quote:
Je weet niet half hoeveel talent ik heb!quote:Op zondag 26 april 2009 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wist dat AirwiN consultant is, maar ik wist niet dat hij in deze branche werkzaam was.
Dat is wel waar ja.quote:Op zondag 26 april 2009 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een goede verkoper kan ook alles wat los en vast zit verkopen
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.quote:Op zondag 26 april 2009 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet half hoeveel talent ik heb!
Dan is nu de hamvraag: wat zou je doen als je daar wel van op de hoogte was?quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.
Dat hangt ervan af wat voor talenten dat zijnquote:Op zondag 26 april 2009 10:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan is nu de hamvraag: wat zou je doen als je daar wel van op de hoogte was?
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.quote:Op zondag 26 april 2009 10:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vermoed dat je een aantal talenten hebt waarvan het maar goed is ook dat ik daar niet van op de hoogte ben.
En gebukt?quote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.
Je post hier lang genoeg om te weten wat mijn voorkeuren zijn. Er is genoeg dat ik niet vertel, maar dat is toch wel overduidelijk.quote:
Je hoeft niet al je fantasieen met ons te delen Phenoquote:
Licht eens een tipje van de sluier opquote:Op zondag 26 april 2009 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een hoop van mij kunnen leren als je er voor open zou staan.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op zondag 26 april 2009 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft niet al je fantasieen met ons te delen Pheno.
Beterschap!quote:Op zondag 26 april 2009 11:54 schreef nectarientje het volgende:
mogguh. Ik ben nu echt good old fashion ziek..
Dat is niet alleen op zondag om half 7 's ochtends zo.quote:Op zondag 26 april 2009 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is op zondag om half 7 's ochtends echt geen zak op tv.
quote:
Tof! Waar was dat, dan ga ik kijken of ze er nog over hebbenquote:
Niet geslapen, verder heb ik alleen rijles gehad en ben ik naar een verjaardag geweest. Ik wil nu wel het bed in maar dan denkt iedereen dat ik gek ben en waarschijnlijk word ik dan weer om 3 uur wakker ofzo en blijf ik ook wakker.quote:
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar niemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.quote:Op zondag 26 april 2009 20:23 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn jullie plannen Koninginnenacht/dag?
Wat is er in Duitsland te doen dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wil wel naar Duitsland ofzo, maar jniemand wil mee/rijden. 's Avonds ga ik naar de plaatselijke taptoe. Jeej.
Niks, maar ik wil niet de hele dag lamlendig thuis zitten zoals vandaag, maar het is overal veel te druk.quote:
Natuurlijk wel! De kracht van herhaling!quote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef CherryLips het volgende:
We krijgen toch niet weer die discussie he.
Burgelijk!quote:Op zondag 26 april 2009 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
Maar ik doe toch niets met koninginnedag, behalve thuis hangen.
Ik zeg niets.quote:Op zondag 26 april 2009 20:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk in Leusden. Zegt genoeg, niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |