Laatst hier op fok in
het topic over Patrick Swayze; stervende aan alvleesklierkanker (rokersziekte) en onderwerp van meerdere artikelen op de showbizzsites over het feit dat hij altijd zwaar heeft gerookt en nu natuurlijk nog steeds flink paft. Prima natuurlijk, hij is toch terminaal. Maakt voor hem toch geen verschil meer. Maar ja, het is wel hetgene wat hem de das heeft omgedaan dus wrang is het wel.
Maar goed, zodra je een opmerking plaatst over zijn rookgedrag wordt dit allemaal kwistig weggehaald... Ja, dat is immers niet gepast...
Vandaag ook weer. Martin Bril overleden. Roker, ongetwijfeld ook wel drinker en overleden aan slokdarmkaker. Ook een rokersgerelateerde ziekte. Zodra je opmerkt dat er weer een roker is heengegaan aan zijn verslaving op
Hiermaghetwel vallen er gelijk mensen over je heen (
Slokdarmkanker is geen rokersziekte... eh doe je huiswerk) en wordt dat en reacties weer met dezelfde kwistigheid verwijderd...
Ik "verheug" me nu al op de sterftopic van Dolly Dot Ria Brieffies; een rookster met longkanker...
Maar goed, ik vind het allemaal een beetje vreemd gedrag. Zodra er dus in dit geval mensen sterven aan de gevallen van rokersziektes mag je vooral niet aankaarten dat zulke mensen het of het aan zichzelf te danken hebben of dat je het dubbel vindt dat we dit nou zo sneu vinden terwijl maatregelen van de regering ons tegen de borst stuiten.
"Er is maar een weg naar de longen en die moet goed geasfalteerd worden!"Allemaal zielig en sneu maar we willen liever niet weten dat die persoon overleden is is aan een verslaving die je zelf ook hebt...
Mijn klacht; Kop in de zandstekers die vervolgens maar gaan censureren
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_