Goed gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:48 schreef phluphy het volgende:
Een strategisch goed weggemoffelde wc.
Nee, het ligt misschien wel aan de paint jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:49 schreef Ml-etje het volgende:
Nice, gaat het bad een stukje de wand in of valt dat onder de categorie ..het is paint hé?

waarom dan niet kiezen voor een ge-emailleerde glasplaat, of een RVS-achterwand?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:03 schreef Anne het volgende:
[dilemma keukentegels]
En ja, de rest van de muur wordt wit. En Tim denkt dat het dan te wit wordt.
En nu ik het zo zie lijkt het mij ook te wit.

Omdat je dan nog meer verschillende materialen in je keuken krijgt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom dan niet kiezen voor een ge-emailleerde glasplaat, of een RVS-achterwand?

En later kreeg ik nog een mailtje met iets minder leuk nieuws:quote:De muren staan er trouwens. Ben gisteren nog ff met m’n vader in Weeze geweest om stopcontacten en netwerkdozen aan te tekenen voor de electricien, die is nu bezig.
We hebben ook nog ff die hulzen voor de spotjes klaar gemaakt, omdat ze die ook vandaag klaar maken.
De aannemer heeft ook de rest van de leidingen vast gezet, dus ik heb geen cement meer nodig. Scheelt alweer wat werk.
Maandag of dinsdag komt de waterleiding enzo binnen, dus ik moet van het weekend nog wel weer ff dat gat uitgraven. Maar dat zal wel niet meer zo hard zijn, omdat ik het al eens uit gegeraven hebben.
We moeten morgen trouwens niet vergeten zo’n cementkuip mee te nemen om de satelliet in te zetten.
En volgens mij waren er nog wat dingetjes, maar daar kom ik nu ff niet op.
Oh ja, de vogeltjes zijn uitgevlogen!
Oeps! Maar goed, dat gaat dus weer gemaakt worden.quote:Die vent die de riolering gelegd heeft, heeft trouwens een buis van de aardwarmte geraakt. Die moet nu gerepareerd worden.

Ja, die is redelijk steil, maar hij is (snel) te lopen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Nero22 het volgende:
Lijkt het nou maar zo, of is die trap erg steil?

Hij is geheel doorlopend achter die muren inderdaadquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Mooie zolder meis daar kun je wat mee, die inloopkastis hij achter die muur geheel doorlopend?
Trap vind ik wel wat hebben om te zien hoor, hoe het loopt tsja dat is jullie probleem
Begint nu echt een huis te worden

quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is geheel doorlopend achter die muren inderdaad.

Nee, sorryquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |