quote:
Dat zou kunnen. Ik zat ook te denken dat je misschien per ronde een kort betoog gegeven waarom jouw team beter zou zijn dan de tegenstander die je dan treft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:51 schreef Mindstate het volgende:
Hoe gaat dat trouwens met het kiezen etc.? Je moet je team en gedachtes erachter incl tactiek etc. 1 keer presenteren en dan komen er zegmaar wedstrijden?
Goed idee. Misschien is het wel interessant om erbij te zetten wat voor tactiek je zou toepassen, hoe je zou spelen met een team en waarom je denkt dat jouw spelers die positie het beste in kunnen vullen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik zat ook te denken dat je misschien per ronde een kort betoog gegeven waarom jouw team beter zou zijn dan de tegenstander die je dan treft.
En wellicht is het ook leuk om per team wat standaardinformatie te geven, zoals:
Aanvoerder:
Vrije trap nemer(s):
Corner nemer(s):
Strafschop nemer(s):
Lijkt mij ook erg gaafquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:12 schreef toma het volgende:
[..]
Goed idee. Misschien is het wel interessant om erbij te zetten wat voor tactiek je zou toepassen, hoe je zou spelen met een team en waarom je denkt dat jouw spelers die positie het beste in kunnen vullen.
Met z'n penaltyquote:Op maandag 27 april 2009 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aangezien ik om de een of ander reden een speler te weinig had mocht ik van BliksemSchigt nu een speler kiezen zodat het spel weer goed loopt.
Mijn keuze is gevallen op Slaven Bilić. Dit was een van de grote jongens in het gouden Kroatië. Jammer dat hij na het WK nooit meer zijn echte niveau heeft gehaald door de vele blessures.
[ afbeelding ]
Heeft ook geen zin als je een plaatje al verneukt had door 'm als .jpg in paint op te slaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, dank je
edit: het veranderd niet veel![]()
Nou.. naar mijn mening zijn er aardig wat teams die goed aan elkaar gewaagd zijn. Als iemand een hele goede reden heeft waarom zijn team beter is dan die van iemand anders (zonder een vergelijking in zijn betoog) dan kan dat doorslaggevend zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op zich wel leuk allemaal, maar het team moet wel het belangrijkste zijn. Misschien dat dat tactiekgeneuzel alleen de doorslag geeft als de teams gelijkwaardig zijn.
Voor mij iig.
[..]
Heeft ook geen zin als je een plaatje al verneukt had door 'm als .jpg in paint op te slaan.
Het is verstandig om het zelf gewoon te doen lijkt me..niet iedereen zal bepaalde keuzes direct begrijpen en met die toelichting kan je stemmen winnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef sjutt het volgende:
Spelers, opstelling, korte toelichting, klaar! Als je meer info wil geven kun je dat zeker doen en als anderen iets willen weten kunnen ze het gewoon vragen. Maar om verdere info verplicht te stellen gaat wat ver.
Yup. Mijn idee was eigenlijk om bij de 11de ronde iedereen een PM te sturen en dan graag enige uitleg over je team, spelers en keuzes. Niet dat het de bedoeling dat je heel wikipedia gaat copy/pasten, maar wel een leuk verhaaltje wat je misschien wel stemmen op kan leveren. Overigens totaal niet verplicht, maar ik denk wel dat je stemmen kan opleveren en kostenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is verstandig om het zelf gewoon te doen lijkt me..niet iedereen zal bepaalde keuzes direct begrijpen en met die toelichting kan je stemmen winnen
Pm maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Duurt het nog lang want ik moet zometeen naar Dusseldorf, anders moet iemand anders het even voor mij doen.
Komt omdat je nu de JPG naar PNG omzet, je had de PSD of BMP om moeten zetten naar PNG, snappie is heel logsichquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:52 schreef sezten het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo dan, dank je
edit: het veranderd niet veel![]()
Ja kan nu niet meer had hem alleen maar als JPG opgeslagen en daarvoor was het wel een PNG (het veld)quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Komt omdat je nu de JPG naar PNG omzet, je had de PSD of BMP om moeten zetten naar PNG, snappie is heel logsich
het is een echte brain breakerquote:
ongeduldig jongens. Ik zit nog steeds een beetje te kijken maar ik moet zo werken. Verwacht hem maar rond 7 uur.quote:
Heeft hij tussendoor al gedaan. Pagina 2 of 3 gok ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:38 schreef toma het volgende:
Hoe zit dat nou precies?
8e ronde, 27e keuze, 251e totaal: FAIL [FAIL]
LitmanenAFCA heeft 1 ronde gemist.
Moet hij nou straks als iedereen alles heeft gekozen als aller laatste nog een speler kiezen?
Dit is die keuze.quote:Op maandag 27 april 2009 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aangezien ik om de een of ander reden een speler te weinig had mocht ik van BliksemSchigt nu een speler kiezen zodat het spel weer goed loopt.
Mijn keuze is gevallen op Slaven Bilić. Dit was een van de grote jongens in het gouden Kroatië. Jammer dat hij na het WK nooit meer zijn echte niveau heeft gehaald door de vele blessures.
[ afbeelding ]
Je maakt mij niet wijs dat je van 14:00 tot 16:30 geen spits/back kan verzinnenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ongeduldig jongens. Ik zit nog steeds een beetje te kijken maar ik moet zo werken. Verwacht hem maar rond 7 uur.
ok.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:39 schreef sjutt het volgende:
Heb ze ook dus maak je maar geen zorgn.
Je leeft in Engeland?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
ongeduldig jongens. Ik zit nog steeds een beetje te kijken maar ik moet zo werken. Verwacht hem maar rond 7 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |