Oeps...

foto's zijn "wat" later dan gepland maar echt veel foto's zijn er ook niet gemaakt.
Dinsdag werd de oprit alweer voor een deel dicht gemaakt:
![]()
Ging Niels verder met de afvoer en het gas aanleggen
Afvoer in trappegat (naar boven is voor zolder; wasmachine, droger en CV ketel. Afvoer gaat ook linksaf voor toilet)
![]()
Op zolder
![]()
Woensdag werd er nauwelijks geklust maar meer geshopt terwijl ik aan het werk was.
Donderdag ging Niels verder met de waterleiding in de keuken terwijl ik ziek op bed lag.
Waterleiding loopt door de kelderkast
![]()
Ook werd het laatste stuk gracht met zand dicht gelegd.
![]()
![]()
Vrijdag moest

werken en ik bracht nog een dagje ziek in bed door dus is er niets gebeurd.
Zaterdagmiddag mezelf maar weer uit bed gehesen met moeite om weer eens wat te kunnen doen. Gelukkig kregen we hulp van de paps en mams van Niels.
Paps bestraat er op los
![]()
![]()
Niels gaat weer verder met de waterleiding
![]()
Terwijl mams naar de oud ijzerboer ging en ons terrasje verzorgde
![]()
Ging ik weer wat radiatoren verven. (geen foto's van maar dat geloven jullie vast wel

) Wat hebben we toch een geluk met ons verfhok. Het is er best koel waardoor je nog best een tijd kan verven zonder dat het al droogt op je kwast. Toch wel erg fijn met dit weer.
Zondag werd er niet geklust maar geslapen (door

) na het personeelsfeest van hem. Ik heb in de ochtend opgepast op de kleinste klusser van ons die de nacht was komen logeren bij de ouders van Niels.
Rest van de dag hebben we een beetje geluierd (spelen met nieuwe telefoon en 's avonds bios)
Gisteren zijn we weer begonnen (ik had een vrije werkdag)
De waterleiding is nu helemaal klaar dus voorbereiding keuken : check
![]()
Garage werd opgeruimd (was ook errug hard nodig)
![]()
Oprit opgeruimd
![]()
Even hadden we weer een begaanbare oprit want... dezelfde container staat weer voor de deur. Dit puin kan er dus alvast in.
![]()
Overig puin is wat uit de vloer komt want ja.... we moeten er toch echt maar eens aan beginnen. Vanaf morgen kan er gekapt worden om de vloer eruit te slopen..
Een klein deeltje was al eerder gedaan
![]()
Even tussendoor werd ook de hydrofoor gemaakt.
![]()
Zo kunnen we morgen weer met een opgeruimd huis, garage en tuin aan de slag met de vloer. Dat wordt nog wat