abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:50:44 #176
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68728313
Ik las overigens net dat vaccinatie bij de mexicaanse griep niet goed aanslaat, waarschijnlijk doordat het te snel muteert. Goede medicatie is een goed alternatief.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68783674
Nog geen tijd om alles bij te lezen, maar ik ben weer terug in het land en voel me nog steeds niet autistisch van de vaccinaties.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:37:58 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68785409
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:55 schreef ToT het volgende:
Nog geen tijd om alles bij te lezen, maar ik ben weer terug in het land en voel me nog steeds niet autistisch van de vaccinaties.
Welkom terug in het Bananenrepubliek der Nederlanden
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68792735
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Welkom terug in het Bananenrepubliek der Nederlanden
Vaccinatie binnenkort tegen het bananenvirus ?
pi_68797296
Dank u!
Hmmm achteraf gezien had ik me toch beter behalve op DTP ook op malaria had voorbereid: ik ben echt lekgeprikt door muggen (Meer dan 40x), maar ik voel me nog niet ziek of zo.
pi_68805480
Iemand zei iets over aardbeien...
dat pas ik ook toe.
Als ik jonge kinderen aardbeien geef was ik ze met warm water.

Wat vaccineren betreft.
Ik heb daar zeker ook mijn twijfels over, maar kies ervoor mijn kinderen toch te vaccineren.

Wat veel mensen inderdaad niet weten is dat vaccineren vrijwillig is.
En het feit dat veel mensen die de vaccinaties moeten verzorgen over het recht tot afwijzenheenstappen vind ik enger dan de vaccinaties zelf.

Ik ken meerdere gezinnen die nadat zij hun keuze kenbaar maakten niet te willen vaccineren lastig gevallen werden door consultatiebureau'en andere jeugdzorg afdelingen tot negatieve meldingen en daaruitvoortvloeiende onderzoeken aan toe.
De plicht mensen dan in je huis te laten en je wasmand ondersteboven te laten keren en je ouderschap in twijfel te laten trekken... vind ik absurd, respectloos.. en maakt er een verplicht vrijwillige keuze van.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:20:56 #182
132191 -jos-
Money=Power
pi_68837206
http://www.geenstijl.nl/m(...)an_all.html#comments

Jaja, zelf de burgerlijke Geenstijlers hebben het door
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_68838644
Ik heb nu pas de discussie gelezen
Hij is leuk.

Mensen niet zuur reageren op elkaar, dit is gewoon humor.
Smile! want lachen is gezond, scheelt misschien weer een vaccinatie.
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:40 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Vaccineren tegen pijn is nieuw voor me, trouwens.

Als ik aan vaccineren tegen pijn denk dan kan ik mij daar alleen een ENORME naald bij voorstellen... het vaccin is dan niet de inhoud maar de naald zelf?
Óverprikkelen met de grote naald.... dan ben je daarna een stuk minder gevoelig voor lichtere pijn in deze categorie?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_68848059
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Exoteria het volgende:
Ik heb nu pas de discussie gelezen
Hij is leuk.

Mensen niet zuur reageren op elkaar, dit is gewoon humor.
Humor? Humor?!!

Men wil de hele wereldbevolking vergiftigen!
I'll be back
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 09:02:43 #185
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_69215463
Nu dit topic al deel 7 bereikt heeft (ik ben gestopt bij deel 4) wil ik toch even iets onder de aandacht brengen. Namelijk een recent stuk in de nature van vorige week.
quote:
The dangers of denying HIV

Inadequate health policies in South Africa have reportedly led to some 330,000 unnecessary AIDS deaths and a spike in infant mortality, according to estimates by South African and US researchers. This carnage exceeds the death toll in Darfur, yet it has received far less attention. Seth Kalichman, a US clinical psychologist, shows in Denying AIDS how words can kill. His marvellous book should be read alongside Nicoli Nattrass's Mortal Combat, covering similar ground but from the perspective of a South African.

The tragic events in South Africa have been exacerbated by AIDS 'denialists' who, Kalichman alleges, assert that HIV is harmless and that antiretroviral drugs are toxic. The author discusses the psychology of denialism, which he says is "the outright rejection of science and medicine". He recounts the history of an HIV-infected US woman whose daughter died from an AIDS-related disease, and who recently died herself, to demonstrate the downward path from "ordinary psychological denial to malignant denial to denialism". Kalichman dismisses denialists' attempts to portray themselves as intellectually honourable dissidents who question accepted wisdom. He draws clear distinctions between dissidence and denialism; the latter, he says, is merely a destructive attempt to undermine the science.

These attitudes are not unique to HIV. Denialism, notes Kalichman, is "partly an outgrowth of a more general anti-science and anti-medicine movement". Groups that support intelligent design, doubt global warming, claim that vaccines cause autism, argue that cigarettes are safe, believe that the terrorist attacks of 11 September 2001 were an intelligence-agency plot or deny the Holocaust all use similar tactics.

Kalichman asserts that influential groups within the AIDS denialist movement include academics, pushers of 'quack' cures and supportive journalists. He describes the academics involved as "deranged and disgruntled university professors who turn to pseudoscience as a platform to gain attention", noting that pseudoscience may include "sightings of UFOs, alien abductions, astrology, psychic predictions ... [and] outlandish claims about the cause and cure of diseases".

Kalichman describes how quacks, like some of the academics involved, misrepresent their qualifications to create an illusion of authority. One, he claims, treats AIDS with hyperthermia, massage, oxygen, music, colour, gem, aroma, hypnosis, light and magnetic fields, each word followed by "therapy". Another allegedly distributed a product in Zambia called Tetrasil, a pesticide used in swimming pools, until the Zambian government intervened. Kalichman concludes that "taking money from the poor for bogus treatments is beyond criminal" and castigates journalist supporters of the denialist viewpoint for neglecting their professional obligations to verify facts and avoid sensationalist stories. In a powerful ending, Kalichman claims that extreme right-wing politics influences the AIDS denialist movement.

Professional institutions continue to tolerate the conduct of academic denialists, despite the suffering that has resulted. The standard excuse for inaction has been freedom of expression — the First Amendment of the United States Constitution. But free speech has recognized limits, and causing death is one. In 2006, as Kalichman records, a group of concerned scientists and activists created a website, AIDSTruth (http://www.aidstruth.org), to provide evidence to counter the denialists' words. The international legal and human-rights communities should now investigate the deadly impact of AIDS denialism. Action might have widespread benefits: Paul Offit's tour de force, Autism's False Prophets, claims that pseudoscientists and quacks have used similar tactics to parasitize the suffering of desperate parents by persuading them that vaccines cause autism. As Kalichman says, denialism "will not break until the public is educated to differentiate science from pseudoscience, facts from fraud".
Misschien dat dit wat mensen helpt feit van fictie te onderscheiden, maar misschien ook niet. Ik wou het iig even delen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 09:06:36 #186
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_69215561
Ohja ik lees net even snel het topic door en lambiekje je bent jezelf aan het herhalen kijk even terug in deel 2 voor een gedetailleerde uitleg waarom hiv wel bestaat.
pi_69217459
Het daadwerkelijke onderwerp van deze topicreeks interesseert me al niet meer zoveel, het is in mijn ogen zonneklaar dat Lambiekje de grootste flauwekul spuit, getuige zijn reacties. Wat mij dan wel weer interesseert is de vraag hoe hij zo'n dergelijke waas voor z'n ogen kan ontwikkelen dat hij zo blindelings bepaalde delen van de gevestigde maatschappij haat en hierdoor kennelijk niet meer in staat is om helder na te denken. Waar komt die onvrede vandaan?

Dit vind ik in het algemeen bij bepaalde complotdenkers interessant. Waar komt die aversie jegens de maatschappij en het normatief denken vandaan? Dat je bepaalde dingen daaruit verafschuwt kan ik me voorstellen, dat doe ik zelf ook. Maar op deze manier wordt het wel gortig, moet ik zeggen.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 10:28:20 #188
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_69217808
Het komt af en toe licht psychotisch over. Geen echte connectie met de werkelijkheid en gedachten dat een grote onbekende of systeem tegen je is die de waarheid lijken.
pi_69224271
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:16 schreef Haushofer het volgende:
Het daadwerkelijke onderwerp van deze topicreeks interesseert me al niet meer zoveel, het is in mijn ogen zonneklaar dat Lambiekje de grootste flauwekul spuit, getuige zijn reacties. Wat mij dan wel weer interesseert is de vraag hoe hij zo'n dergelijke waas voor z'n ogen kan ontwikkelen dat hij zo blindelings bepaalde delen van de gevestigde maatschappij haat en hierdoor kennelijk niet meer in staat is om helder na te denken. Waar komt die onvrede vandaan?

Dit vind ik in het algemeen bij bepaalde complotdenkers interessant. Waar komt die aversie jegens de maatschappij en het normatief denken vandaan? Dat je bepaalde dingen daaruit verafschuwt kan ik me voorstellen, dat doe ik zelf ook. Maar op deze manier wordt het wel gortig, moet ik zeggen.
Gödel verwachtte vergiftigd te worden en stierf aan ondervoeding...
I'll be back
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 14:02:56 #190
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_69225370
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Gavin_de_Becker het volgende:

[..]

Gödel verwachtte vergiftigd te worden en stierf aan ondervoeding...
Het is allemaal een naar zichzelf refererende lus, vooral big pharma
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:45:18 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_69226695
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Nu dit topic al deel 7 bereikt heeft (ik ben gestopt bij deel 4) wil ik toch even iets onder de aandacht brengen. Namelijk een recent stuk in de nature van vorige week.
[..]

Misschien dat dit wat mensen helpt feit van fictie te onderscheiden, maar misschien ook niet. Ik wou het iig even delen.
Interessante tekst
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_69232487
idd interessante tekst.

Sow, tijdje geleden vaccinatie gehaald voor een vakantie in het verre oosten.
Zoals gezegd ben ik niet autistisch geworden.
Wel heb ik naar aanleiding van die reis wondroos opgelopen en nu zit ik aan de antibiotica, waar Biekje ook al zo negatief op reageerde in dit topic!
pi_69234122
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:37 schreef ToT het volgende:
idd interessante tekst.

Sow, tijdje geleden vaccinatie gehaald voor een vakantie in het verre oosten.
Zoals gezegd ben ik niet autistisch geworden.
Wel heb ik naar aanleiding van die reis wondroos opgelopen en nu zit ik aan de antibiotica, waar Biekje ook al zo negatief op reageerde in dit topic!

aiii
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_69234358
Tja doet best au, maar ik ben gelukkig op tijd naar de dokter gegaan, dus het is in een vrij vroeg stadium. (Dikke, rode enkel, dat wel.)
pi_80714513
Kutkick!

Van de Frontpage:

44 kinderen zijn ziek geworden nadat ze een inenting hadden gehad tegen hepatitis B op school in Huilai in de Chinese provincie Guangdong. Alle zieke leerlingen zijn opgenomen in het ziekenhuis.

In totaal hebben 84 kinderen de injectie gekregen. Een half uur later werd meer dan de helft van de scholieren ziek, waarna ze naar het ziekenhuis zijn gebracht. Het ziektecontrolecentrum in Huilai beweert dat in totaal meer dan 90.000 injecties van de dezelfde dosis niet tot abnormale reacties hebben geleid bij andere kinderen.

De overgebleven vaccinaties worden voorlopig niet gebruikt. Volgens het ziektecontrolecentrum zijn er geen problemen geweest met het opslaan en vervoer van de inentingen. Alle kinderen van de school zijn door experts van het controlecentrum onderzocht. De abnormale reacties op de vaccinaties worden nog steeds onderzocht.
pi_80718262
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef ToT het volgende:
Kutkick!

Van de Frontpage:

44 kinderen zijn ziek geworden nadat ze een inenting hadden gehad tegen hepatitis B op school in Huilai in de Chinese provincie Guangdong. Alle zieke leerlingen zijn opgenomen in het ziekenhuis.

In totaal hebben 84 kinderen de injectie gekregen. Een half uur later werd meer dan de helft van de scholieren ziek, waarna ze naar het ziekenhuis zijn gebracht. Het ziektecontrolecentrum in Huilai beweert dat in totaal meer dan 90.000 injecties van de dezelfde dosis niet tot abnormale reacties hebben geleid bij andere kinderen.

De overgebleven vaccinaties worden voorlopig niet gebruikt. Volgens het ziektecontrolecentrum zijn er geen problemen geweest met het opslaan en vervoer van de inentingen. Alle kinderen van de school zijn door experts van het controlecentrum onderzocht. De abnormale reacties op de vaccinaties worden nog steeds onderzocht.
Dat is hetzelfde land waar ze melamime door de babymelk deden, om zo de eiwitwaarden wat omhoog te schroeven, het zou me dus niet verbazen als er hier ook wat stoffen in zitten die er niet in horen te zitten. Is exemplarisch voor het communisme, in de USSR was het bij ziekenhuis opname ook nog maar de vraag of de ampullen met peniciline niet toevallig gedestilleerd water bevatten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80850559
Heh lachen,

Open ik deze pagina, zie ik een post van mijn oude account bovenaan staan. De nostalgie!

Oja,

Een vaccinatie kan gevaarlijk zijn, maar is zeker geen onzin.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:24:29 #198
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_80850599
quote:
Op maandag 26 april 2010 08:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde land waar ze melamime door de babymelk deden, om zo de eiwitwaarden wat omhoog te schroeven, het zou me dus niet verbazen als er hier ook wat stoffen in zitten die er niet in horen te zitten. Is exemplarisch voor het communisme, in de USSR was het bij ziekenhuis opname ook nog maar de vraag of de ampullen met peniciline niet toevallig gedestilleerd water bevatten..
ah komop alsof in het westen geen vage dingen gebeuren. iets met pijnstillers en het hiv virus ofzo ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_80852663
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ah komop alsof in het westen geen vage dingen gebeuren. iets met pijnstillers en het hiv virus ofzo ?
Ach, we doen ook al jaaaaaaaaaaren jood in het brooddeeg. Gelukkig maar, we zouden anders heel wat meer ziektekosten maken.
pi_80852699
quote:
Op donderdag 29 april 2010 19:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Ach, we doen ook al jaaaaaaaaaaren jood in het brooddeeg. Gelukkig maar, we zouden anders heel wat meer ziektekosten maken.
Is al sinds een paar jaar niet meer zo, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')