ja, behalve als je normaal gesproken een kut persoon bentquote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef zomgmoz het volgende:
en mezelf blijven, is dat goed?
idd dooddoener. Blijf ook niet te lang hangen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:46 schreef zquing het volgende:
Drink een paar biertjes mee, maar niet meer dan 3
Dus het is een dooddoener als je die schijn ophoudt, de kamer krijgt en uiteindelijk nooit meegaat? Dat beschouw ik dan eerder als een superieure tactiek.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef sunmoonstar het volgende:
Dooddoeners zijn
- Je beter of leuker voordoen dan je bent (zeggen dat je graag meedoet aan huis-uitjes, maar vervolgens nooit mee gaan)
ja die zuipavonden, ik vind he bes wel ries om mee e zuipen me die lui. ik wil gewoon nie zuipen me huisgenoedsddd shi heb mijn oeensen bord ne laen vallen de doe he nie meer en nog veel andere oesenquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb inmiddels flink wat ervaring opgebouwd met het bezoeken van kijkavonden (25+ gehad) en uiteindelijk ook een kamer gevonden na veel pijn en moeite. Na ongeveer twintig van die dingen begon ik wel redelijk de hoop te verliezen omdat ik dacht dat ik nergens echt in huis paste. Gelukkig zette ik nog net even door en vond ik net voordat ik het definitief opgaf een kamer.
Persoonlijk vind ik dat 'jezelf blijven' de grootste onzin die er is tijdens zo'n kijkavond. Zie het als een sollicitatiegesprek: daar ben je ook niet 'jezelf' maar hou je de schijn op een geschikte werknemer te zijn door de positieve kanten van je persoonlijkheid te benadrukken. Het is ook verschrikkelijk om op die avonden zelf te zien hoe druk die mensen daarmee bezig zijn.
Persoonlijk denk ik dat je het het beste doet als je het niet zo serieus neemt. Maak er eerder een spel van om te kijken of die gasten wel bij jou passen i.p.v. jij bij hun. Ik vertikte het namelijk om een hielenlikkend praatje te houden waarbij ik al m'n zelfrespect boord gooide en besloot het gewoon te beschouwen als een potentiële zuipavond.Dan heb ik het nog eens niet over het feit dat je een man bent en daarmee sowieso in een nadelige positie zit.
Ik zie het idd wel een beetje als een spelletje. Ik ga ervanuit dat 'jezelf zijn' en 'de juiste kant van jezelf laten zien' niet per se elkaar uitsluiten zegmaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb inmiddels flink wat ervaring opgebouwd met het bezoeken van kijkavonden (25+ gehad) en uiteindelijk ook een kamer gevonden na veel pijn en moeite. Na ongeveer twintig van die dingen begon ik wel redelijk de hoop te verliezen omdat ik dacht dat ik nergens echt in huis paste. Gelukkig zette ik nog net even door en vond ik net voordat ik het definitief opgaf een kamer.
Persoonlijk vind ik dat 'jezelf blijven' de grootste onzin die er is tijdens zo'n kijkavond. Zie het als een sollicitatiegesprek: daar ben je ook niet 'jezelf' maar hou je de schijn op een geschikte werknemer te zijn door de positieve kanten van je persoonlijkheid te benadrukken. Het is ook verschrikkelijk om op die avonden zelf te zien hoe druk die mensen daarmee bezig zijn.
Persoonlijk denk ik dat je het het beste doet als je het niet zo serieus neemt. Maak er eerder een spel van om te kijken of die gasten wel bij jou passen i.p.v. jij bij hun. Ik vertikte het namelijk om een hielenlikkend praatje te houden waarbij ik al m'n zelfrespect boord gooide en besloot het gewoon te beschouwen als een potentiële zuipavond.Dan heb ik het nog eens niet over het feit dat je een man bent en daarmee sowieso in een nadelige positie zit.
Bij mij was dat wel het geval, maar dat zegt misschien ook iets over mij.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:09 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Ik zie het idd wel een beetje als een spelletje. Ik ga ervanuit dat 'jezelf zijn' en 'de juiste kant van jezelf laten zien' niet per se elkaar uitsluiten zegmaar.
heb je nu al gezopen of ben ik niet meer zo helder?quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:55 schreef sappo het volgende:
[..]
ja die zuipavonden, ik vind he bes wel ries om mee e zuipen me die lui. ik wil gewoon nie zuipen me huisgenoedsddd shi heb mijn oeensen bord ne laen vallen de doe he nie meer en nog veel andere oesen
mooi shiur
shi
nee toetsenbord was stuk maar gelukkig is het weer in orde, ik moet morgen een sollicitatiebrief schrijven, ik denk dat ik niet aangenomen zou worden as die er zo uitzag as ik dat berichtje typtequote:Op vrijdag 24 april 2009 02:42 schreef L-IS het volgende:
[..]
heb je nu al gezopen of ben ik niet meer zo helder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |