Genaturaliseerdquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Al sinds 2002 een vaste waarde bij Juventus. Sterk, snel en strooit met fabuleuze passes. Genationaliseerde Italiaan, maakte deel uit van het winnende team op het WK van 2006. Daarom, en omdat ik toch een Duitser in m'n team wilde hebben:
Uit het profiel van LitmanenAFCA:quote:Op zondag 19 april 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Heeft hij niet een pm naar iemand anders gestuurd?
Hmm, ik heb een PM naar hem gestuurd maar als hij heeft doorgegeven dat het aan iemand anders moest heb ik dat gemist, ik lees niet alles terug dus.quote:Op zondag 19 april 2009 10:54 schreef Blawh het volgende:
Heeft hij niet een pm naar iemand anders gestuurd?
Als er iig maar iemand een speler kiest dan. Want ik moet al een week wachtenquote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Als Litmanen niet op tijd reageert is ie zijn team toch kwijt?
Dat is dan inderdaad de 2e keer ja.quote:Op zondag 19 april 2009 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Als Litmanen niet op tijd reageert is ie zijn team toch kwijt?
Nee, lijkt mij dat we de 1e op de reservelijst moeten PMen. En dat die aan het eind van deze ronde (dus na de 32ste pick) de pick van deze ronde kan doen. En dat we daarna dus verder gaan met hem. En dat hij het team wel behoudt.quote:Op zondag 19 april 2009 14:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dus spelers van LitmanenAFCA kunnen nu gekozen worden en er komt een vervanger ?
Alleen wanneer zijn vervanger een aantal spelers niet wil behouden.quote:Op zondag 19 april 2009 14:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dus spelers van LitmanenAFCA kunnen nu gekozen worden en er komt een vervanger ?
BS lijkt me.quote:Op zondag 19 april 2009 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Prima lekker tempo mensen, maar wie gaat er nu over een aantal picks kiezen voor het team van litmanen
Surinamers komen altijd laatquote:Op zondag 19 april 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Mark Iuliano [Joris33]
9e ronde, 2e keuze, 258e totaal: Michael Reiziger [Tim86]
Schandalig dat hij zo laat is gekozen!
Michael niet...hij was übersnel en een rasechte reiziger van naturequote:
Ik en ik ga voor Theo Janssen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Prima lekker tempo mensen, maar wie gaat er nu over een aantal picks kiezen voor het team van litmanen
Is dat positief of negatief?quote:
prima zoowquote:
Nice pickquote:Op zondag 19 april 2009 16:30 schreef sjimz het volgende:
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Rüştü Reçber [Breach}
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Joe Cole [sjimz]
[ afbeelding ]
Mijn middenveld is nu ook compleet met linkshalf Joe Cole.
Werd tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Schandalig dat hij zo laat is gekozen!![]()
Mijn verdediging is compleet:
------------------Taffarel-------------------
-Reiziger--Tudor--Mihajlovic--Pessotto-
----------------Gilberto Silva---------------
---???-----------Boban-------------???---
-------------Wiltord-------Henry-----------
quote:Op zondag 19 april 2009 17:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Albelda![]()
Die had ik voor de volgende ronde staan.
sssttttttttttttttt die wil ikquote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie echt veel keepers gekozen worden terwijl er 1 topkeeper toch echt nog ontbreekt
Ach, niemand denkt aan De Vogt..komt goedquote:
Wat doen we dan met een oneven aantal teams als we gaan stemmen?quote:Op zondag 19 april 2009 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het liefst doorgaan, maar ik heb geen idee hoe het met de vervanger gaat en of er nu nog een vervanger instroomt. Wat mij betreft zijn de door hem gekozen spelers niet meer te kiezen en gaan we met 31 door. We zijn wat mij betreft te ver voor nog een vervanger die dan ineens een heleboel spelers ineens vervangt ofzoiets.
Die heb ik nog achter de hand.quote:Op zondag 19 april 2009 17:42 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie echt veel keepers gekozen worden terwijl er 1 topkeeper toch echt nog ontbreekt
Een poule met 1 minder, hebben die ploegen een lotingmazzeltje.quote:Op zondag 19 april 2009 18:16 schreef leroytje het volgende:
[..]
Wat doen we dan met een oneven aantal teams als we gaan stemmen?
met jou heb ik mazzel met golfer niet die is nog eerder dan mijquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Wat mij betreft maak je je lijstje gewoon af, als je er voor zorgt dat je in het vervolg wel op tijd draft.quote:Op zondag 19 april 2009 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuck fuck fuck ben zowat elke dag regelmatig online en als ik er en keer even niet ben ben ik weer aan de beurt. Najah het zijn nog 3 spelers zal ik hem gewoon afmaken of wat zeggen jullie ervan. Lijkt me wat onzinnig om voor die paar spelers een nieuwe speler te kiezen.
Ja het lijkt me ook gewoon onzin om nu iemand een team te geven waar nog maar 3 spelers bij moeten. Zal sowieso vanaf nu op tijd postenquote:Op zondag 19 april 2009 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mij betreft maak je je lijstje gewoon af, als je er voor zorgt dat je in het vervolg wel op tijd draft.
Afschuifpolitiekquote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het bij BS neergelegd aangezien die de organisator is.
Primaquote:Op zondag 19 april 2009 19:17 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het bij BS neergelegd aangezien die de organisator is.
Prima oplossing wat mij betreft het zal in ieder geval nu niet meer gebeurenquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net als de vorige keer heb ik Aanvoerder weer gePM'd en pardoes kom jij weer online.
Het is heel erg lastig, het heeft geen zin om iemand het team te geven en de keuzes voor vervangers, omdat je dan de eerste 7 a 9 mensen erachter de kans geeft een vroege keuze te herdraften. Mee doen met een team wat al voor 60% gevuld is ook niet het leukste.
Dan zat ik nog te denken om te zeggen dat je dan nu je 7de pick mag doen en met de 8ste moet wachten totdat 8ste ronde compleet afgelopen is, als soort van 'straf', maar ja - uiteindelijk heb je nu toch al jezelf, doordat er alweer 10 picks zijn geweest.
Dus draft maar gewoon, bij de volgende keer te laat mag je wel pas aan het eind van de ronde kiezen. Dat geldt dus nu voor iedereen.
Iemand die nu 24u te laat is, kiest aan het eind van de ronde pas.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:39 schreef behangplakker het volgende:
Degene voor PhifeDawg moet mij trouwens nog PMen, volgens mij is hij tot maandag weg.
Hij was al vestuurtquote:Op zondag 19 april 2009 20:08 schreef Dos37 het volgende:
even naar voren gehaald. Heb je het gedaan litmanen
[..]
Om dan weer 24 uur te moeten wachten in het ergste gevalquote:Op zondag 19 april 2009 19:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Iemand die nu 24u te laat is, kiest aan het eind van de ronde pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9e ronde, 1e keuze, 257e totaal: Mark Iuliano [Joris33]
9e ronde, 3e keuze, 259e totaal: Rüştü Reçber [Breach}
9e ronde, 4e keuze, 260e totaal: Joe Cole [sjimz]
9e ronde, 5e keuze, 261e totaal: David Seaman [KNOEKIE]
9e ronde, 6e keuze, 262e totaal: TomᨠUjfalu¨i [PhifeDawg]
[ Bericht 5% gewijzigd door behangplakker op 20-04-2009 18:01:12 ]We are living in a material world, and I am a material girl
Inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |