Ik heb geen idee, ik houd het niet bij of zo.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
23.000 in anderhalf jaar is niet slecht, lijkt me... daarvoor maakte ik er zo'n 19.000 in 5 jaar.
Ik had een gemiddelde van 11 per dag... anderhalf jaar geledenquote:
Nee, VPN voor werk, en dan werkt internet niet. Maar FOK! staat heel tovallig in mijn hosts-bestand, waardoor dat wel werktquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt een speciale VPN alleen voor fok
Feli!quote:
Jep, en om sommige zit ook chocola enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Paasfruit? Is dat van dat mierzoete gesuikerde spul in 'fruitsmaken'?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:33 schreef Muck het volgende:
[..]
* Muck slikt laatste slokje door
Hmm, wat?
Fha!quote:
Waar lag die grens ook alweer? Meer dan 15 posts per dag is "no life" ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel gemiddeld 7 posts per dag minder dan spaMPG.
ik sta hier in mijn t-shirt bij de bushalte man, heerlijk weerquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aangenaam lenteweer zou worden vandaag. Nu schijnt de zon wel leuk, maar die rotwind maakt het veel te fris buiten.
Dat vind ik dus ook! Maar mijn collega's waren het niet met me eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:42 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht trouwens dat het aangenaam lenteweer zou worden vandaag. Nu schijnt de zon wel leuk, maar die rotwind maakt het veel te fris buiten.
* DaMart is jaloers.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sta hier in mijn t-shirt bij de bushalte man, heerlijk weer
Je moet van deventer naar ..... ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:45 schreef Fha het volgende:
Hey Fruts![]()
![]()
Succes Muck!!
En idd Mart.. ik ben het ook niet mee eens![]()
Maar ik ga wel vanmiddag naar mijn vriend fietsen. Ben benieuwd hoe lang ik er over doeMet de auto is het een uur dus ik zal wel even zoet zijn
Lichtenvoordequote:
Das ongeveer 50 km.quote:
Daarom ga ik ook een beetje op tijd wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ongeveer 50 km.
Ik denk dat je een uur of drie moet fietsen!
Heel goed, heel goed.quote:
Ga jij dan zorgen dat het niet spontaan ineens keihard gaat regenen? Want dan is drie uur fietsen niet leuk meer denk ikquote:
Ligt eraan hoe hard ze fietst he. Ik fiets gemiddeld zo'n 20 km per uur, als de wind meewerkt 25, dus dan zou het 2 tot 2,5 uur duren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ongeveer 50 km.
Ik denk dat je een uur of drie moet fietsen!
Ik heb zonnig weer besteldquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij dan zorgen dat het niet spontaan ineens keihard gaat regenen? Want dan is drie uur fietsen niet leuk meer denk ik
En stoplichten, en klapjostis onderweg, en... en... en...quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard ze fietst he. Ik fiets gemiddeld zo'n 20 km per uur, als de wind meewerkt 25, dus dan zou het 2 tot 2,5 uur duren.
Maar 3 uur is dan wel weer realistischer, in verband met pauzes om wat te drinken of zo.
Mjah ik stop niet onderweg voor drinken meestal dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe hard ze fietst he. Ik fiets gemiddeld zo'n 20 km per uur, als de wind meewerkt 25, dus dan zou het 2 tot 2,5 uur duren.
Maar 3 uur is dan wel weer realistischer, in verband met pauzes om wat te drinken of zo.
Als je voor morgenochtend terug bent, kom je waarschijnlijk wel droog overquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Ga jij dan zorgen dat het niet spontaan ineens keihard gaat regenen? Want dan is drie uur fietsen niet leuk meer denk ik
Whehe, daar hejje best kans op ja, daar in die ruige achterhoek!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik stop niet onderweg voor drinken meestal dus dat scheeltMaar inderdaad, loslopende schapen enzo moet ik wel rekening mee houden
Verkeerslichten gelden toch niet voor fietsers? Die indruk krijg ik namelijk altijd als ik netjes sta te wachten voor een rood fietserslicht en bijna iedereen gewoon doorrijdtquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En stoplichten, en klapjostis onderweg, en... en... en...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |