Dat ga ik haar dus echt niet zeggenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:06 schreef Popples het volgende:
kraamtranen die zijn er na een jaar nognee echt ik huil om alles
![]()
Nee, ze woont net als ik in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef Memmel het volgende:
Asyniur, is die vriendin van jou toevallig juf op een KDV in Den Haag???
Ik ken hem nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef miss_sly het volgende:
http://www.martinbril.nl/
Voor degenen die hem niet kennen
Al neem je er 10quote:
dat weet ik allemaal nog niet, ze moest wel enorm vroeg binnen zijn half 7 al, om rond half 8 te opereren, ze zou een ruggeprik krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze alles weg kunnen halen, Bar, of weet je dat nog niet?
Kun je niet iemand bellen die bij haar is?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, ze moest wel enorm vroeg binnen zijn half 7 al, om rond half 8 te opereren, ze zou een ruggeprik krijgen.
operatie zou ongeveer een uurtje duren, dus opzich is ze wel al een tijdje klaar, maar wil nu gewoon nog niet bellen.
laat ze eerst maar beetje bijkomen enzo.
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuisquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je niet iemand bellen die bij haar is?
Dat is niet helemaal waar, dat ligt er aan op welke afdeling je ligt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuis
ik heb de tijd hoor, bel liever vanmiddag rond uurtje of 15 dan nu al bellen terwijl ze misschien nu nog helemaal niet lekker is enzo.
en zolang ik niks hoor, is alles vast goed gegaan
Bij ons in het ziekenhuis mag het zowat overal behalve op de hartafdeling en bij de rontgen en (mri) scanquote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, dat ligt er aan op welke afdeling je ligt.
Maar idd, geen bericht is goed bericht!
Ik lag zelf in het ziekenhuis en had gewoon mn mobiel aan. Oké niet op de Intensive Care, maar toen was ik zelf ook te brak om te willen bellenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef Stout het volgende:
[..]
Bij ons in het ziekenhuis mag het zowat overal behalve op de hartafdeling en bij de rontgen en (mri) scan
Toch zet ik m uit, ik vind het zo asociaal om te gaan bellen in een ziekenhuis als het ook best buiten kan. KUn je niet anders dan oke, maar soms ...
wil je een cakeje dan?quote:
Tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuis
dan fiets je een extra rondje.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee!!![]()
ik ben heel gedisciplineerd op dit moment![]()
![]()
Vangen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Rewimo, kan je nog wat van die snoepjes deze kant op schuiven?
weekendje caravan testen, dat roept P. al ieder wekend, maar nu gaan we zonder dat hij het weetquote:
Ik zou ze terugbrengen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Memmel het volgende:
Heb ik net 24 danoontjes ingeslagen voor Anna d'r traktatie maandag, zijn ze maar tot en met zondag houdbaarDaar kan ik zo kwaad om worden he...
Zal ik ze zondag meenemen naar de ruilbeurs?
Je kan het jezelf ook makkelijk maken en de paëlla van Knorr Wereldgerechten kopen. Op het pak staat precies wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef _Bar_ het volgende:
even iets anders, iemand van jullie wel al eens paella gemaakt?
en zo ja misschien ook nog een lekker receptje voor me?
ben ondertussen ook al aan het zoeken hoor.
en wat mijn oma betrefd, juist omdat zij er zo "makkelijk/luchtig" over doet, maak ik me echt niet zomaar snel zorgen.
Kan je er niet stokjes insteken en ze als ijsjes invriezen? Of is dat niet handig ivm meenemen... nee natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Memmel het volgende:
Heb ik net 24 danoontjes ingeslagen voor Anna d'r traktatie maandag, zijn ze maar tot en met zondag houdbaarDaar kan ik zo kwaad om worden he...
Zal ik ze zondag meenemen naar de ruilbeurs?
dat hebben wij in onze sleurquote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zou ook best een sleur willen met een voortent en dan overal en nergens gaan maar ik geloof niet dat ik mijn vent in een sleurhut krijg. Hij wil een eigen toilet en douche, en vooral niet met een pleerol onder zijn arm de camping over.
Tot mijn 15de zat ik ieder weekend, iedere vakantie, iedere vrije dag in een stacaravan en ik vond er geen zak aanquote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zou idd een caravan met wc wel waarderen maar dan meer zodat je 's nachts niet met je kinderen over een camping hoeft te zwalken met je slaperige kop (of zoals ik nachtblind zijn). Wij hadden toen ik nog een kind was eerst ook een sleurhut maar daar gingen we dus elke vakantie mee naar de bousberg. Toen hebben ze maar een stacaravan gekocht, hoefde mijn pa niet elke keer de sleurhut van en naar de stalling te brengen.
dat kan toch door een opzegbrief naar t doel en een stopmachtiging naar je bank te sturenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:57 schreef Reinhilde het volgende:
Dank je Rewimo!![]()
Zeg, weet iemand hoe je het kan stop zetten dat je elke maand een goed doel steunt?
Chippies?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn dochter heeft door het vele ziekzijn de afgelopen drie weken ondergewicht en nu moet ik van de huisarts calorierijkspul geven. Dus geen water maar diksap/appelsap/ranja/soep, en geen yoghurt maar danoontje, enz enz... Over een week moet ik terugkomen met mijn arme spillepootje, maar ze wil alleen maar water, de rest drinkt ze niet. Ze eet met moeite één boterhammetje en nauwelijks avondeten. Wel een beetje fruit ook.
Nog tips voor calorierijkspul, iets waar ze wellicht intrapt?
Danku, ik weet hoe goed jullie mij altijd helpen bij dit soort vragen.
Oh ja, dat is slimquote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wil ze wel volle yoghurt (met cornflakes of zo)?
Tja, ik ben niet heel moeilijk met af en toe ongezond. Maar niet elke dag. Jen krijgt wel eens chipjes. (Vooral als we bij oma zijn, en dan geen heel zakje maar een stuk of 6)quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja misschien, maar dat voelt zo gek, om haar echt met ongezonde dingen te gaan volproppen. Ik had zelf al bedacht straks een -hoe heet zo'n ding- (soort cranberry-cakeje) te gaan halen ipv een droog koekje in de middag.
Hoe zet ik een automatische incasso stop?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:15 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Kan je dat gewoon doen met je internet-bankieren-unit of moet ik daarvoor naar de bank?
Je moet toch sowieso volle melk enzo geven tot de leeftijd van 4 jaar?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, dat is slim. Alles vol ipv half-vol en mager. En cronflakes heeft ze nog nooit gehad, zeker eens proberen. ga het straks meteen halen (samen met de tompouce die ik nogsteeds MOET hebben
).
Dat doe ik inderdaad wel. Voor Jen heb ik volle melk, en stiekem vind ik dat ook veel lekkerder.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Libell het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso volle melk enzo geven tot de leeftijd van 4 jaar?
Dus niet halfvol of mager.
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Libell het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso volle melk enzo geven tot de leeftijd van 4 jaar?
Dus niet halfvol of mager.
Kinderen tot 4 jaar hebben juist die vetten nodig...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet. Nou, dat dan sowieso.
En wentelteefjes, ga ik vanavond meteen geven. Hoe moet dat ook alweer? Brood in een badje van melk en ei en dan nog even in de bloem en dan bakken?
Fijn!quote:
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef Reinhilde het volgende:
Oeioei, 8 kilo. Wat moeilijk zeg Guus, ik hoop dat ze de wentelteefjes lekker vindt!
(Thomas weegt ook al bijna 8 kilo....)
Thanksquote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Guus, wat eet ze wel goed? Wat gaat het beste naar binnen?
Qua fruit kun je in elk geval kiezen voor banaan en pruimen (veel suikers).
En dan inderdaad qua zuivel de volle produkten (misschien yoghurt ijsjes maken met volle yoghurt?).
En gewoon heel vaak per dag hele kleine beetjes geven (koekje/cracker/danoontje/etc)
En misschien is het voor jezelf prettig om eens bij te houden wat ze nou precies eet en drinkt. Misschien valt dat reuze mee hoe weinig ze binnenkrijgt...
Succes in elk geval!
Exact wat de huisarts zeiquote:Op donderdag 23 april 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze is natuurlijk ook helemaal niet meer gewend grote hoeveelheden in haar maagje te hebben. Dus kleine beetjes over de dag verspreid, maar dan hoog in calorieën? Een sultana, reepjes kaas, gewoon wat losse gekookte pastaatjes tussendoor dunne brinta voor ontbijt?
ik heb mijn toen 5 jarige kid met kale cornflakes weer op gewicht gekregen (als chips zeg maar). Maar die had ook écht honger. die heeft een maand lang op de bank gelegen en het enige wat bewoog was zijn kaak.![]()
Je hebt natuurlijk dikke kans dat ze helemaal vol raakt van ineens zoveel eten. Dus misschien eerst met snel verteerbare dingen laten wennen aan meer eten en dan over op meer calorierijk?
nutridrink?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn dochter heeft door het vele ziekzijn de afgelopen drie weken ondergewicht en nu moet ik van de huisarts calorierijkspul geven. Dus geen water maar diksap/appelsap/ranja/soep, en geen yoghurt maar danoontje, enz enz... Over een week moet ik terugkomen met mijn arme spillepootje, maar ze wil alleen maar water, de rest drinkt ze niet. Ze eet met moeite één boterhammetje en nauwelijks avondeten. Wel een beetje fruit ook.
Nog tips voor calorierijkspul, iets waar ze wellicht intrapt?
Danku, ik weet hoe goed jullie mij altijd helpen bij dit soort vragen.
Ach nou ja, hiet hoort vast ook bij haar. Mijn middelste is als klomp kind ter wereld gekomen en heeft nu eigenlijk altijd ondergewicht. toen was ie alleen meer dan 10 % kwijt geraakt in twee weken dus moest ie even bij eten. (ja idd door die bacterie)quote:Op donderdag 23 april 2009 15:00 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Exact wat de huisarts zei.
En jeetje van jouw vijfjarige kid, heftig zeg. Dat was zeker toen hij dat virus had of zo waar je laatst aan refereerde? Pfff, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nee gewicht op zich zegt ook niet zoveel Lishe, maar inderdaad wel hoe hard het eraf vliegt en ook misschien toch wel een beetje in verhouding tot haar lengte.
Maar dat noteer ik dan wel nog even op mijn lijstje voor straks. Hihi, dank.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Bananenshake: melk en banaan samen in de blender, evt nog wat framboosjes erbij.
Niet heel calorie-rijk, maar wel lekker en toch voedsel: beetje warme appelmoes met wat kaneel.
Sasha kreeg al vrij vlot hier een beetje vanillevla door de yoghurt.
Evt. lekker volvette griekse yoghurt halen. Lekker dik ook. Beetje vla erdoor om het wrange van de smaak eraf te halen.
Eierkoek? Ter afwisseling?
parken van landdal zijn wat goedkoper... Of de roompot..quote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
Weet iemand hier nog een leuk park/camping waar je een huisje of caravan kunt huren. In Nederland en waar genoeg te doen is voor een jochie van 7. En dan ook nog minstens een overdekt zwembad hebben, voor het geval het slecht weer is. We wilden naar het Meerdal van Centerparcs, maar dat kost bijna 1400 euro voor 1 week![]()
nou dat doen we dus echt niet
Ik dacht nog even 35% korting te kunnen krijgen via Jonge Gezinnen, maar die geldt niet tijdens de grote schoolvakantie
![]()
Huttenheugte in drenthe... 119. euroquote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
Weet iemand hier nog een leuk park/camping waar je een huisje of caravan kunt huren. In Nederland en waar genoeg te doen is voor een jochie van 7. En dan ook nog minstens een overdekt zwembad hebben, voor het geval het slecht weer is. We wilden naar het Meerdal van Centerparcs, maar dat kost bijna 1400 euro voor 1 week![]()
Ik dacht nog even 35% korting te kunnen krijgen via Jonge Gezinnen, maar die geldt niet tijdens de grote schoolvakantie
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Stout het volgende:
[..]
Huttenheugte in drenthe... 119. euro die zitten dus al vol...
whaha die krijgen nooit hun dingen vol. behalve in de zomer.quote:
weggegooid?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef Popples het volgende:
[..]
whaha die krijgen nooit hun dingen vol. behalve in de zomer.
ik heb daar gewerkt.
ik kan echt alleen maar janken nu. ik ga morgen even een goed gesprek met de ha aan.
door hem heb ik de zaak nu al verloren.hij heeft mijn patientendossie weggegooid zonder mijn medeweten en toestemming. hij wist dat ik met de zaak bezig was. ik ben boos, daardoor ben ik lekker gedupeerd voor de rest van mijn leven.
dat is iets wat ik me dus ook afvraag.quote:
Ow dat is idd cool zeg. Wij gaan naar een beach resort: Ooghduyne in Julianadorp aan Zee. Daar hebben Peaces ouders een 10-persoons huisje geboekt. We gaan met zijn ouders en mijn schoonzusje en aanhang. Zij gaan echter maandag al, wij komen donderdag...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:52 schreef Lishe het volgende:
Land van bartje diaan. In een kinderhuis. Mn moeder heeft een half jaar geleden al geboekt. ( wij zijn bofkonters)
ik zie maar 1 blz van het pdfjequote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef Oxymoron het volgende:
Ahja, ik heb de site gevonden waar, je kunt kijken (PDF):
De Weekkrant
* Bekekend, beroemd, bedrucht![]()
Och jeetje... verschrikkelijk zeg. En dan heeft de HA ook nog je dossier weggegooid, echt belachelijk. Heel begrijpelijk dat je daar boos om bent!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Popples het volgende:
lekker boffen zeg een sterilisator voor 1,50
diaan ik heb in 2003 een ongeluk gehad en heb daar een whiplash aan overgehouden met veel klachten zoals hyperventylatie, evenwichtsstoornis enz. ik kan dus niet meer werken en ik was toen net19 jaar.
dus door dit hele shit zijn wij dus heel veel kwijt geraakt. ik ken geen ene dag meer zonder hoofdpijn
ik dus ookquote:Op donderdag 23 april 2009 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Oxy, ik zie alleen maar iets over Koninginnedag.
kijk dan ook even bij Sunparcs Limburgse Peel, ligt bij t Meerdal om de hoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
jij komt hier uit de buurt?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een leuk stukje Oxy! Jammer van de foto, zeker als je er op gerekend had min of meer. En wat leuk die krant!Ik ben in die omgeving geboren en er woont nog veel familie. Grappig dus over veel bekende dingen te lezen
Ga toch eens vaker kijken op die site. * debuurvrouw heimwee naar de Lek heeft
Dat is idd een goed alternatief... en ook nog leuke prijsquote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk dan ook even bij Sunparcs Limburgse Peel, ligt bij t Meerdal om de hoek.
Meerdal was wel leuk met de pasen
dat kan natuurlijk ook nog iddquote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Mibos2 het volgende:
ET ik denk dat ze een stuk verderop bedoeld dan waar wij wonen...
Ben nog aan het oriënteren en moet ook nog overleggen met Peaceman natuurlijk. Ik vind het erg lastig om keuzes te maken wat vakanties betreft, begin vaak te twijfelenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Mibos2 het volgende:
ET ik denk dat ze een stuk verderop bedoeld dan waar wij wonen...
Oxy erg leuk stukje overigens.
Diaan lukt het al met boeken?
Hier ook.. Ik denk dat we uiteindelijk gewoon thuis blijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef MamsX het volgende:
ik ben ook al maandenlang aan het bedenken wat te doen met de vakantie..
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:17 schreef Estrys het volgende:
De peel is wel heel mooi, heb veel familie daar. Je kan wel op ons huis passen Diaan, wij gaan de 24 juli naar ItalieNiet in de Peel maar heej er gaat niks boven Brabant
Daar woon ik naastquote:Op donderdag 23 april 2009 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is idd cool zeg. Wij gaan naar een beach resort: Ooghduyne in Julianadorp aan Zee. Daar hebben Peaces ouders een 10-persoons huisje geboekt. We gaan met zijn ouders en mijn schoonzusje en aanhang. Zij gaan echter maandag al, wij komen donderdag...
Daar gaan wij naartoe. Maar nog maar net geboekt en alle stacaravans/chalets waren al vol voor de hele zomervakantie. Dussss, we hebben nu een kampeerplaats geboekt. M'n schoonouders zeiden al dat we hun caravan wel konden lenen, dus gaan we gewoon écht kamperen! Ik vind het aardig gek in ieder geval. Lief niet, want die heeft de eerste 25 jaar van z'n leven zowat alleen maar écht gekampeerd. Maar ik dus nog nooit. (Behalve op festivalcampings, maar dat kan je niet echt kamperen noemen)quote:Op donderdag 23 april 2009 17:18 schreef Rewimo het volgende:
Diaan, misschien is de Sprookjescamping wat? Ik weet alleen niet of je daar huisjes kunt huren.
Is ook dichtbij de Efteling he? hahaha Waar gaan jullie naartoe in Italie?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:17 schreef Estrys het volgende:
De peel is wel heel mooi, heb veel familie daar. Je kan wel op ons huis passen Diaan, wij gaan de 24 juli naar ItalieNiet in de Peel maar heej er gaat niks boven Brabant
Maar je plannen voor volgend jaar staan alquote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef MamsX het volgende:
ik ben ook al maandenlang aan het bedenken wat te doen met de vakantie..
Nou de Efteling is nog wel een km of 50 hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is ook dichtbij de Efteling he? hahaha Waar gaan jullie naartoe in Italie?
we kunnen altijd pratenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:43 schreef MamsX het volgende:
Jaaa. ik heb er nu al zin in.
is er in hotel linda2205 ook roomservice?
Dat valt nog erg mee hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou de Efteling is nog wel een km of 50 hoor.
Wij gaan naar Porlezza aan het meer van Lugano, dat is vlakbij het Como meer. Noorden dus. We overnachten vrijdag op zaterdag in Karlsruhe en dan rijden we zaterdag door.
We hebben een appartement gehuurd. Hier gaan we heen:
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef Raissa het volgende:
Lois en Be, tnx voor jullie tip (chell als fotografe)! We hebben een afspraak gemaakt en ik ben nu al zenuwachtig
Ik hoop het maarquote:Op donderdag 23 april 2009 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!Chell is heel lief en bijt niet!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
We gaan gewoon net zolang door totdat je er leuk op staatquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik hoop het maarAlle gekheid op een stokje, ik ben meer bang voor mezelf, dat ik weer es vreselijk op de foto sta
Hihi, we zullen zienquote:Op donderdag 23 april 2009 19:36 schreef Chell het volgende:
[..]
We gaan gewoon net zolang door totdat je er leuk op staatKomt heus goed
![]()
Daarnaast is je dochter erbij, dus dat is al garantie voor verliefde, trotse en vertederde blikken
is er bij jullie in de buurt niet wat te huur ?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef Rewimo het volgende:
Nee, geen huisje maar ik kreeg de Makrofolder en daar staan reisjes naar Parijs in
Met de auto ja, het is maar 950 kmquote:Op donderdag 23 april 2009 18:21 schreef MamsX het volgende:
Prachtig estrys..
Maar jullie gaan met de auto? brrr niets voor mij
absoluutquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef Chell het volgende:
Heerlijk al die vakantievoorpret.
Ik moet vanavond en morgenochtend nog even heeeel hard werken aan wat fotodingen, maar morgen om 20.40 zit ik lekker in het vliegtuig
Naar Ierlandquote:
Alsof het daar ooit wel lekker weer isquote:Op donderdag 23 april 2009 20:49 schreef pinquit het volgende:
jeej en ik maandaghet is niet écht lekker weer in ierland, maar ach
daar kijken we dan maar doorheen
Have fun dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:16 schreef Chell het volgende:
[..]
Naar IerlandCork en Dublin
[..]
Alsof het daar ooit wel lekker weer is![]()
April is de droogste maand he. Dan regent het gemiddeld maar 28 dagen ipv 29
* Oxy is heel verbaastquote:Op donderdag 23 april 2009 19:49 schreef innepin het volgende:
Oxy, wat een leuk stukje, stoer dat je in de krant staat![]()
Je woont echt heel dicht bij mij, wat grappig.
Ga jij nou al weer?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef snoopy het volgende:
Wij gaan zondag voor een weekje naar... je mag 1x raden
Ik zou vroeg naar bed vanavond, kon ook met goed fatsoen aangezien F. er niet is (anders vind ik het zo ongezellig) maar nu zit ik dus nog...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:47 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh my God, ik ben op dreef. Het is potverdikkie al bijna 2200uur, normaal lig ik nu al twee uur in bed
![]()
.
Aan de overkant van de Lekquote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
* Oxy is heel verbaast
Waar woon je dan? En grappig ook, ik dacht dat ik ''hier'' alleen woonde.
gaat het goed met je pinq?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:28 schreef pinquit het volgende:
je luistert iets over walnoten op ned.3
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
ik kijk eh
iets over walnoten geloof ik op Ned.3![]()
of nouja kijk... luister vooral haha
Stoere dude met zonnebril en bleektandpastagrijns?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef pinquit het volgende:
ohja. wat is deze smiley nou eigenlijk:![]()
ik zie echt niet wat ie uitbeeldt
Pardon?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef pinquit het volgende:
ohja. wat is deze smiley nou eigenlijk:![]()
ik zie echt niet wat ie uitbeeldt
jaquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja
mn mamsie was is enorm Snoopy-fan haha, en er stond ook onder deze foto in mn album "Joe Cool... verder geen commentaar"
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja
mn mamsie was is enorm Snoopy-fan haha, en er stond ook onder deze foto in mn album "Joe Cool... verder geen commentaar"
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:48 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
Ga jij bij het fotoalbum van jouw kindje dan dingen schrijven als "...barbatruuk!" als ze iets nieuws laat zien?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
wie weet! haha nee maar serieus, in tegenstelling tot wat mn nick suggereert ben ik geen enorme barbapapa-fan hoorhaha. Ik vind het wel geinig maar die nick komt vooral doordat ik er al tig geprobeerd had die allemaal bezet waren
ja natuurlijk, dat is zo..quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:09 schreef cattie het volgende:
Dat is vast waar, maar het plaatst het wel allemaal in perspectief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |