Naar mijn lijstje kijkend mis ik wel wel meer goede spelers hoor, alleen maar goed natuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:23 schreef trxq het volgende:
Prosac ik bedoelde het eigenlijk in zijn algemeenheid dat ik nog 1 goede spits mis! En ook nog een goede middevelder trouwens! Kijken of die nog gekozen worden
Hij was slecht hequote:Op woensdag 15 april 2009 20:18 schreef Breach het volgende:
Wat was jou grap in die laatste post slecht zeg..
Edit: En dan heb ik het tegen Sjimz.
Polak onwaardig.quote:
Wat een nare vent, die MethodMich...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:09 schreef Prosac het volgende:
8e ronde, 8e keuze, 231e totaal: "Diego" Ribas da Cunha [MethodMich]
Daar zit je dan met je Song.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Wat een nare vent, die MethodMich...
Daar ben ik niet ontevreden mee, geinponem.quote:
Johquote:Op woensdag 15 april 2009 20:54 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Daar ben ik niet ontevreden mee, geinponem.
Die heb ik inmiddels ook gevonden, denk ikquote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een back op mijn lijstje die verschillende Ligue 1 titels op zijn naam heeft staan en meer dan 10 caps voor Frankrijk heeft gehad
Geniale speler alleen jammer dat hij regelmatig geblesseerd wasquote:Op woensdag 15 april 2009 21:17 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels ook gevonden, denk ik
Net had ie nog meer dan 40 capsquote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb nog een back op mijn lijstje die verschillende Ligue 1 titels op zijn naam heeft staan en meer dan 10 caps voor Frankrijk heeft gehad
Mooie speler, ging tussen hem en Ziege. Vind hem momenteel niet zo opvallend bij zijn huidige club.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we galgje doen.quote:
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook geen idee, ik heb nog wel een andere franse speler die nog niet gekozen is, welke toch wel een grote was in zijn tijd
Beetje krom dat je mijn post in het vorige topic weghaalt, maar hier zelf mee loopt te hinten naar een bepaalde speler.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mooie speler, ging tussen hem en Ziege. Vind hem momenteel niet zo opvallend bij zijn huidige club.
En wat als die toevallig ook nog voor je neus wordt weggekaapt?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...
Ik heb 'm ook op m'n lijst staan, maar hij past niet echt in m'n systeem.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is dat ik voor die positie (als het is wie ik denk dat je bedoelt) al iemand heb...
Ik heb 'm al gekozen, dus dat zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En wat als die toevallig ook nog voor je neus wordt weggekaapt?
Oh, sorry. Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gekozen, dus dat zal niet meer gebeuren.
8e ronde, 1e keuze, 224e totaal: David Jimenéz Silva [-Vaduz-]quote:Gabriel Alejandro Milito (born September 7, 1980, Bernal, Buenos Aires) is an Argentine professional football defender, currently playing for Spanish La Liga club FC Barcelona. He is the younger brother of Genoa striker Diego Milito.
Previously, Milito played for Argentine first division Independiente from 1997 to 2003. During that time, he had to face his older brother Diego Milito, who played for Independiente's arch-rivals Racing Club, and who as of the end of the 2006-07 season was his teammate at Real Zaragoza.
In 2003, he was due to be transferred to Real Madrid, but the Spanish team rejected the player after some medical results that, so the club said, showed a not-fully-recovered knee injury. To many, it was a political move against Madrid's football director Jorge Valdano, who wanted the player in the team. Milito decided to stay in Spain, and signed for Real Zaragoza.
On July 10, 2007 Real Zaragoza reached a transfer agreement with FC Barcelona for ¤20.5million (£13.9m) and on July 19 Milito passed his medical at Barcelona and signed a four-year deal with the club worth ¤4million (£2.7m) a year.
Mja, het ging mij meer om zijn prestaties daarvoorquote:Op donderdag 16 april 2009 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ian Wright, goede keuze. Alleen stelde hij in 2000 natuurlijk niet meer zo veel voor
9nkufo wil ik welquote:
Dat kan aan mij wel hoor.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:05 schreef Mr-Sander het volgende:
Aan wie kan ik mijn lijstje met spelers doorgeven voor de komende week?
Speelt nu slechts in de Portugese competitie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij die jongen had ik altijd meer verwacht, jammer van de blessuregevoeligheid.
Er zit nog één back in waarvan ik dacht: hoe kan dat nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je.Wordt nog even puzzelen hoe ik de laatste plekken op ga vullen, omdat ik weer heel lang moet wachten zal er wel weer een heleboel afvallen. Maar ik ben tevreden tot dusver, de as staat.
Genaturaliseerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Al sinds 2002 een vaste waarde bij Juventus. Sterk, snel en strooit met fabuleuze passes. Genationaliseerde Italiaan, maakte deel uit van het winnende team op het WK van 2006. Daarom, en omdat ik toch een Duitser in m'n team wilde hebben:
Uit het profiel van LitmanenAFCA:quote:Op zondag 19 april 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Heeft hij niet een pm naar iemand anders gestuurd?
Hmm, ik heb een PM naar hem gestuurd maar als hij heeft doorgegeven dat het aan iemand anders moest heb ik dat gemist, ik lees niet alles terug dus.quote:Op zondag 19 april 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Heeft hij niet een pm naar iemand anders gestuurd?
Als er iig maar iemand een speler kiest dan. Want ik moet al een week wachtenquote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Als Litmanen niet op tijd reageert is ie zijn team toch kwijt?
Dat is dan inderdaad de 2e keer ja.quote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Als Litmanen niet op tijd reageert is ie zijn team toch kwijt?
Nee, lijkt mij dat we de 1e op de reservelijst moeten PMen. En dat die aan het eind van deze ronde (dus na de 32ste pick) de pick van deze ronde kan doen. En dat we daarna dus verder gaan met hem. En dat hij het team wel behoudt.quote:Op zondag 19 april 2009 14:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dus spelers van LitmanenAFCA kunnen nu gekozen worden en er komt een vervanger ?
Alleen wanneer zijn vervanger een aantal spelers niet wil behouden.quote:Op zondag 19 april 2009 14:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dus spelers van LitmanenAFCA kunnen nu gekozen worden en er komt een vervanger ?
BS lijkt me.quote:Op zondag 19 april 2009 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Prima lekker tempo mensen, maar wie gaat er nu over een aantal picks kiezen voor het team van litmanen
Surinamers komen altijd laatquote:Op zondag 19 april 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Mark Iuliano [Joris33]
9e ronde, 2e keuze, 258e totaal: Michael Reiziger [Tim86]
Schandalig dat hij zo laat is gekozen!
Michael niet...hij was übersnel en een rasechte reiziger van naturequote:
Ik en ik ga voor Theo Janssen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Prima lekker tempo mensen, maar wie gaat er nu over een aantal picks kiezen voor het team van litmanen
Is dat positief of negatief?quote:
prima zoowquote:
Nice pickquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef sjimz het volgende:
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Rüştü Reçber [Breach}
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Joe Cole [sjimz]
[ afbeelding ]
Mijn middenveld is nu ook compleet met linkshalf Joe Cole.
Werd tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Schandalig dat hij zo laat is gekozen!![]()
Mijn verdediging is compleet:
------------------Taffarel-------------------
-Reiziger--Tudor--Mihajlovic--Pessotto-
----------------Gilberto Silva---------------
---???-----------Boban-------------???---
-------------Wiltord-------Henry-----------
quote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Albelda![]()
Die had ik voor de volgende ronde staan.
sssttttttttttttttt die wil ikquote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie echt veel keepers gekozen worden terwijl er 1 topkeeper toch echt nog ontbreekt
Ach, niemand denkt aan De Vogt..komt goedquote:
Wat doen we dan met een oneven aantal teams als we gaan stemmen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het liefst doorgaan, maar ik heb geen idee hoe het met de vervanger gaat en of er nu nog een vervanger instroomt. Wat mij betreft zijn de door hem gekozen spelers niet meer te kiezen en gaan we met 31 door. We zijn wat mij betreft te ver voor nog een vervanger die dan ineens een heleboel spelers ineens vervangt ofzoiets.
Die heb ik nog achter de hand.quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie echt veel keepers gekozen worden terwijl er 1 topkeeper toch echt nog ontbreekt
Een poule met 1 minder, hebben die ploegen een lotingmazzeltje.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef leroytje het volgende:
[..]
Wat doen we dan met een oneven aantal teams als we gaan stemmen?
met jou heb ik mazzel met golfer niet die is nog eerder dan mijquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Wat mij betreft maak je je lijstje gewoon af, als je er voor zorgt dat je in het vervolg wel op tijd draft.quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuck fuck fuck ben zowat elke dag regelmatig online en als ik er en keer even niet ben ben ik weer aan de beurt. Najah het zijn nog 3 spelers zal ik hem gewoon afmaken of wat zeggen jullie ervan. Lijkt me wat onzinnig om voor die paar spelers een nieuwe speler te kiezen.
Ja het lijkt me ook gewoon onzin om nu iemand een team te geven waar nog maar 3 spelers bij moeten. Zal sowieso vanaf nu op tijd postenquote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak je je lijstje gewoon af, als je er voor zorgt dat je in het vervolg wel op tijd draft.
Afschuifpolitiekquote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het bij BS neergelegd aangezien die de organisator is.
Primaquote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het bij BS neergelegd aangezien die de organisator is.
Prima oplossing wat mij betreft het zal in ieder geval nu niet meer gebeurenquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als de vorige keer heb ik Aanvoerder weer gePM'd en pardoes kom jij weer online.
Het is heel erg lastig, het heeft geen zin om iemand het team te geven en de keuzes voor vervangers, omdat je dan de eerste 7 a 9 mensen erachter de kans geeft een vroege keuze te herdraften. Mee doen met een team wat al voor 60% gevuld is ook niet het leukste.
Dan zat ik nog te denken om te zeggen dat je dan nu je 7de pick mag doen en met de 8ste moet wachten totdat 8ste ronde compleet afgelopen is, als soort van 'straf', maar ja - uiteindelijk heb je nu toch al jezelf, doordat er alweer 10 picks zijn geweest.
Dus draft maar gewoon, bij de volgende keer te laat mag je wel pas aan het eind van de ronde kiezen. Dat geldt dus nu voor iedereen.
Iemand die nu 24u te laat is, kiest aan het eind van de ronde pas.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef behangplakker het volgende:
Degene voor PhifeDawg moet mij trouwens nog PMen, volgens mij is hij tot maandag weg.
Hij was al vestuurtquote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Dos37 het volgende:
even naar voren gehaald. Heb je het gedaan litmanen
[..]
Om dan weer 24 uur te moeten wachten in het ergste gevalquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die nu 24u te laat is, kiest aan het eind van de ronde pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Mark Iuliano [Joris33]
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Rüştü Reçber [Breach}
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Joe Cole [sjimz]
9e ronde, 5e keuze, 261e totaal: David Seaman [KNOEKIE]
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: TomᨠUjfalu¨i [PhifeDawg]
[ Bericht 5% gewijzigd door behangplakker op 20-04-2009 18:01:12 ]We are living in a material world, and I am a material girl
Inderdaadquote:
Silvestre is nu al gekozen. Had ie maar even moeten zoeken, dit is zijn fout dus is in zijn nadeel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef sezten het volgende:
Mr-Sander kies
1. Silvestre voor een nieuwe rel![]()
2. Elke andere optie
De beurt van Sander was al láng voorbij hoor, als hij een dubbele naam post en mij pmt dan ik ben, is dat gewoon zijn probleem. Als zijn nummer 2 in de tussentijd gekozen wordt, is dat zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef sjutt het volgende:
Tis nu eigenlijk nog steeds de beurt van Mr-Sander dus als men even wil stoppen met doordraften, zou dat problemen kunnen voorkomen.
We gingen toch tactieken bedenken en zo?quote:
Vraag niet hoequote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar golfer gaat aanvallen. Nogal wiedes.
Mooie keuze...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:35 schreef leroytje het volgende:
9e ronde, 9e keuze, 265e totaal: Sébastien Frey [Mr-Sander]
Schijnt dat hij Koevermans op de goal zet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar golfer gaat aanvallen. Nogal wiedes.
Nu verraad je mijn keeper.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:30 schreef Breach het volgende:
Schijnt dat hij Koevermans op de goal zet.
Er zijn er wel een paar die er voor mij bovenuit steken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zou weer een leuk team![]()
![]()
zit er überhaupt wel een zwak/slecht team in( lijkt er niet op
)
Jouw middenveld+vleugelsquote:Op dinsdag 21 april 2009 22:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb m'n opstelling even een broodnodige update gegeven:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd hoe het er bij jou uiteindelijk uit komt te zien. Je hebt nu echt een mooi en goed verdeeld elfal, maar kom je met een matige spits en een of andere rijsteplukker op goal dan ziet het er wel een stuk slechter uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die er voor mij bovenuit steken.
Ik ook. Die spits is een zorgekindje, die keeper wordt Verhoeven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe het er bij jou uiteindelijk uit komt te zien. Je hebt nu echt een mooi en goed verdeeld elfal, maar kom je met een matige spits en een of andere rijsteplukker op goal dan ziet het er wel een stuk slechter uit.
Oftewel: benieuwd naar je namen.
Ik ben al ruimschoots voorzien met spitsen als Romario en Crespo.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef trxq het volgende:
Ik weet nog wel een goede spits voor golfer of engcatje
Ik weet er zelf ook een, maar als je wil mag je PMen.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:12 schreef trxq het volgende:
Ik weet nog wel een goede spits voor golfer of engcatje
quote:
Ik zou er nog een bij doen, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 22 april 2009 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben al ruimschoots voorzien met spitsen als Romario en Crespo.
Romario kan ook prima op linksback uit de voeten inderdaad.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou er nog een bij doen, je weet maar nooit.
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Mark Iuliano [Joris33]quote:Karel Poborský (born March 30, 1972 in Třeboň) is a former Czech footballer. A right winger, Poborský is the all-time leader in appearances for the Czech national team, and was most noted for his technical ability.
Poborský began playing professionally with S.K. Dynamo České Budějovice, FK Viktoria ´i¸kov and SK Slavia Praha (the season Patrik Berger left for Borussia Dortmund).
On July 1996, Poborský signed with Manchester United but, due to David Beckham's rising stardom, would only manage one-and-a-half seasons at Old Trafford. In January 1998, he left for Portuguese league powerhouse Sport Lisboa e Benfica, where he was at his best form, playing alongside João Vieira Pinto, and became an instant hit and a fan favourite.
After a string of impressive performances, Poborský moved sides in January 2001, joining Serie A's S.S. Lazio. In July 2002, he returned to his homeland, signing with AC Sparta Praha, retiring at his first club (which he had rejoined in January 2006, helping it achieve promotion), after a match against another former side, Slavia Prague, in May 28, 2007.
quote:
quote:He's got great technique in all round game...so underated...he sets off united attacks 8 times outta 10
quote:Distinctive features of his play identified at the time of his move included his inventive distribution of the ball and his passing and crossing abilities
quote:It's a disgrace that Carrick isn't regarded higher in England. If he was Spanish or Italian they would be making the biggest fuss over him.
Dat slaan we toch allemaal overquote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoho, er moet nog afgetrapt worden, dit draften is voorspel.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
_Mike_ zal wel balen, die zal Pepe de hele draft kwijt zijn met een schorsing.
Zelfde geldt voor Puerta bij sezten.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
_Mike_ zal wel balen, die zal Pepe de hele draft kwijt zijn.
Staat nergens in de OP dat de speler in de huidige eeuw zijn hoogtepunt moet hebben. Bovendien heb ik in #1 heb gevraagd aan o.a. de organisator of de hele carriere beoordeel wordt, of de prestaties in de huidige eeuw.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je hebt een mooi team Blawh, maar als je gaat kijken naar de prestaties puur in dit decennium, gaat voor de meeste spelers toch wel op dat hun hoogtepunt in de jaren '90 lag.
En dat is precies het leuke aan dit spel.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Staat nergens in de OP dat de speler in de huidige eeuw zijn hoogtepunt moet hebben. Bovendien heb ik in #1 heb gevraagd aan o.a. de organisator of de hele carriere beoordeel wordt, of de prestaties in de huidige eeuw.
Maar goed, als mensen wel op de huidige eeuw beoordelen dan kan ik daar prima mee leven. Ik heb in ieder geval mijn favoriete elftal samengesteld op het einde.
Dat laatste is natuurlijk het belangrijkstequote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Staat nergens in de OP dat de speler in de huidige eeuw zijn hoogtepunt moet hebben. Bovendien heb ik in #1 heb gevraagd aan o.a. de organisator of de hele carriere beoordeel wordt, of de prestaties in de huidige eeuw.
Maar goed, als mensen wel op de huidige eeuw beoordelen dan kan ik daar prima mee leven. Ik heb in ieder geval mijn favoriete elftal samengesteld op het einde.
Mooie keuzequote:Op donderdag 23 april 2009 09:25 schreef Blawh het volgende:
Jorge de Amorim Oliveira Campos ‘Jorginho’
De prachtige rechtsback van Brazilië 1990 en 1994 is door de menigte al lang weer vergeten. Dat is jammer en onterecht. Jorginho was een heel sterke factor voor alle teams waarin hij speelde, ook voor Bayer Leverkusen en Bayern München. Combineerde adequaat verdedigen met, Brazilian art, voortdurend en succesvol opstomen langs de lijn. Volgens vele beter en completer dan Cafu.
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Puerta bij sezten.
Moeilijk ballen tegenhouden wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Hij voetbalt mee vanaf boven en hij heeft een veel beter overzicht dan een fabregas, zidane of kaka
Och, Maradona had toch ook de hand van god.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Dos37 het volgende:
9e ronde, 29e keuze, 284e toaal: Andreas Köpke [Dos37]
Hierbij heb ik mijn keeper ook binnen
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Dos37 het volgende:
9e ronde, 29e keuze, 284e toaal: Andreas Köpke [Dos37]
Hierbij heb ik mijn keeper ook binnen
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:28 schreef sjutt het volgende:
9e ronde, 30e keuze, 285e totaal: Joaquín Sánchez Rodríguez [sjutt]
[ afbeelding ]
Stond al vanaf begin op mijn lijstje en nu dan eindelijk gekozen. Een pure rechtsbuiten die je niet veel meer ziet tegenwoordig. Bekend geworden bij Real Betis door zijn onnavolgbare dribbels, iets wat hem later een verdiende transfer (25 miljoen) naar Valencia opleverde.
Joaquin
Ik moest hem daardoor wel van mijn eigen lijstje schrappen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:12 schreef methodmich het volgende:
Bedankt Prosac dat je Grygera voor me hebt geplaatst. Een multifunctionele verdediger.
1. Bierhoffquote:Op donderdag 23 april 2009 18:06 schreef leroytje het volgende:
Even een huiskamervraagje tussendoor:
Wie scoorde er de 1e golden goal ooit op een EK, en wie scoorde er de laatste ooit op een EK?
Zonder spieken hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |