abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:32:42 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68574277
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja.

Goede literatuur is:

Blij dat ik snij. Over chirurgen, psychiaters en anderen die het op uw blindedarm, ziel en bankrekening hebben gemunt door Wim Koesen, uitg. Rebo Productions, 1983.

Van dezelfde schrijver:

http://www.bol.com/nl/p/boeken/mismanagement/666788213/index.html
En dat voor de AIDS melkkoe.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68575388
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Bankfurt het volgende:

Als je echt iets in je hart wilt studeren, studeer dan iets moois en concreets: bijvoorbeeld culturen, filosofie, kunst, natuurkunde, wiskunde, verre landen, architectuur etc.

Praat me niet over medici. Ze verbergen hun arrogantie en onwetendheid achter hun witte jasen.

Ze kunnen niks, ze kunnen alleen maar pillen voorschrijven en organen verwijderen, het liefst borsten en ingewanden.
Sjezus, wat een ontiegelijke bullshit, ik hoop voor je dat je loopt te trollen Hoeveel artsen en geneeskundestudenten ken jij persoonlijk? En scheer jij vaker zomaar hele groepen mensen over 1 kam?

Allemachtig zeg Mag ik ook eentje doen?

"Alle negers jatten autoradio's"!!!!!!ROFLEINZ!!!!!

Nog eentje.

"Alle TRU en BNW mensen zijn psychotische gestoorde lamzakken die hun pillen zijn vergeten !!!!!

Dit is eigenlijk best leuk, snap nu waarom je er de lol van inziet.

"Alle vrouwen zijn vreemdgaande kankerhoeren!!!!"

Mmmm, de wereld wordt zo wel lekker overzichtelijk; ik hoef plotseling helemaal geen onderscheid meer te maken of te nuanceren.

"Alle moslims zijn geitenneukende terroristen"!!!!!

Very nice
pi_68575693
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Sjezus, wat een ontiegelijke bullshit, ik hoop voor je dat je loopt te trollen Hoeveel artsen en geneeskundestudenten ken jij persoonlijk? En scheer jij vaker zomaar hele groepen mensen over 1 kam?
...
Dit is mijn harde maar serieuze conclusie, ja.

De beste strategie voor een gezond leven is allereerst iedere medicus zoveel mogelijk te ontwijken.
pi_68575829
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dit is mijn harde maar serieuze conclusie, ja.

De beste strategie voor een gezond leven is allereerst iedere medicus zoveel mogelijk te ontwijken.
Tragisch. Heb geen andere woorden voor zo'n dergelijk simplisme.

Gek hé, maar ik heb zelf onder mijn vriendenkring nogal wat geneeskundestudenten en farmaciestudenten (m'n vriendin doet een master farmacie), en ik kan me amper tot niet in het beeld vinden wat sommigen hier van geneeskundigen en farmaceuten schetsen. Zou ik dan in een schijnwereldje leven, of zouden dit soort mensen geen idee hebben waar ze het over hebben?

Mmm, da's een moeilijke. Want dit soort mensen hebben vaak ook een hele kritische kijk op de geraadpleegde bronnen en een grote mate van nuance.
pi_68576149
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Allemachtig zeg Mag ik ook eentje doen?

"Alle negers jatten autoradio's"!!!!!!ROFLEINZ!!!!!

Nog eentje.

"Alle TRU en BNW mensen zijn psychotische gestoorde lamzakken die hun pillen zijn vergeten !!!!!

Dit is eigenlijk best leuk, snap nu waarom je er de lol van inziet.

"Alle vrouwen zijn vreemdgaande kankerhoeren!!!!"

Mmmm, de wereld wordt zo wel lekker overzichtelijk; ik hoef plotseling helemaal geen onderscheid meer te maken of te nuanceren.

"Alle moslims zijn geitenneukende terroristen"!!!!!

Very nice

Hulde
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_68576248
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Tragisch. Heb geen andere woorden voor zo'n dergelijk simplisme.

Gek hé, maar ik heb zelf onder mijn vriendenkring nogal wat geneeskundestudenten en farmaciestudenten (m'n vriendin doet een master farmacie), en ik kan me amper tot niet in het beeld vinden wat sommigen hier van geneeskundigen en farmaceuten schetsen. Zou ik dan in een schijnwereldje leven, of zouden dit soort mensen geen idee hebben waar ze het over hebben?

Mmm, da's een moeilijke. Want dit soort mensen hebben vaak ook een hele kritische kijk op de geraadpleegde bronnen en een grote mate van nuance.
Je hebt een vrije keus om hier goed over na te denken.

Ik zeg niet dat de wetenschap over bijvoorbeeld het menselijk lichaam verkeerd is;
ik heb wel kritiek op die hele industrie die er om heen hangt.

Onder bepaalde omstandigheden is bijvoorbeeld een vaccinatie tegen pijn na een ongeval, d.w.z. morfine of zo,, denk ik wel goed en nodig, maar dan alleen in dit soort uiterst beperkte gevallen.
pi_68577042
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je hebt een vrije keus om hier goed over na te denken.

Ik zeg niet dat de wetenschap over bijvoorbeeld het menselijk lichaam verkeerd is;
ik heb wel kritiek op die hele industrie die er om heen hangt.

Onder bepaalde omstandigheden is bijvoorbeeld een vaccinatie tegen pijn na een ongeval, d.w.z. morfine of zo,, denk ik wel goed en nodig, maar dan alleen in dit soort uiterst beperkte gevallen.
vaccinatie tegen pijn na een ongeval, LOL!!!!!!

Dit zegt wel weer genoeg over jou kennis van medische dingen.
pi_68577521
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:35 schreef arie_bc het volgende:

[..]

vaccinatie tegen pijn na een ongeval, LOL!!!!!!

Dit zegt wel weer genoeg over jou kennis van medische dingen.
Hoe bedoel je ? ( Interessante opmerking vanuit perceptie van wellicht een medicus)

Waarom zou een pijnstiller geen soort vaccinatie kunnen zijn ?
.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bankfurt op 02-05-2009 00:07:30 ]
pi_68578088
Dubbel
pi_68578135
Dubbel
pi_68578642
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ? ( Interessante opmerking vanuit perceptie van wellicht een medicus)

.

van wikipedia :

Een inenting, ook wel vaccinatie genoemd, dient ter training van het afweersysteem van een persoon tegen bepaalde infectieziektes.

Pijnstilling heeft niets met het afweersysteem te maken een dient ook niet ter bescherming tegen infectieziekten. Ergo, pijnstilling valt niet onder vaccinatie
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_68584556
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

.
ga je nu gewoon eens eindelijk toegeven dat je zo goed als NIKS weet van de medische wereld?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 10:31:04 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68584692
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef arie_bc het volgende:

[..]

ga je nu gewoon eens eindelijk toegeven dat je zo goed als NIKS weet van de medische wereld?
Verdiep jij je nu eerst eens ergens in. Want tot nu toe heb je nog niet bijster intelligent gereageerd

Wat Bankfurt en ik aankaarten is nog maar lichtelijk gekras op de oppervlakte. Het is allemaal zo veel verrotter, zieker en corrupter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68584792
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep jij je nu eerst eens ergens in. Want tot nu toe heb je nog niet bijster intelligent gereageerd

Wat Bankfurt en ik aankaarten is nog maar lichtelijk gekras op de oppervlakte. Het is allemaal zo veel verrotter, zieker en corrupter.
Jullie waren al moeilijk serieus te nemen, maar nu vaccinatie en pijnstilling volgens Bankfurt hetzelfde zijn, houdt het natuurlijk gewoon op.

Zorg nu eerst maar eens dat je wat van de medische wetenschap weet.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:27:49 #115
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68586017
De enigen hier met enig verstand van geneeskunde geven aan dat jullie fout zitten, maar toch blijf je eraan vasthouden? . Als ik mezelf zou opnemen op een youtubefilmpje, zou je me dan wel geloven?
pi_68586303
Laat ik even twee mooie dingen die gezegd zijn opsommen waarom het moeilijk is jullie serieus te nemen:

Vaccinatie is hetzelfde als medicijnen en verdovende middelen. (Bankfurt)

We worden aangevallen door genetically engineered mighty morphing power virussen en bacteriën (Lambiekje)
pi_68586545
Er zijn nu eenmaal goede dokters en slechte.
Net als bij ingenieurs of notarissen advocaten of noem maar op.

Daarom , je kent je eigen lichaam, ga niet altijd af, wat doktoren zeggen.

Maar daar gaat het hier niet over. het is de pharmarcie, die overal achter zit, de inentingen
die niet te vertrouwen zijn.,, het paniekzaaien met een of andere griep., kinderen inenten omdat men niet nadenkt, want het is altijd zo geweest, en mensen zijn druk druk druk.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:52:11 #118
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68586599
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef hondjes het volgende:
Er zijn nu eenmaal goede dokters en slechte.
Net als bij ingenieurs of notarissen advocaten of noem maar op.

Daarom , je kent je eigen lichaam, ga niet altijd af, wat doktoren zeggen.

Maar daar gaat het hier niet over. het is de pharmarcie, die overal achter zit, de inentingen
die niet te vertrouwen zijn.,, het paniekzaaien met een of andere griep., kinderen inenten omdat men niet nadenkt, want het is altijd zo geweest, en mensen zijn druk druk druk.
Nee, wederom fout, farmacie is een van de redenen dat jij zolang leeft als je op dit moment doet.
pi_68586768
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Geef zelf svp je mening weer waarom vaccinaties of injecties geen onzin zijn.

Heb je zelf onderzocht hoe vaak je zelf bent in-geent ? hoe vaak je een injectie bijv. bij narcose hebt gehad ?

Vraag jezelf af:

1) WAT zit er in die vaccins ? WAT zit er in een injectie ? Heb ik dat kunnen controleren ? Wat zijn de gevolgen voor mijn gezondheid ?

2) WAT is er nog meer in mijn lichaam gebracht naast vaccinaties en injecties ?

3) HEEL BELANGRIJK: WAT doet een vaccinatie of injectie met een bepaald eetpatroon;

voorbeeld: griepprik in combinatie met inname van genetisch gemanipuleerd voedsel (soja).

Ik zou graag concreet antwoord van je willen hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want de stijl van jouw posts geeft al aan dat je niks kunt en dat je niks weet.

Dat lees ik direct uit de woorden en zinnen die je gebruikt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:00:54 #120
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68586811
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heb je zelf onderzocht hoe vaak je zelf bent in-geent ? hoe vaak je een injectie bijv. bij narcose hebt gehad ?

Vraag jezelf af:

1) WAT zit er in die vaccins ? WAT zit er in een injectie ? Heb ik dat kunnen controleren ? Wat zijn de gevolgen voor mijn gezondheid ?

3) HEEL BELANGRIJK: WAT doet een vaccinatie of injectie met een bepaald eetpatroon;

voorbeeld: griepprik in combinatie met inname van genetisch gemanipuleerd voedsel (soja).

Ik zou graag concreet antwoord van je willen hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want de stijl van jouw posts geeft al aan dat je niks kunt en dat je niks weet.

Ik heb zelf kunnen zien wat er in een vaccin zit ja. En nee, daar zitten geen chips in voor mind-control, enkel wat verzwakte ziekteverwekkers en dergelijke. Heb jíj wel eens een vaccin bekeken?
pi_68586828
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, wederom fout, farmacie is een van de redenen dat jij zolang leeft als je op dit moment doet.
Voorbeeld antwoord van een gecompleet gehersenspoeld individu die niet weet wat de farmaceutische industrie uitspookt.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 12:03:03 #122
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_68586850
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Voorbeeld antwoord van een gecompleet gehersenspoeld individu die niet weet wat de farmaceutische industrie uitspookt.
Nee, laten we wel even eerlijk blijven he. Heb jij wel eens boven de microscoop naar een vaccin gekeken of ga je af op wat andere mensen je vertellen? Zonder elkaar even uit te schelden voor wat dan ook, alleen deze vraag.
pi_68587031
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef Biels het volgende:

[..]

Dat is nu net de vraag,

Natuurlijk zijn er goede middelen, heeft de levenskansen doen toenemen, maar het gaat nu even niet
om verkeerde diagnoses van doktoren, of medicijnen tegen heel veel ziekten, die gewoon goed werken..

het gaat mij erom , waarom worden ouders niet verteld , dat b.v bij kinkhoest vaccinatie, het gevolg kan zijn dat er wiegendood optreedt.Dan kan jezelf de beslissing nemen het wel of niet te doen.
Waarom worden hier de kinderen volgespoten , terwijl b.v. Spanje weer hele andere inentingen noodzakelijk vindt.

,
pi_68587041
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Vraag jezelf af:

ten eerste snap je nog steeds niet waarom ik zei dat je niks weet van medische dingen, namelijk omdat je zegt dat een verdoving ook een vaccin is.

Ten tweede beweer ik niet dat ik alwetend ben op het gebied van medische kennis, jij echter wel. Ik ga af op consensus binnen de wetenschap en toets die met eigen ervaringen, tot nu toe heb ik geen reden om aan de intenties van de industrie te twijfelen. Ja er gebeuren dingen die niet kunnen, zoals in elke bedrijf tak, maar dat duid niet op een groot complot om ons ziek en zwak te houden.
Jij beweerd echter wel dat je alwetend bent, want je geeft nooit argumenten maar beweerd wel altijd gelijk te hebben, daarnaast wuif je alle argumenten van wel kundige mensen hier weg met one-liners als: "Dat zijn typische worden van een gehersenspoeld iemand".

Jij komt nooit met inhoudelijke argumenten en dat is wel jou taak aangezien jij goed gedocumenteerde wetenschappelijke theorieën onderuit wilt halen, bij jou ligt dus de bewijslast. Jij moet die theorieën falsificeren en wij moeten dan jou argumenten en redeneringen weer falsificeren. Zo werkt het in een gezonde discussie.

En ja als je dan al begint met totaal onnozele statements die overduidelijk nergens op slaan wil ik wel eens de neiging hebben om dat lichtelijk te ridiculiseren.
pi_68587153
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 12:03 schreef Biels het volgende:

[..]

Nee, laten we wel even eerlijk blijven he. Heb jij wel eens boven de microscoop naar een vaccin gekeken of ga je af op wat andere mensen je vertellen? Zonder elkaar even uit te schelden voor wat dan ook, alleen deze vraag.
Ja. en n.b. in strikte zin kan een pijnstiller met biologische componenten het effect van vaccinatie hebben. Laat ik het zo stellen, een lichte vorm van vaccinatie, want iedere injectie leidt tot levenslange schade, al is het maar zo klein.

En wat jij denkt wat vaak aan jou verkocht wordt als vaccin, is helemaal geen vaccin, maar een ordinaire massa-prik, die niet wetenschappelijk onderbouwd is, of waterdicht getoetst is, enkel puur alleen om de kassa's te doen rinkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')