze nergens vergeleken met endemol, eyeworks of IDTV. Natuurlijk is het een groeiproces. Maar het is nog steeds een commercieel project waarbij vanaf het begin werd gezegd dat alles anders moest dan anders.quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:30 schreef NorthernStar het volgende:
Kort gezegd, imo doen jij en anderen ze echt tekort door te vergelijken met producties van grote mediahuizen en omroepen.
En het hele concept is niet meer transparant... bepaalde gesprekken met redactie etc kunnen op een slimme manier buiten beeld gehouden worden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:58 schreef happyme28 het volgende:
Jammer, er was niets zo leuk dat de ene groep aan de andere groep verteld wat er gezegd wordt op de andere stream.
Was zo leuk....'wie luistert naar Amanda & Brian?' .... Wat wordt er gezegd bij SHE!?.... nu is het net TV, je laat zien wat je wilt dat de kijker ziet.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef Loedertje het volgende:
Het *Wij bepalen wat leuk voor jullie is en jullie mogen daarvoor stemmen hoeveel boodschappen de bewoners extra krijgen* concept.
Ze zijn énorm vernieuwend bezig, ook het feit dat *de redactie* afgelopen nacht riep dat iedereen jaloers is omdat programmamakers zelf heel erg graag dit zouden doen is natuurlijk pure onzin aangezien het live in beeld brengen al veel vaker is gedaan. De zogenaamde inside info van Marielle dat *grote programmabazen* hier al jaren mee bezig zijn en dat TBO nu eenmaal eerder is slaat dan ook totaal nergens op.
quote:
Van mijn kant ook een TVP. Het lijkt dat het allemaal te snel gerealiseerd moet worden en dat het de kwaliteit daarom niet echt ten goede gaat komen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef LasTeR het volgende:
Tvp voor verdere ontwikkelingen over dit interessante feitje.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De persoon links.
Ze schreef dat ze inside info had dat programmamakers hier zelf al jááááren mee bezig zijn en dat TBO het nu zonder al teveel geld gaat proberen en dat men nu jaloers is omdat zij met *het idee* aan de haal gaan .
Het is vannacht nogmaals bevestigd hoor, lees het hele topicquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:20 schreef Dzy het volgende:
Ik ga sowieso niet kijken maar ik ben wel benieuwd of dit waar is![]()
Bij dgk was het gewoon leuk als je op stream 1 amanda en brian hoorde roddelen over Natasia en op stream 2 Natasia hoorde zeggen dat ze zo close was met Brian en Amanda etc etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:28 schreef sunny16947 het volgende:
dgk had 4 streams en nog was niet alles te volgen. Als de streamer iets aan het volgen was en de redactie vond het ergens anders interessanter dan, of we mochten het niet horen, ging de stream naar iets anders. En die redactie had tig (een hele wand) schermen voor zijn neus.
1 stream. En wie bepaald wat interessant is om naar te kijken. Of worden de deelnemers verplicht zich constant met zijn 8en op een plek op te houden.
Wordt het wel een tweede stream of gewoon die webcam?quote:Op vrijdag 24 april 2009 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap dus absoluut niet wat de meerwaarde is van een dure stream die continu gericht is op de redactie als er in de bunker zelf een nijpend tekort aan live-beelden is. Laat ze dan die tweede stream -die ze wel degelijk hebben- gebruiken voor de hoofdzaak: de kandidaten zelf!![]()
Of zie ik het nou verkeerd?
Er zijn 3 afgescheiden ruimtes (de woonkamer/slaapkamer, de WC/doucheruimte en de luchtruimte) dus 3 streams heb je wel nodig. 4 eigenlijk zelfs, 1 voor elke helft van de woonkamer, want ik denk niet dat je alles (bijv. de picknicktafel en de slaapkamer) in 1 shot kunt vangen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:43 schreef Danny het volgende:
Het is maar een klein kuthokje natuurlijk. In DGK had je een villa met 12 kamers een enorme schuur en een enorme lap grond. Hier gebeurt alles op 25 vierkante meter ofzo. Daar heb je imo echt niet 4 streams voor nodig.
Een tweede vaste stream zou leuk zijn, maar in principe denk ik dat één stream voor zo'n kleine ruimte genoeg moet zijn.
Zijn die runners er voor Bart om op en neer naar de coffeeshop te gaan?quote:Wij zijn op zoek naar mensen voor
productie
redactie
geluid
remote cameracontrol
meer camera regie
runners
Ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:47 schreef BobbyRond het volgende:
Zijn die runners er voor Bart om op en neer naar de coffeeshop te gaan?
Is een paar gram niet genoeg danquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja.
Of om pedaalemmerzakken te kopen.
de luchtruimte is maar een beperkte tijd open begreep ik. uurtje per dag geloof ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:46 schreef Maanvis het volgende:
Er zijn 3 afgescheiden ruimtes (de woonkamer/slaapkamer, de WC/doucheruimte en de luchtruimte) dus 3 streams heb je wel nodig. 4 eigenlijk zelfs, 1 voor elke helft van de woonkamer, want ik denk niet dat je alles (bijv. de picknicktafel en de slaapkamer) in 1 shot kunt vangen.
Wordt krap aan, op het einde van de dag.quote:
Wel als je alles wilt kunnen afvangenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:54 schreef Danny het volgende:
[..]
de luchtruimte is maar een beperkte tijd open begreep ik. uurtje per dag geloof ik.
Jij beweert dat je in die kleine ruimte 4 streams nodig hebt terwijl je voor de hele oppervlakte van DGK ook 4 streams had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |