Ach, beter op de kast dan in de kast, hè?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zohee die zit snel op de kast
heb je echt zo'n raar voorkomen dan???
Bedankt, ik moest echt lachen, dat is het grappigste dat ik vandaag heb gelezen!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:49 schreef Hyperdude het volgende:
Ik sta ook wel eens verbaasd te kijken hoeveel shit mensen in zo'n kar gooien. Tot dat ik de opperkoe + bijbehorende zeugjes zie die vrolijk hun mobiele trog richting kassa duwen.
Dat kan iedereen makkelijk zeggen, zelfs een verregende hond zou dat nog kunnen zeggen... wederom, maatstaf.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kan je makkelijk zeggen zonder fobo ouwe treknerd
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
boehoe wat erg allemaal...
treknerd ga maar lekker huilend in de supermarkt boodschappies doen en dan er een topic over openen boeehoeehoeee
oh nee, er bestaat toch niet de mogelijkheid dat er nog meer trollen op deze aarde worden gezet?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja denk t wel... samen met mn vrouwtje
en jij? weer lekker eenzaam trekken en denken aan die vrouw met t pittige rode kapsel die zo op je moeder leek??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |