En dat voor de AIDS melkkoe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja.
Goede literatuur is:
Blij dat ik snij. Over chirurgen, psychiaters en anderen die het op uw blindedarm, ziel en bankrekening hebben gemunt door Wim Koesen, uitg. Rebo Productions, 1983.
Van dezelfde schrijver:
http://www.bol.com/nl/p/boeken/mismanagement/666788213/index.html
Sjezus, wat een ontiegelijke bullshit, ik hoop voor je dat je loopt te trollenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:29 schreef Bankfurt het volgende:
Als je echt iets in je hart wilt studeren, studeer dan iets moois en concreets: bijvoorbeeld culturen, filosofie, kunst, natuurkunde, wiskunde, verre landen, architectuur etc.
Praat me niet over medici. Ze verbergen hun arrogantie en onwetendheid achter hun witte jasen.
![]()
Ze kunnen niks, ze kunnen alleen maar pillen voorschrijven en organen verwijderen, het liefst borsten en ingewanden.
Dit is mijn harde maar serieuze conclusie, ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Sjezus, wat een ontiegelijke bullshit, ik hoop voor je dat je loopt te trollen![]()
Hoeveel artsen en geneeskundestudenten ken jij persoonlijk? En scheer jij vaker zomaar hele groepen mensen over 1 kam?
...
Tragisch. Heb geen andere woorden voor zo'n dergelijk simplisme.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is mijn harde maar serieuze conclusie, ja.
De beste strategie voor een gezond leven is allereerst iedere medicus zoveel mogelijk te ontwijken.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Sjezus, wat een ontiegelijke bullshit, ik hoop voor je dat je loopt te trollen![]()
Hoeveel artsen en geneeskundestudenten ken jij persoonlijk? En scheer jij vaker zomaar hele groepen mensen over 1 kam?
Allemachtig zegMag ik ook eentje doen?
"Alle negers jatten autoradio's"!!!!!!ROFLEINZ!!!!!
Nog eentje.
"Alle TRU en BNW mensen zijn psychotische gestoorde lamzakken die hun pillen zijn vergeten !!!!!
Dit is eigenlijk best leuk, snap nu waarom je er de lol van inziet.![]()
"Alle vrouwen zijn vreemdgaande kankerhoeren!!!!"
Mmmm, de wereld wordt zo wel lekker overzichtelijk; ik hoef plotseling helemaal geen onderscheid meer te maken of te nuanceren.
"Alle moslims zijn geitenneukende terroristen"!!!!!
Very nice
Je hebt een vrije keus om hier goed over na te denken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Tragisch. Heb geen andere woorden voor zo'n dergelijk simplisme.
Gek hé, maar ik heb zelf onder mijn vriendenkring nogal wat geneeskundestudenten en farmaciestudenten (m'n vriendin doet een master farmacie), en ik kan me amper tot niet in het beeld vinden wat sommigen hier van geneeskundigen en farmaceuten schetsen. Zou ik dan in een schijnwereldje leven, of zouden dit soort mensen geen idee hebben waar ze het over hebben?
Mmm, da's een moeilijke. Want dit soort mensen hebben vaak ook een hele kritische kijk op de geraadpleegde bronnen en een grote mate van nuance.
vaccinatie tegen pijn na een ongeval, LOL!!!!!!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je hebt een vrije keus om hier goed over na te denken.
Ik zeg niet dat de wetenschap over bijvoorbeeld het menselijk lichaam verkeerd is;
ik heb wel kritiek op die hele industrie die er om heen hangt.
Onder bepaalde omstandigheden is bijvoorbeeld een vaccinatie tegen pijn na een ongeval, d.w.z. morfine of zo,, denk ik wel goed en nodig, maar dan alleen in dit soort uiterst beperkte gevallen.
Hoe bedoel je ? ( Interessante opmerking vanuit perceptie van wellicht een medicus)quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:35 schreef arie_bc het volgende:
[..]
vaccinatie tegen pijn na een ongeval, LOL!!!!!!
Dit zegt wel weer genoeg over jou kennis van medische dingen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? ( Interessante opmerking vanuit perceptie van wellicht een medicus)
Waarom zou een pijnstiller geen soort vaccinatie kunnen zijn ?
.
ga je nu gewoon eens eindelijk toegeven dat je zo goed als NIKS weet van de medische wereld?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:47 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ? ( Interessante opmerking vanuit perceptie van wellicht een medicus)
Waarom zou een pijnstiller geen soort vaccinatie kunnen zijn ?
.
Verdiep jij je nu eerst eens ergens in. Want tot nu toe heb je nog niet bijster intelligent gereageerdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef arie_bc het volgende:
[..]
ga je nu gewoon eens eindelijk toegeven dat je zo goed als NIKS weet van de medische wereld?
Jullie waren al moeilijk serieus te nemen, maar nu vaccinatie en pijnstilling volgens Bankfurt hetzelfde zijn, houdt het natuurlijk gewoon op.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep jij je nu eerst eens ergens in. Want tot nu toe heb je nog niet bijster intelligent gereageerd
Wat Bankfurt en ik aankaarten is nog maar lichtelijk gekras op de oppervlakte. Het is allemaal zo veel verrotter, zieker en corrupter.
Nee, wederom fout, farmacie is een van de redenen dat jij zolang leeft als je op dit moment doet.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:49 schreef hondjes het volgende:
Er zijn nu eenmaal goede dokters en slechte.
Net als bij ingenieurs of notarissen advocaten of noem maar op.
Daarom , je kent je eigen lichaam, ga niet altijd af, wat doktoren zeggen.
Maar daar gaat het hier niet over. het is de pharmarcie, die overal achter zit, de inentingen
die niet te vertrouwen zijn.,, het paniekzaaien met een of andere griep., kinderen inenten omdat men niet nadenkt, want het is altijd zo geweest, en mensen zijn druk druk druk.
Geef zelf svp je mening weer waarom vaccinaties of injecties geen onzin zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:23 schreef arie_bc het volgende:
[..]
ga je nu gewoon eens eindelijk toegeven dat je zo goed als NIKS weet van de medische wereld?
Ik heb zelf kunnen zien wat er in een vaccin zit ja. En nee, daar zitten geen chips in voor mind-control, enkel wat verzwakte ziekteverwekkers en dergelijke. Heb jíj wel eens een vaccin bekeken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geef zelf svp je mening weer waarom vaccinaties of injecties geen onzin zijn.
Heb je zelf onderzocht hoe vaak je zelf bent in-geent ? hoe vaak je een injectie bijv. bij narcose hebt gehad ?
Vraag jezelf af:
1) WAT zit er in die vaccins ? WAT zit er in een injectie ? Heb ik dat kunnen controleren ? Wat zijn de gevolgen voor mijn gezondheid ?
2) WAT is er nog meer in mijn lichaam gebracht naast vaccinaties en injecties ?
3) HEEL BELANGRIJK: WAT doet een vaccinatie of injectie met een bepaald eetpatroon;
voorbeeld: griepprik in combinatie met inname van genetisch gemanipuleerd voedsel (soja).
Ik zou graag concreet antwoord van je willen hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want de stijl van jouw posts geeft al aan dat je niks kunt en dat je niks weet.
Dat lees ik direct uit de woorden en zinnen die je gebruikt.
Voorbeeld antwoord van een gecompleet gehersenspoeld individu die niet weet wat de farmaceutische industrie uitspookt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, wederom fout, farmacie is een van de redenen dat jij zolang leeft als je op dit moment doet.
Nee, laten we wel even eerlijk blijven he. Heb jij wel eens boven de microscoop naar een vaccin gekeken of ga je af op wat andere mensen je vertellen? Zonder elkaar even uit te schelden voor wat dan ook, alleen deze vraag.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Voorbeeld antwoord van een gecompleet gehersenspoeld individu die niet weet wat de farmaceutische industrie uitspookt.
Dat is nu net de vraag,quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, wederom fout, farmacie is een van de redenen dat jij zolang leeft als je op dit moment doet.
ten eerste snap je nog steeds niet waarom ik zei dat je niks weet van medische dingen, namelijk omdat je zegt dat een verdoving ook een vaccin is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geef zelf svp je mening weer waarom vaccinaties of injecties geen onzin zijn.
Heb je zelf onderzocht hoe vaak je zelf bent in-geent ? hoe vaak je een injectie bijv. bij narcose hebt gehad ?
Vraag jezelf af:
1) WAT zit er in die vaccins ? WAT zit er in een injectie ? Heb ik dat kunnen controleren ? Wat zijn de gevolgen voor mijn gezondheid ?
2) WAT is er nog meer in mijn lichaam gebracht naast vaccinaties en injecties ?
3) HEEL BELANGRIJK: WAT doet een vaccinatie of injectie met een bepaald eetpatroon;
voorbeeld: griepprik in combinatie met inname van genetisch gemanipuleerd voedsel (soja).
Ik zou graag concreet antwoord van je willen hebben. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, want de stijl van jouw posts geeft al aan dat je niks kunt en dat je niks weet.
Dat lees ik direct uit de woorden en zinnen die je gebruikt.
Ja. en n.b. in strikte zin kan een pijnstiller met biologische componenten het effect van vaccinatie hebben. Laat ik het zo stellen, een lichte vorm van vaccinatie, want iedere injectie leidt tot levenslange schade, al is het maar zo klein.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, laten we wel even eerlijk blijven he. Heb jij wel eens boven de microscoop naar een vaccin gekeken of ga je af op wat andere mensen je vertellen? Zonder elkaar even uit te schelden voor wat dan ook, alleen deze vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |