abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68587221
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:11 schreef arie_bc het volgende:

[..]

ten eerste snap je nog steeds niet waarom ik zei dat je niks weet van medische dingen, namelijk omdat je zegt dat een verdoving ook een vaccin is.

Ten tweede beweer ik niet dat ik alwetend ben op het gebied van medische kennis, jij echter wel. Ik ga af op consensus binnen de wetenschap en toets die met eigen ervaringen, tot nu toe heb ik geen reden om aan de intenties van de industrie te twijfelen. Ja er gebeuren dingen die niet kunnen, zoals in elke bedrijf tak, maar dat duid niet op een groot complot om ons ziek en zwak te houden.
Jij beweerd echter wel dat je alwetend bent, want je geeft nooit argumenten maar beweerd wel altijd gelijk te hebben, daarnaast wuif je alle argumenten van wel kundige mensen hier weg met one-liners als: "Dat zijn typische worden van een gehersenspoeld iemand".

Jij komt nooit met inhoudelijke argumenten en dat is wel jou taak aangezien jij goed gedocumenteerde wetenschappelijke theorieën onderuit wilt halen, bij jou ligt dus de bewijslast. Jij moet die theorieën falsificeren en wij moeten dan jou argumenten en redeneringen weer falsificeren. Zo werkt het in een gezonde discussie.

En ja als je dan al begint met totaal onnozele statements die overduidelijk nergens op slaan wil ik wel eens de neiging hebben om dat lichtelijk te ridiculiseren.
Je geeft geen concreet antwoord op de 3 vragen. Zie je wel ,dat mijn inschattingen over jou juist zijn ?

Jij met je bewijslast; gebruik je gezonde verstand toch eens.

Moeten we ons maar vol laten spuiten met al die troep in al die medische centra door al die arrogante lieden met witte jassen met giga-salarissen ?

Is dat echt de bedoeling van het leven ?

[ Bericht 3% gewijzigd door Bankfurt op 02-05-2009 12:25:09 ]
pi_68587297
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja. en n.b. in strikte zin kan een pijnstiller met biologische componenten het effect van vaccinatie hebben. Laat ik het zo stellen, een lichte vorm van vaccinatie, want iedere injectie leidt tot levenslange schade, al is het maar zo klein.

En wat jij denkt wat vaak aan jou verkocht wordt als vaccin, is helemaal geen vaccin, maar een ordinaire massa-prik, die niet wetenschappelijk onderbouwd is, of waterdicht getoetst is, enkel puur alleen om de kassa's te doen rinkelen.
Je moet nu echt eens ophouden met je totale onkunde.

Dat jij een rare definitie van een vaccin hebt kunnen wij niks aan doen, een vaccin is niet gedefinieerd als iets wat levenslange schade aanricht. Wat jij hierboven wel impliceert.

En de enige reden dat jij denkt dat die vaccins slecht zijn is omdat je dat op een of andere vage internetsite hebt gelezen, je hebt er zelf 0 onderzoek naar gedaan, dat weet ik zo goed als zeker. Daarnaast waarom kan een vaccin niet als massa-prik geproduceerd worden, kan je een vaccin om een bepaalde reden niet op grote schaal maken?

Je hebt gelijk dat ze niet waterdicht getoetst zijn, dat kan nou eenmaal niet. In het echte leven zijn er veel te veel variabelen om op alles te kunnen testen en alle mogelijke combinaties met bijvoorbeeld voedsel en andere medicijnen. Ook is het simpelweg te duur en te langzaam om het overdreven goed te testen. Snelheid is van belang als er bijvoorbeeld een nieuwe ziekte of variant uitbreekt en mensen levens zijn nou eenmaal in geld uit te drukken. Het is dus onzin om voor 1000 miljard aan onderzoek te doen om te voorkomen dat er 6 mensen sterven bij een bepaald type vaccin, dan kan je voor dat geld veel beter honger aanpakken in de wereld of het investeren in onderzoek naar andere ziektes bijvoorbeeld.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:24:26 #128
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68587342
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:16 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja. en n.b. in strikte zin kan een pijnstiller met biologische componenten het effect van vaccinatie hebben. Laat ik het zo stellen, een lichte vorm van vaccinatie, want iedere injectie leidt tot levenslange schade, al is het maar zo klein.

En wat jij denkt wat vaak aan jou verkocht wordt als vaccin, is helemaal geen vaccin, maar een ordinaire massa-prik, die niet wetenschappelijk onderbouwd is, of waterdicht getoetst is, enkel puur alleen om de kassa's te doen rinkelen.
Waar en wanneer, en met wat voor reden, heb jij dan ooit een vaccin dat daadwerkelijk verkocht wordt onder de microscoop gezien?
pi_68587402
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

3) HEEL BELANGRIJK: WAT doet een vaccinatie of injectie met een bepaald eetpatroon;

omdat je het zo graag wilt.

1) Voor zover wij weten doet een vaccin of een injectie (van wat?) niet zoveel met je eetpatroon. Wellicht dat je enige tijd (uren, wellicht dagen) wat zwak/ziekjes bent na het vaccin en dat je niet zoveel honger hebt. Als het gaat om een injectie met verdovende middelen dan zal je ook wel niet zoveel trek hebben.

Ik denk niet dat je van vaccins spontaan trek krijgt in een vette hap of dat je ineens wel worteltjes lust die je vroeger nooit at.

.
.
.

Of bedoelde je: WAT doet een vaccinatie of injectie met je lichaam in combinatie met bepaalde typen voedsel????

Er zijn inderdaad gevallen bekend dat dit niet geheel goed gaat, kijk maar naar de combinatie van bepaalde medicijnen met alcohol. Zoals ik in mijn vorige post zei zit hier bij het testen altijd een afweging in hoeveel tijd en geld het kost om het nog uitvoeriger te testen en of dat nog wel nuttig is. Daarnaast zodra zoiets bekend wordt dan wordt er meestal direct iets aan gedaan.
pi_68587458
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:24 schreef Biels het volgende:

[..]

Waar en wanneer, en met wat voor reden, heb jij dan ooit een vaccin dat daadwerkelijk verkocht wordt onder de microscoop gezien?
Ik verkoop geen vaccins.

Met de microsscoop zie je niet alles, je moet er chemische toetsen op los laten; en verder ... frequentie-toetsen. Maar helaas dat is een terrein waar medici helemaal niets van afweten.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:30:17 #131
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68587467
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik verkoop geen vaccins.

Met de microsscoop zie je niet alles, je moet er chemische toetsen op los laten; en verder ... frequentie-toetsen. Maar helaas dat is een terrein waar medici helemaal niets van afweten.
Je negeert de vraag.
pi_68587546
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef arie_bc het volgende:

[..]

omdat je het zo graag wilt.

1) Voor zover wij weten doet een vaccin of een injectie (van wat?) niet zoveel met je eetpatroon. Wellicht dat je enige tijd (uren, wellicht dagen) wat zwak/ziekjes bent na het vaccin en dat je niet zoveel honger hebt. Als het gaat om een injectie met verdovende middelen dan zal je ook wel niet zoveel trek hebben.

Ik denk niet dat je van vaccins spontaan trek krijgt in een vette hap of dat je ineens wel worteltjes lust die je vroeger nooit at.
in ieder geval een deel-antwoord, daarvoor dank.

We weten dus niet wat combinaties vaccin-eetpatroon teweeg kunnen brengen.

En ze zeggen wel dat alles getest is ?

Wat denk je wat een bepaald vaccin kan doen met genetisch gemanipuleerde soja-eiwitten ?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:36:18 #133
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68587599
Het is nu wel duidelijk dat je een leek bent, omdat je anders wel zou weten hoe complex het menselijk lichaam is. Het is simpelweg onmogelijk om alle mogelijke problemen te voorzien. Dat er zoveel mensen gezond blijven door een vaccin weegt op tegen de paar honderd die eraan sterven. Daar is niks aan te doen, dat is de werkelijkheid. Natuurlijk is het streven om een vaccin 100% te maken voor iedereen, maar dat is onmogelijk. Maar uiteraard weet jij dit beter.
pi_68587783
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:29 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik verkoop geen vaccins.

Je hebt het kennelijk nog nooit gedaan, de opmerking was al ruk. Als je een willekeurig vaccin onder de microscoop legt zie je namelijk niets. De meeste vaccins zijn opgebouwd uit mini particles van bijvoorbeeld synthetisch geproduceerde virale membranen. Virussen an sich zijn al niet met microscopen te zien, laat staan deeltjes van hun membranen. En sorry hoor, chemische toetsen en frequentie toetsen.. kan je nog iets vager zijn?

Je opmerking met betrekking tot pilletjes met biologisch actieve componenten (wat moet er anders in zitten? ) en vaccinatie is ook compleet ruk. Je hebt duidelijk noch verstand van immunologie noch van farmacologie en dat toon je elke keer weer met die belachelijke posts van je.

Met mooie woordjes gebruiken kom je er niet als je de kennis niet bezit (geldt ook voor die andere held hier, Lambiekje)
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_68587865
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:36 schreef Biels het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat je een leek bent, omdat je anders wel zou weten hoe complex het menselijk lichaam is. Het is simpelweg onmogelijk om alle mogelijke problemen te voorzien. Dat er zoveel mensen gezond blijven door een vaccin weegt op tegen de paar honderd die eraan sterven. Daar is niks aan te doen, dat is de werkelijkheid. Natuurlijk is het streven om een vaccin 100% te maken voor iedereen, maar dat is onmogelijk. Maar uiteraard weet jij dit beter.
Bravo ! het menselijk lichaam is complex, maar dat neemt niet weg dat de medici wel denken te zullen kunnen bepalen dat een vaccinatieprogramma er door heen gejast moet worden.

Mag ik (en jij misschien ook) er dan op zijn minst voor mogen kiezen om NIET gevaccineerd te worden ?

Wat denk jezelf ?

Weet je wat het is met die medici ?

Ze denken dat ze een exacte wetenschapo beoefenen, maar helaas ze misbruiken de statistiek voor hun eigen propaganda; mijn ervaring is ook dat de meeste medici ook heel slecht zijn in natuurkunde, elektronica, wiskunde en scheikunde, helaas maar waar. Wat ze wel goed kunnen is hun bankrekeningen spekken op kosten van de samenleving.
pi_68587928
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bravo ! het menselijk lichaam is complex, maar dat neemt niet weg dat de medici wel denken te zullen kunnen bepalen dat een vaccinatieprogramma er door heen gejast moet worden.

Mag ik (en jij misschien ook) er dan op zijn minst voor mogen kiezen om NIET gevaccineerd te worden ?

Wat denk jezelf ?

Weet je wat het is met die medici ?

Ze denken dat ze een exacte wetenschapo beoefenen, maar helaas ze misbruiken de statistiek voor hun eigen propaganda; mijn ervaring is ook dat de meeste medici ook heel slecht zijn in natuurkunde, elektronica, wiskunde en scheikunde, helaas maar waar. Wat ze wel goed kunnen is hun bankrekeningen spekken op kosten van de samenleving.
Komt ie weer met zn misplaatste kennis en ervaring
pi_68587994
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef EricT het volgende:

[..]

... Je opmerking met betrekking tot pilletjes met biologisch actieve componenten (wat moet er anders in zitten? ) en vaccinatie is ook compleet ruk. Je hebt duidelijk noch verstand van immunologie noch van farmacologie en dat toon je elke keer weer met die belachelijke posts van je.
...
Je denkt het te weten ?

Ik geef je een faire kans, dus ik herhaal voor jou:

Wat denk je wat een bepaald vaccin kan doen met genetisch gemanipuleerde soja-eiwitten ?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:57:21 #138
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68588071
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:44 schreef EricT het volgende:

[..]

Je hebt het kennelijk nog nooit gedaan, de opmerking was al ruk. Als je een willekeurig vaccin onder de microscoop legt zie je namelijk niets. De meeste vaccins zijn opgebouwd uit mini particles van bijvoorbeeld synthetisch geproduceerde virale membranen.
Je verpest het voor me
pi_68588096
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je denkt het te weten ?

Ik geef je een faire kans, dus ik herhaal voor jou:

Nou bedankt man, maar waar wil je naartoe met deze vraag?
Je bedoelt wat een bepaald vaccin (maakt niet uit welke) doet met exogene eiwitten als Soja-producten ?

Je bent je er van bewust dat eiwit in principe niet in contact komt met het bloed, en daarom niet met antilichamen die vaccinaties opwekken?
pi_68588249
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef EricT het volgende:

[..]

Je bedoelt wat een bepaald vaccin (maakt niet uit welke) doet met exogene eiwitten als Soja-producten ?

Je bent je er van bewust dat eiwit in principe niet in contact komt met het bloed, en daarom niet met antilichamen die vaccinaties opwekken?
Jij stelt dat ik onkundig ben, dus het leek mij dan redelijk om jou een kans voor open doel te geven.

Laat ik het nog specifieker en simpel formuleren:

Geval: gevaccineerd persoon eet genetisch gemanipuleerd soja.

Vraag:

Komen de vaccins, en/of de er door gesuggereerde anti-lichamen in contact met genetisch gemanipuleerde soja, of bijprodukten van dat soja; als dit soja via voedsel is ingenomen ?

zo nee, waarom niet ?

zo ja, is dit dan onschadelijk voor de soja-eter die gevaccineerd is ?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:08:21 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68588285
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef EricT het volgende:

[..]

oecchh daar hebben we doctor Oogklep weer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68588498
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jij stelt dat ik onkundig ben, dus het leek mij dan redelijk om jou een kans voor open doel te geven.

Laat ik het nog specifieker en simpel formuleren:

Geval: gevaccineerd persoon eet genetisch gemanipuleerd soja.

Vraag:

Komen de vaccins, en/of de er door gesuggereerde anti-lichamen in contact met genetisch gemanipuleerde soja, of bijprodukten van dat soja; als dit soja via voedsel is ingenomen ?

zo nee, waarom niet ?

zo ja, is dit dan onschadelijk voor de soja-eter die gevaccineerd is ?
Open doel (zoals je zelf al aangeeft)

- Gemanipuleerde soja, is soja dat bijvoorbeeld sneller groeit
- Vaccinaties is het (meestal) intramusculair inbrengen van virale particles/subunits om in het bloed een antilichaam respons op te wekken.
-(Soja)eiwit wordt via de mond ingenomen, komt in maag-darm kanaal en wordt tot mono- en di-peptiden afgebroken (aminozuren) voordat het in het bloed komt. Er zijn maar 20 aminozuren en omdat soja-producten uit gewone eiwitten bestaan zullen ook alleen deze aminozuren in het bloed komen. Het maakt dus niets uit of je je eiwit uit een kippenei of uit peulvruchten haalt voor wat betreft de opname in het bloed.
-Antilichamen die door vaccinaties opgewekt worden komen niet in het maag darm kanaal en gaan dus geen 'reactie' aan met geconsumeerde eiwitten.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:40:33 #143
52357 Lambiekje
pi_68588809
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 13:21 schreef EricT het volgende:

[..]

- Vaccinaties is het (meestal) intramusculair inbrengen van virale particles/subunits om in het bloed een antilichaam respons op te wekken.
-(Soja)eiwit wordt via de mond ingenomen, komt in maag-darm kanaal en wordt tot mono- en di-peptiden afgebroken (aminozuren) voordat het in het bloed komt. Er zijn maar 20 aminozuren en omdat soja-producten uit gewone eiwitten bestaan zullen ook alleen deze aminozuren in het bloed komen. Het maakt dus niets uit of je je eiwit uit een kippenei of uit peulvruchten haalt voor wat betreft de opname in het bloed.
-Antilichamen die door vaccinaties opgewekt worden komen niet in het maag darm kanaal en gaan dus geen 'reactie' aan met geconsumeerde eiwitten.
Echt wel dat het uitmaakt. We krijgen nog al vervuilde eiwitten binnen van ons slechte voedsel. Wat voor sommige zelfs lelijke of dodelijk bijwerkingen heeft.

Onze labeling van producten is het niet benodigd te vermelden als het minder dan 1% pindasporen bevat bevat (in soja-eiwitten of GM-eiwitten). Voor mensen met een pindaallergie kan het dodelijk zijn.
Sowieso wordt maar 15% vermeld wat een product bevat.

Voedselinname en ernstige ziekte verschijnsel is niet zeer onwaarschijnlijk. Voedselallergie kan toch echt wel aangewakkerd worden door de rotzooi wat er in vaccins zit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68590025
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je hebt een vrije keus om hier goed over na te denken.

Ik zeg niet dat de wetenschap over bijvoorbeeld het menselijk lichaam verkeerd is;
ik heb wel kritiek op die hele industrie die er om heen hangt.

Onder bepaalde omstandigheden is bijvoorbeeld een vaccinatie tegen pijn na een ongeval, d.w.z. morfine of zo,, denk ik wel goed en nodig, maar dan alleen in dit soort uiterst beperkte gevallen.
Dat is al wat anders dan wat je zonet beweerde. Geneeskunde is mensenwerk. En mensen zijn wel es egocentrische wezens en handelen wel eens uit eigen belang.

Automonteurs ook trouwens. Of leraren. Wis- en natuurkundigen (de edele studies die je aanhaalde) ook.

Vaccineren tegen pijn is nieuw voor me, trouwens.
pi_68590073
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:22 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Je moet nu echt eens ophouden met je totale onkunde.
Da's het gevaar van fora. Iedereen hanteert zijn/haar eigen setje discussieregels, definities etc. Iets waar crackpots dankbaar gebruik van maken.
pi_68590731
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Wat denk jezelf ?

Auto's zijn ook complex. Eigenlijk zou iedereen zijn of haar eigen remmen moeten controleren elk jaar, dan weten we zeker dat er geen ongelukken gebeuren

Natuurlijk mag jij ervoor kiezen om niet gevaccineerd te worden. Als je het dan ook niet erg vindt als mensen jou verantwoordelijk houden als dit resulteert in een epidemie Kijk, als het alleen om jezelf ging, dan zou ik zeggen: lekker doen, 't is jou lichaam. Maar als het ook significant gevaar kan opleveren voor grote groepen mensen (wat bij bepaalde virussen het geval kan zijn), dan sta ik daar toch even anders tegenover.

Maar dat is een hele discussie an sich: je kunt mensen moeilijk dwingen.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:23:57 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68591041
quote:

[..]

n afgebroken (aminozuren) voordat het in het bloed komt. Er zijn maar 20 aminozuren en omdat soja-producten uit gewone eiwitten bestaan zullen ook alleen deze aminozuren in het bloed komen. Het maakt dus niets uit of je je eiwit uit een kippenei of uit peulvruchten haalt voor wat betreft de opname in het bloed.
Ik dacht dat je als je de eieren rauw zou eten dat je dan wel de aminozuren binnenkrijgt die nodig zijn voor de bouw van riwitten. Gekookt vlees of gebakken eieren die aminozuren worden door hitte vernietigd en daar heeft je lichaam niets aan. Je kunt je eiwitten het beste uit vruchten of noten halen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68591252
EricT bedankt voor het antwoorden;

Om nog wat gesloten deuren in te trappen ...
quote:

[..]

Of zou het ook nog iets anders doen .....
wat doet het met ons DNA ? Ben benieuwd, en ... Jij bent hier de student medische biologie....
quote:
Niet meer dan dat ? of wordt de rest verzwegen ?
quote:
Maakt het wat uit voor de DNA-replicatie ? Ik denk het toch wel.
quote:
ook niet indirect ? bijvoorbeeld via ons celweefsel ?

Nog iets; hoe zit het met het gebruik van de draadloze telefoon en het bloed in de hersenen (dat immers vaccins of anti-lichamen bevat) . Welk effect heeft de draadloze telefoon in combinatie met vaccinaties ?

Ik wil wedden dat de medici geen zin hebben om deze risico's te onderzoeken, want ze weten niets van micro-elektronica in relatie tot vaccinaties, genetisch gemanipuleerd voedsel en ons DNA.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:36:35 #149
52357 Lambiekje
pi_68591328
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:09 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Auto's zijn ook complex. Eigenlijk zou iedereen zijn of haar eigen remmen moeten controleren elk jaar, dan weten we zeker dat er geen ongelukken gebeuren

Natuurlijk mag jij ervoor kiezen om niet gevaccineerd te worden. Als je het dan ook niet erg vindt als mensen jou verantwoordelijk houden als dit resulteert in een epidemie Kijk, als het alleen om jezelf ging, dan zou ik zeggen: lekker doen, 't is jou lichaam. Maar als het ook significant gevaar kan opleveren voor grote groepen mensen (wat bij bepaalde virussen het geval kan zijn), dan sta ik daar toch even anders tegenover.

Maar dat is een hele discussie an sich: je kunt mensen moeilijk dwingen.
Yoehoe!! Vaccin is de schuld van epidemieën niet andersom.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:40:50 #150
52357 Lambiekje
pi_68591411
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef Bankfurt het volgende:
EricT bedankt voor het antwoorden;

Om nog wat gesloten deuren in te trappen ...
[..]

Of zou het ook nog iets anders doen .....
wat doet het met ons DNA ? Ben benieuwd, en ... Jij bent hier de student medische biologie....
[..]

Niet meer dan dat ? of wordt de rest verzwegen ?
[..]

Maakt het wat uit voor de DNA-replicatie ? Ik denk het toch wel.
[..]

ook niet indirect ? bijvoorbeeld via ons celweefsel ?

Nog iets; hoe zit het met het gebruik van de draadloze telefoon en het bloed in de hersenen (dat immers vaccins of anti-lichamen bevat) . Welk effect heeft de draadloze telefoon in combinatie met vaccinaties ?

Ik wil wedden dat de medici geen zin hebben om deze risico's te onderzoeken, want ze weten niets van micro-elektronica in relatie tot vaccinaties, genetisch gemanipuleerd voedsel en ons DNA.
Hehe zware metalen via vaccinatie en al die detectiepoortjes in winkels. Je zou de puberende meisjes de kost moeten geven. Ik had er nog niet eens aangedacht aan vaccins >> detectiepoortjes
Contstant en overal wifi/bluetooth. UTMS-zendmasten.

Nee we leven in een gezonde leefomgeving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')