Ziet er goed uit, hoor.quote:
Mooi team iddquote:
mooi gedaan zoquote:
Schneider kan hangend op rechts voor genoeg creativiteit zorgen, vooral z'n voorzet was altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
-Vaduz-, je middenveld is nu wel links heel creatief en rechts heel controlerend.
Mooi team Intel. Mocht je twijfelen bij een pick dan kan je zelfs nog Mauro op de vleugel knallen en een middenvelder pakkenquote:
Stond op mijn lijstje rond pick 5quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:42 schreef Dos37 het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 288e totaal: Bernd Schneider [-Vaduz-]
10e ronde, 2e keuze, 289e totaal: Sander Westerveld [-Vitessezuid113-]
10e ronde, 3e keuze, 290e totaal: Philippe Mexčs [sjutt]
10e ronde, 4e keuze, 291e totaal: José Roberto Gama de Oliveira "Bebeto" [Dos37]
[ afbeelding ]
Er is nog een multifunctionele geweldenaar in vrij. Ik kies hem niet om de balans in mijn team niet te verknallen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Een wonder dat die er zo lang in zat..goede keuze.
Daaruit maak ik op dat iedereen mag stemmen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef toma het volgende:
Jezus, dat wordt lastig kiezen tussen al die goede teams.
De verassing komt pas op het eindquote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef dndiek het volgende:
Westerveld en Wörns vind ik geen verrassende keuzes van vitessezuid113
Goede pick hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:42 schreef Dos37 het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 288e totaal: Bernd Schneider [-Vaduz-]
10e ronde, 2e keuze, 289e totaal: Sander Westerveld [-Vitessezuid113-]
10e ronde, 3e keuze, 290e totaal: Philippe Mexčs [sjutt]
10e ronde, 4e keuze, 291e totaal: José Roberto Gama de Oliveira "Bebeto" [Dos37]
[ afbeelding ]
En jij hebt 'm niet? Schande.quote:
Zei toch, hij stond op mijn lijstje maar ik had allang besloten met 1 spits te spelen en dat is de andere ex-sevillista Zamoranoquote:
Ik zal proberen te onthouden om jou te PMen ipv Sander.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:35 schreef leroytje het volgende:
Graag gedaan. Ik zal ze neerzetten als je weer aan de beurt bent.
Dat Sjaak Polak nu pas wordt gekozen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:20 schreef methodmich het volgende:
Helm op? Start de brommer!
Ik heb nog een linksback nodigquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat Sjaak Polak nu pas wordt gekozen!
Ctrl + F in de OP en het laatste lijstje is niet snel genoeg?quote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
Bliksem, had jij dat mooie overzicht nog in bijgewerkte versie trouwens? Kan ik snel zien of mijn keeper nog vrij is...
Die functie kende ik niet. Heb hem nu even geprobeerd, wel handig. Dank!quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ctrl + F in de OP en het laatste lijstje is niet snel genoeg?
een topper was het zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook geen idee, ik heb nog wel een andere franse speler die nog niet gekozen is, welke toch wel een grote was in zijn tijd
Ja daar zit ik ook over na denken. Kans is ook redelijk groot dat ik dat nog ga doen.quote:Op maandag 27 april 2009 09:17 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Maldini op linksback zetten.
Die zijn namelijk nog schaars in het spel.
Stiekem ben ik wel een beetje fan van de speler Dirk Kuijt, keiharde werker die ook vrij makkelijk scoort en geen problemen heeft om een verdedigende taak uit te voeren.quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, dat was wel de laatste ik had verwacht van jou, Mike.
Maar niet met de status van Kanu...quote:
Welke 2 moet hij dan als controlerende middenvelders opstellen?quote:Op maandag 27 april 2009 19:04 schreef Tim86 het volgende:
Met deze ploeg zou ik dan eerder 4-2-3-1 spelen eigenlijk..
hij speelt toch ook wel 's vanaf 't middenveld?quote:
Jawel maar dan meer als 10 volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij speelt toch ook wel 's vanaf 't middenveld?
Prosineckiquote:Op maandag 27 april 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welke 2 moet hij dan als controlerende middenvelders opstellen?
Ik wacht dus maar even totdat hij een andere keuze heeft gedaan.quote:Op maandag 27 april 2009 19:03 schreef golfer het volgende:
Wacht ik op Gordon's veranderde keuze of ga ik al draften n.a.v. z'n PM?
Is ook de minst aanvallende van de middenvelders naast Davidsquote:Op maandag 27 april 2009 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die was ook meer aanvallend dan controlerend.
Klopt, maar voor zover ik weet heeft hij niet veel als controlerende middenvelder gespeeld.quote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook de minst aanvallende van de middenvelders naast Davids
oke, maar op links moet ie ook kunnenquote:Op maandag 27 april 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel maar dan meer als 10 volgens mij.
Je kan ook 7 aanvallers en aanvallende middenvelders selecteren en dan de minst aanvallende in de verdediging zetten, zoals Golferquote:Op maandag 27 april 2009 19:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is ook de minst aanvallende van de middenvelders naast Davids
goede tip, die zal ik onthoudenquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef sjutt het volgende:
Beter zou zijn, een 442 met aanvallende(naar binnen komende) buitenspelers(mutu, kaka). En dan Prosinecki en Davids centraal.
Ik zou Prosinecki niet als controlerende middenvelder gebruiken hoor, maar dat zou als ie 4-2-3-1 gaat spelen wel de meest logische oplossing zijnquote:Op maandag 27 april 2009 19:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan ook 7 aanvallers en aanvallende middenvelders selecteren en dan de minst aanvallende in de verdediging zetten, zoals Golfer, maar dat werkt niet hoor
.
Heb hem op msn ook getipt.quote:Op maandag 27 april 2009 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wacht dus maar even totdat hij een andere keuze heeft gedaan.
Moet G_S eerst nog zijn nieuwe keuze maken.quote:Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien vanavond nog draften, als M0NTANA aanwezig is...
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 21:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet G_S eerst nog zijn nieuwe keuze maken.
Tot een uur of twee ben ik er wel.quote:Op maandag 27 april 2009 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien vanavond nog draften, als M0NTANA aanwezig is...
Inderdaad, dat is ook mijn mening... Zo moeilijk is CTRL+F niet.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom wachten we nu wel op G_S ? De vorige keer dat er dubbel gekozen was ging het draften ook gewoon door....Het is zijn schuld dat hij al een gekozen speler kiest dus..
En gezien we de vorige keer ook gewoon verder hebben gedraft vind ik dat hetzelfde nu moet gebeuren,.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook mijn mening... Zo moeilijk is CTRL+F niet.
Volgens het Jan Mulder-motto: stel zoveel mogelijk aanvallers op en je kunt niet verliezen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
Leuk circus team golfer.
Gaat een hoop spektakel opleveren.
Jammer inderdaad van zijn clubkeuze, maar als _Mike_ zelfs Kuijt al kiest is alles geoorloofd.quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Een held omdat hij voor Bordeaux heeft gespeeld.
Jammer dat ie daarna naar die grafclub ging.
Ik heb ook wat spelers van Arsenal terwijl ik echt toch niets met Arsenalquote:Op maandag 27 april 2009 22:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jammer inderdaad van zijn clubkeuze, maar als _Mike_ zelfs Kuijt al kiest is alles geoorloofd.
Verradert!quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ook wat spelers van Arsenal terwijl ik echt toch niets met Arsenalheb.
Ik koos Ginola in eerste instantie niet vanwege zijn verleden, maar als ik later nog aan hem gedacht had, had ik 'm best gewild. Moet je ook een beetje van afstappen denk ik.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik mijn team terug zie heeft Arsenal blijkbaar gewoon goede spelers gehad.quote:Op maandag 27 april 2009 22:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik koos Ginola in eerste instantie niet vanwege zijn verleden, maar als ik later nog aan hem gedacht had, had ik 'm best gewild. Moet je ook een beetje van afstappen denk ik.
leroytje gePMt ja.quote:Op maandag 27 april 2009 22:42 schreef sjimz het volgende:
EC, moest jij niet iemand anders dan MrSander PMen?
Weet het niet meer zeker.
Had je geen foto van hem zonder herpes kunnen nemen?quote:Op maandag 27 april 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Een held omdat hij voor Bordeaux heeft gespeeld.
Jammer dat ie daarna naar die grafclub ging.
Ik had vooraf ook veel namen in gedachten waarvan ik fan ben/was, maar uiteindelijk moet je toch voor kwaliteit gaan..daarom heb ik zoveel klootzakken in mijn team.quote:Op maandag 27 april 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil geen Duitsers in m'n team. Althans, niet de echte smerige Duitsers. Of Nederduitsers.quote:Op maandag 27 april 2009 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vooraf ook veel namen in gedachten waarvan ik fan ben/was, maar uiteindelijk moet je toch voor kwaliteit gaan..daarom heb ik zoveel klootzakken in mijn team.
Taffarel
Tudor![]()
Pessotto![]()
En eigenlijk ook Mihajlovic, maar die vond ik altijd al wel tof
Dat was toch gewoon Tore Andre Flo?quote:Op maandag 27 april 2009 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de pick van LitmanenAFCA uit de vorige ronde? Die mocht hij toch nog doen aan het eind van die ronde?
Maar je hebt wel genoeg klootzakkenquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik wil geen Duitsers in m'n team. Althans, niet de echte smerige Duitsers. Of Nederduitsers.
Ah ok, is nooit gewijzigd in de OP dan.quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Tore Andre Flo?
Ronde 9 sta je niet tussen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Tore Andre Flo?
quote:
Dat zou kunnen. Ik zat ook te denken dat je misschien per ronde een kort betoog gegeven waarom jouw team beter zou zijn dan de tegenstander die je dan treft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:51 schreef Mindstate het volgende:
Hoe gaat dat trouwens met het kiezen etc.? Je moet je team en gedachtes erachter incl tactiek etc. 1 keer presenteren en dan komen er zegmaar wedstrijden?
Goed idee. Misschien is het wel interessant om erbij te zetten wat voor tactiek je zou toepassen, hoe je zou spelen met een team en waarom je denkt dat jouw spelers die positie het beste in kunnen vullen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik zat ook te denken dat je misschien per ronde een kort betoog gegeven waarom jouw team beter zou zijn dan de tegenstander die je dan treft.
En wellicht is het ook leuk om per team wat standaardinformatie te geven, zoals:
Aanvoerder:
Vrije trap nemer(s):
Corner nemer(s):
Strafschop nemer(s):
Lijkt mij ook erg gaafquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef toma het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien is het wel interessant om erbij te zetten wat voor tactiek je zou toepassen, hoe je zou spelen met een team en waarom je denkt dat jouw spelers die positie het beste in kunnen vullen.
Met z'n penaltyquote:Op maandag 27 april 2009 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aangezien ik om de een of ander reden een speler te weinig had mocht ik van BliksemSchigt nu een speler kiezen zodat het spel weer goed loopt.
Mijn keuze is gevallen op Slaven Bilić. Dit was een van de grote jongens in het gouden Kroatië. Jammer dat hij na het WK nooit meer zijn echte niveau heeft gehaald door de vele blessures.
[ afbeelding ]
Heeft ook geen zin als je een plaatje al verneukt had door 'm als .jpg in paint op te slaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, dank je
edit: het veranderd niet veel![]()
Nou.. naar mijn mening zijn er aardig wat teams die goed aan elkaar gewaagd zijn. Als iemand een hele goede reden heeft waarom zijn team beter is dan die van iemand anders (zonder een vergelijking in zijn betoog) dan kan dat doorslaggevend zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op zich wel leuk allemaal, maar het team moet wel het belangrijkste zijn. Misschien dat dat tactiekgeneuzel alleen de doorslag geeft als de teams gelijkwaardig zijn.
Voor mij iig.
[..]
Heeft ook geen zin als je een plaatje al verneukt had door 'm als .jpg in paint op te slaan.
Het is verstandig om het zelf gewoon te doen lijkt me..niet iedereen zal bepaalde keuzes direct begrijpen en met die toelichting kan je stemmen winnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef sjutt het volgende:
Spelers, opstelling, korte toelichting, klaar! Als je meer info wil geven kun je dat zeker doen en als anderen iets willen weten kunnen ze het gewoon vragen. Maar om verdere info verplicht te stellen gaat wat ver.
Yup. Mijn idee was eigenlijk om bij de 11de ronde iedereen een PM te sturen en dan graag enige uitleg over je team, spelers en keuzes. Niet dat het de bedoeling dat je heel wikipedia gaat copy/pasten, maar wel een leuk verhaaltje wat je misschien wel stemmen op kan leveren. Overigens totaal niet verplicht, maar ik denk wel dat je stemmen kan opleveren en kostenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is verstandig om het zelf gewoon te doen lijkt me..niet iedereen zal bepaalde keuzes direct begrijpen en met die toelichting kan je stemmen winnen
Pm maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Duurt het nog lang want ik moet zometeen naar Dusseldorf, anders moet iemand anders het even voor mij doen.
Komt omdat je nu de JPG naar PNG omzet, je had de PSD of BMP om moeten zetten naar PNG, snappie is heel logsichquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, dank je
edit: het veranderd niet veel![]()
Ja kan nu niet meer had hem alleen maar als JPG opgeslagen en daarvoor was het wel een PNG (het veld)quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Komt omdat je nu de JPG naar PNG omzet, je had de PSD of BMP om moeten zetten naar PNG, snappie is heel logsich
het is een echte brain breakerquote:
ongeduldig jongens. Ik zit nog steeds een beetje te kijken maar ik moet zo werken. Verwacht hem maar rond 7 uur.quote:
Heeft hij tussendoor al gedaan. Pagina 2 of 3 gok ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nou precies?
8e ronde, 27e keuze, 251e totaal: FAIL [FAIL]
LitmanenAFCA heeft 1 ronde gemist.
Moet hij nou straks als iedereen alles heeft gekozen als aller laatste nog een speler kiezen?
Dit is die keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aangezien ik om de een of ander reden een speler te weinig had mocht ik van BliksemSchigt nu een speler kiezen zodat het spel weer goed loopt.
Mijn keuze is gevallen op Slaven Bilić. Dit was een van de grote jongens in het gouden Kroatië. Jammer dat hij na het WK nooit meer zijn echte niveau heeft gehaald door de vele blessures.
[ afbeelding ]
Je maakt mij niet wijs dat je van 14:00 tot 16:30 geen spits/back kan verzinnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ongeduldig jongens. Ik zit nog steeds een beetje te kijken maar ik moet zo werken. Verwacht hem maar rond 7 uur.
ok.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:39 schreef sjutt het volgende:
Heb ze ook dus maak je maar geen zorgn.
Je leeft in Engeland?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ongeduldig jongens. Ik zit nog steeds een beetje te kijken maar ik moet zo werken. Verwacht hem maar rond 7 uur.
Ohja, helemaal vergeten, zit druk voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:14 schreef sezten het volgende:
Zet even de keuzelijst erbij met zijn pick.
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:14 schreef sjutt het volgende:
Goeie keuze! Alleen wel raar dat ie twee verschillende namen naar twee verschillende users pm't.
ow moest datquote:Op woensdag 29 april 2009 14:09 schreef sezten het volgende:
Zal toma wel iemand gepmt hebben
Ik was de PM ook vergeten, maar tot hoelaat heeft Knoekie nu (aangezien PM vergeten)?quote:
Gewoon 24 uur imo.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was de PM ook vergeten, maar tot hoelaat heeft Knoekie nu (aangezien PM vergeten)?
PM had toch niks uitgemaakt.quote:Laatste bezoek: 1 dag, 9 uur geleden.
Heb je al een keuze gemaakt?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:40 schreef behangplakker het volgende:
Wie stuurt er even PM naar de volgende? Ik weet namelijk niet uit mijn hoofd wie dat is en ben te lui om te kijken
Welke volgende wil je pmen dan?quote:
Oh nee, ik was in de war. Dacht dat Knoekie ook al te laat was en wilde Sjimz al PMenquote:
Nee, vandaag is wat dat betreft wel een geval apart.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:47 schreef sezten het volgende:
Prachtige keuze sjimz![]()
Geld de 24 uur trouwens voor vandaag ook? Kan me voorstellen dat er heel veel heel de dag gewoon weg zijn..
Dank je voor mijn 12e spelerquote:Op donderdag 30 april 2009 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Tomas Galasek [Joris33]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Maximiliano Rubén "Maxi" Rodríguez [Joris33]
Ik heb aan 10 genoegquote:
Hij mag de glamourboys met beide benen op de grond zettenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 18:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij mag de glamourboys met beide benen in de grond zetten
quote:
De eerste 3 van de 4 volle teams hebben allemaal 1 Nederlander.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef golfer het volgende:
Valt me in heel veel teams op hoe weinig Nederlanders er gekozen zijn, terwijl die toch gedurende een groot aantal van deze jaren internationaal spraakmakende spelers waren.
Of zijn we niet chauvinistisch genoeg?
Echt waar? Voor die positie?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef _Mike_ het volgende:
Ik pick sowieso ook nog een Nederlander
Misschien is dit nog niet mijn vaste formatiequote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt waar? Voor die positie?.
Hmm, interessant.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien is dit nog niet mijn vaste formatie
Stuur maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben bijna het hele weekend weg, wie zal ik mijn lijstje mailen?
Je hebt PMquote:
Aan de ene kant zeg ik van wel maar aan de andere kant ook niet. Het is gisteren natuurlijk wel een feestdag geweest. Mischien gewoon een paar uurtjes extra doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
Knoekie dus gewoon als laatste laten draften als hij niet binnen een 37 minuten post?
Yup. Ronde 10 kan hij op elk moment doen, ronde 11 pas aan het eind.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
Knoekie dus gewoon als laatste laten draften als hij niet binnen een 37 minuten post?
Ow ok dat had ik niet gezien. In dat geval het je volledig gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Ronde 10 kan hij op elk moment doen, ronde 11 pas aan het eind.
En Litmanen, hij is al drie dagen ofline, dus gisteren heeft er niets mee te maken.
Vervelend yup, maarja ik vind dat het draften over het algemeen wel lekker rap is gegaan net iets meer dan een maandje bezigquote:
Nog anderhalf uur ....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:22 schreef behangplakker het volgende:
LitmanenAFCA is nu toch? Aangezien PhifeDawg alweer weg is moet ik weer voor hem dus
Laatst online17 uur, 25 minuten geleden...quote:
Ik wist niet dat ik jou moest PM'en dus had hem gewoon naar PhifeDawg gestuurt.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:46 schreef behangplakker het volgende:
Geen PM gehad nee.
Hier dan de keuze van Phife:
11e ronde, 1e keuze, 321e totaal: Tomas Galasek [Joris33]
11e ronde, 2e keuze, 322e totaal: Maximiliano Rubén "Maxi" Rodríguez [Tim86]
11e ronde, 3e keuze, 323e totaal: Kieron Dyer [Breach]
11e ronde, 4e keuze, 324e totaal: Jorge Costa [sjimz]
11e ronde 5e keuze, 325e totaal: Missed [knoekie]
11e ronde 6e keuze, 326e totaal: Cristiano Marques Gomes "Cris" [LitmanenAFCA]
11e ronde, 7e keuze, 327 totaal: Shota Arveladze[PhifeDawg]
[ afbeelding ]
Statistieken zeggen genoeg:
Totaal 456 - 291
2 Berichten boven jou keuze herhaalde ik het nogquote:Op zondag 3 mei 2009 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik jou moest PM'en dus had hem gewoon naar PhifeDawg gestuurt.
leuk team. was irwin geen linksback btw?quote:Op maandag 4 mei 2009 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
En dat leidt tot de volgende opstelling:
[ afbeelding ]
4-1-3-2 dus, met een ijzersterke verdediging en een aanvallend ingesteld middenveld. Later vandaag zal ik nog de hele speelwijze van m'n team uitleggen
Als jij een lijstje geeft van je spelers en je opstelling dan wil ik dat best doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
Is er ook iemand die voor mij een mooie opstelling kan maken? Ben niet zo'n photoshopper.
Je hebt een PM.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Als jij een lijstje geeft van je spelers en je opstelling dan wil ik dat best doen.
bijv:
--------------------keeper--------------------
--r. back------c. verd.---c. verd.----l. back
--------------d. mid.----d. mid.---------------
--------------------a. mid.--------------------
-r. buiten---------spits-------------l. buiten-
Yes, speelde altijd achter Giggs.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
leuk team. was irwin geen linksback btw?
Waarom heb je 3 echte spitsen gekozen BS?quote:
Ik kon en wilde eigenlijk geen andere kant op, 442 ben ik geen fan van, andere kunstmatige opties met een halve rechtshalf, rechtsbuiten wilde ik ook niet aan, dus dan maar drie spitsen, met Villa als echte diepe, terwijl Berbatov en Benzema er ook ietwat achter kunnen spelen of eentje toch wel hangend vanaf rechts.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 echte spitsen gekozen BS?
No problemo!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er weer, dus kan als ik aan de beurt ben mijn eigen keuze droppen.
Bedankt voor het monitoren dndiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |