Echt waar? Voor die positie?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef _Mike_ het volgende:
Ik pick sowieso ook nog een Nederlander
Misschien is dit nog niet mijn vaste formatiequote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Echt waar? Voor die positie?.
Hmm, interessant.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien is dit nog niet mijn vaste formatie
Stuur maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben bijna het hele weekend weg, wie zal ik mijn lijstje mailen?
Je hebt PMquote:
Aan de ene kant zeg ik van wel maar aan de andere kant ook niet. Het is gisteren natuurlijk wel een feestdag geweest. Mischien gewoon een paar uurtjes extra doenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
Knoekie dus gewoon als laatste laten draften als hij niet binnen een 37 minuten post?
Yup. Ronde 10 kan hij op elk moment doen, ronde 11 pas aan het eind.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:23 schreef _Mike_ het volgende:
Knoekie dus gewoon als laatste laten draften als hij niet binnen een 37 minuten post?
Ow ok dat had ik niet gezien. In dat geval het je volledig gelijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Yup. Ronde 10 kan hij op elk moment doen, ronde 11 pas aan het eind.
En Litmanen, hij is al drie dagen ofline, dus gisteren heeft er niets mee te maken.
Vervelend yup, maarja ik vind dat het draften over het algemeen wel lekker rap is gegaan net iets meer dan een maandje bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |