ik elin al 30 keer en nog gaat t niet briljant hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb Hannah 'al' zeker 10 keer in de doek gedaan en echt soepel gaat dat nog steeds niet hoor
ganz geilquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit zooo onwijs lekker! Net alsof je niks draagt. Dat is wel een heel verschil met mijn andere! sorry maneki
![]()
haha dat heb ik ook, gekloot heb ik ook in spiegelbeeldquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:49 schreef Jojogirl het volgende:Mooi webkim
En foto's volgen zodra ik weer opgeladen batterijen in m'n camera heb We zijn in december al verhuisd en ik weet nog steeds niet waar alle reservesetjes oplaadbatterijen gebleven zijn
Maareh, ik heb Isis ook al wel tig keer in de doek gehad, ondanks dat ik pas 2 keer met d'r buiten ben geweest in de doekMaargoed, oefening baart kunst dus het komt vanzelf goed
Ik ben alleen zo'n kluns die in de war raakt van foto's in spiegelbeeld en dat dan niet na kan doen enzo
Maok nie uut! Ik vind de jouwe ook mooierquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit zooo onwijs lekker! Net alsof je niks draagt. Dat is wel een heel verschil met mijn andere! sorry maneki
![]()
Maar Hannah is ook nog zo'n klein wurmquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:20 schreef texelonia het volgende:
Nou ik heb Hannah 'al' zeker 10 keer in de doek gedaan en echt soepel gaat dat nog steeds niet hoor
Goed puntquote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
Op de rug durf ik nog ff nietlijkt me doodeng. Maargoed, Isis is ook nog wel erg klein en wat slapper dan de meeste ukken van 7 maanden.
als ze dr hoofdje al goed omhoog houdt, zouden we volgende week ff kunnen oefenen, als je wiltquote:Op zondag 26 april 2009 09:14 schreef Jojogirl het volgende:
Op de rug durf ik nog ff nietlijkt me doodeng. Maargoed, Isis is ook nog wel erg klein en wat slapper dan de meeste ukken van 7 maanden.
Het werkt nog het makkelijkst als Hannah tegen mij in slaap gevallen is, om dan om haar heen te knopenquote:Op zondag 26 april 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar Hannah is ook nog zo'n klein wurm
Heb je pics?
Hier moet ik ook nog wel eens opnieuw knopen hoor, maar niet vaak meer
En ik heb tegenwoordig al een snelle op-de-rug-knoop-zonder-naam geknoopt voor een vriendin van mij één schoen aanheeftSeconde of 20, dan zit hij goed
![]()
!hapquote:Op zondag 26 april 2009 11:39 schreef texelonia het volgende:
Dank je![]()
M'n zus vond die vingertjes ook zo schattig
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |