Preciesquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:39 schreef staticdata het volgende:
zolang jij maar internet heb en met je x-box online kan vind je het best
Gestruikeld over een stuk houtquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
Wat heb jij dan uitgespookt??
Nog even en het wordt helemaal dicht
Zelfs hier in Pfalzdorf (nog dichterbij dus) heeft het stevig geregend vrijdag. Vandaag helemaal niets, overigens.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef z80 het volgende:
heeft het in Weeze dan zo hard geregend?
hier is vrijdag wel wat water gevallen, maar meer dan een standaard regenbui was het niet.
en vandaag is er niet meer dan een paar spetters gevallen.
Ja, de landingsbaan was overstroomd en in ons huis staat ook zo'n 5 cm water.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:45 schreef z80 het volgende:
heeft het in Weeze dan zo hard geregend?
hier is vrijdag wel wat water gevallen, maar meer dan een standaard regenbui was het niet.
en vandaag is er niet meer dan een paar spetters gevallen.
dweilen zul jequote:Op woensdag 15 juli 2009 10:31 schreef Anne het volgende:
Het water in het huis ligt er nog steeds, dus opdrogen doet het niet echt.
Dat wel, maar het werk wat nu gedaan wordt is straks af en dan gaat het ook stil liggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 15:44 schreef z80 het volgende:
wees blij dat er voortgang in zit.
misschien niet zo snel als je zou wensen, maar er wordt wil regelmatig gewerkt.
dit kan mijn toekomstige achterbuur niet zeggen.
hier ligt de bouw al meer dan een maand stil.
Het is een vlakke tegel jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:54 schreef Rallydame het volgende:
Anne, is het een vlakke tegel?
Wij hebben datzelfde formaat voor de badkamer en toiletten maar dan in het lichtgrijs en vlak..
Voor de bijkeuken en hal hebben wij dezelfde kleur tegel maar een grove en maat 50 x 50 cm
Maar ik vind deze ook wel heel erg mooi
Je bedoelt in het beton op de vloer? Want dat is als het goed is niet zo, want daar ligt een laag teer op (dat zal ook de reden zijn dat het water zo goed blijft liggen). Van wat ik heb gezien is het water vooral in de muren bij de garage getrokken (omdat het daar langs loopt). De rest voelt en ziet er droog uit.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:36 schreef IbeBen het volgende:
Wellicht is het handig om (voordat je het huis betrekt) nog even een paar dagen een bouwdroger zijn werk te laten doen? Als ik zo lees dat het behoorlijk heeft binnengeregend kan dat water dus weles in het beton trekken. Als het dan niet goed droogt zou het kunnen dat je sneller last krijgt van vocht/schimmel in je nieuwe woning.
pas met bouwdrogers wel op! Als het stucwerk er dan al inzit, gaat het drogen met een bouwdroger veel te hard en krijg je allemaal scheuren in je stucwerk!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bedoelt in het beton op de vloer? Want dat is als het goed is niet zo, want daar ligt een laag teer op (dat zal ook de reden zijn dat het water zo goed blijft liggen). Van wat ik heb gezien is het water vooral in de muren bij de garage getrokken (omdat het daar langs loopt). De rest voelt en ziet er droog uit.
Maar, straks als het eindelijk waterdicht is, is het inderdaad al een idee om de bouwdrogers hun werk te laten doen. Ik hoop sowieso op nog een hele warme zomer, dan zetten we elke dag de ramen even open, zodat het ook al flink goed kan drogen.
.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:12 schreef gateway het volgende:
[..]
pas met bouwdrogers wel op! Als het stucwerk er dan al inzit, gaat het drogen met een bouwdroger veel te hard en krijg je allemaal scheuren in je stucwerk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |