Er valt inderdaad niet meer over te zeggen dan datquote:
Het is Donderdag hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef misterwiseguy het volgende:
Vandaag ff pizza bier en chips ingeslagen. stonden 2 van die meiden van ongeveer 20 jaar voor me een beetje naar mijn boodschappen te staren zo vanwat ongezond. sterf mens!
het is weekend
Ja, die zien een meisje likken. Die weten meteen hoe laat het is.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:51 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik met een ijsje door de stad loop heb ik daar ook weleens last van.
Voornamelijk van die kut koters die je dan aan gaan staren.
10 kratten Jupiler?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef Boor-rat het volgende:
Ik zag vandaag een toch wel soort pauperman, met 10 kratten bier in zn wagen (goed gestapeld!) en dan... ja moet je toch wel even staren om ze te tellen. Tja, AH Bonus ftw.
17:53?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die zien een meisje likken. Die weten meteen hoe laat het is.
Jah, met 10 kratten heineken zou ik hem ook ff stom aankijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
Heineken, 8.19 p/krat zo ff uit mn hoofd gezegd...
Welke zwakzinnige gaat 10 kratten bier kopen in de supermarkt? Die laat je toch gewoon bezorgen, sufkut.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef Boor-rat het volgende:
Ik zag vandaag een toch wel soort pauperman, met 10 kratten bier in zn wagen (goed gestapeld!) en dan... ja moet je toch wel even staren om ze te tellen. Tja, AH Bonus ftw.
Oh, ik dacht dat je het over bier had.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef Boor-rat het volgende:
Heineken,
En dat kan niet met je overige AH meuk?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Welke zwakzinnige gaat 10 kratten bier kopen in de supermarkt? Die laat je toch gewoon bezorgen, sufkut.
Daar zit ik ook steeds meer aan de denken. AH karretje half vol 80 euro.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef 49R het volgende:
Ik verdien ruim boven het landelijk gemiddelde, en doe fijn boodschappen bij de Aldi
Als ik van tevoren een boodschappenlijst zou hebben, dan zou dat kunnen. Meestal struin ik gewoon langs de schappen en gooi ik wat ik denk dat ik nodig zal hebben of lekker vind, in de wagen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En dat kan niet met je overige AH meuk?
Mjah dat is wel kut idd. Chicks gaan echt op je boodschappen af in de supermarkt en als je dan crap koopt knappen ze daar op af. Maarja ik ben soms ook te lui om eten te gaan koken dus fuck het.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef misterwiseguy het volgende:
Vandaag ff pizza bier en chips ingeslagen. stonden 2 van die meiden van ongeveer 20 jaar voor me een beetje naar mijn boodschappen te staren zo vanwat ongezond. sterf mens!
het is weekend
Je i werkt niet optimaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:24 schreef mic_forever het volgende:
heb k ook altijd als k met een box corona(24x) bij de kassa sta
laatst nog een nummer gekregen van een kassachicki
true, true, de meeste stuff is zeker prima, de afbakbroodjes, noem maar opquote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Furia het volgende:
Ik kijk altijd zonaar mensen die geen Euroshopper durven te kopen, ook al is het veel goedkoper
Ik kijk zoquote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Furia het volgende:
Ik kijk altijd zonaar mensen die geen Euroshopper durven te kopen, ook al is het veel goedkoper
Waarom zou je geen euroshopper durven kopen?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef Furia het volgende:
Waarom zou je uberhaupt voor lul staan als jij euroshop stuff koopt en huismoedertjes duurder producten kopenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:09 schreef Dawwa het volgende:
Sta je voor lul, net z'n huismoedertje voor je met een kar vol a-merken, kom jij aan met je pauperende euroshop producten.
Maar ik heb schijt ...aan de overheid
Mag, want dankzij mijn Euroshopper-koopjes doe ikquote:Op donderdag 23 april 2009 18:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik kijk zonaar mensen die goedkope Euroshopper troep kopen
![]()
![]()
Vrouwen hebben al de neiging om een appartementje van 40 vierkante meter een "Paleis" te noemen, dus we zullen dit logischerwijs met een schep zout nemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:37 schreef Furia het volgende:
[..]
Mag, want dankzij mijn Euroshopper-koopjes doe ikvanuit mijn nieuwe villa
Het klinkt alsof je uit ervaring spreekt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
als alle mensen je aanstaren dan loop je er waarschijnlijk bij als een zwerver of je stinkt enorm...
of stond je gulp open??
Ach, beter op de kast dan in de kast, hè?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zohee die zit snel op de kast
heb je echt zo'n raar voorkomen dan???
Bedankt, ik moest echt lachen, dat is het grappigste dat ik vandaag heb gelezen!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef Hyperdude het volgende:
Ik sta ook wel eens verbaasd te kijken hoeveel shit mensen in zo'n kar gooien. Tot dat ik de opperkoe + bijbehorende zeugjes zie die vrolijk hun mobiele trog richting kassa duwen.
Dat kan iedereen makkelijk zeggen, zelfs een verregende hond zou dat nog kunnen zeggen... wederom, maatstaf.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je makkelijk zeggen zonder fobo ouwe treknerd
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
boehoe wat erg allemaal...
treknerd ga maar lekker huilend in de supermarkt boodschappies doen en dan er een topic over openen boeehoeehoeee
oh nee, er bestaat toch niet de mogelijkheid dat er nog meer trollen op deze aarde worden gezet?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja denk t wel... samen met mn vrouwtje
en jij? weer lekker eenzaam trekken en denken aan die vrouw met t pittige rode kapsel die zo op je moeder leek??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |