Dat ga ik haar dus echt niet zeggenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:06 schreef Popples het volgende:
kraamtranen die zijn er na een jaar nognee echt ik huil om alles
![]()
Nee, ze woont net als ik in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 23 april 2009 10:08 schreef Memmel het volgende:
Asyniur, is die vriendin van jou toevallig juf op een KDV in Den Haag???
Ik ken hem nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef miss_sly het volgende:
http://www.martinbril.nl/
Voor degenen die hem niet kennen
Al neem je er 10quote:
dat weet ik allemaal nog niet, ze moest wel enorm vroeg binnen zijn half 7 al, om rond half 8 te opereren, ze zou een ruggeprik krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Hebben ze alles weg kunnen halen, Bar, of weet je dat nog niet?
Kun je niet iemand bellen die bij haar is?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat weet ik allemaal nog niet, ze moest wel enorm vroeg binnen zijn half 7 al, om rond half 8 te opereren, ze zou een ruggeprik krijgen.
operatie zou ongeveer een uurtje duren, dus opzich is ze wel al een tijdje klaar, maar wil nu gewoon nog niet bellen.
laat ze eerst maar beetje bijkomen enzo.
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuisquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je niet iemand bellen die bij haar is?
Dat is niet helemaal waar, dat ligt er aan op welke afdeling je ligt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuis
ik heb de tijd hoor, bel liever vanmiddag rond uurtje of 15 dan nu al bellen terwijl ze misschien nu nog helemaal niet lekker is enzo.
en zolang ik niks hoor, is alles vast goed gegaan
Bij ons in het ziekenhuis mag het zowat overal behalve op de hartafdeling en bij de rontgen en (mri) scanquote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, dat ligt er aan op welke afdeling je ligt.
Maar idd, geen bericht is goed bericht!
Ik lag zelf in het ziekenhuis en had gewoon mn mobiel aan. Oké niet op de Intensive Care, maar toen was ik zelf ook te brak om te willen bellenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef Stout het volgende:
[..]
Bij ons in het ziekenhuis mag het zowat overal behalve op de hartafdeling en bij de rontgen en (mri) scan
Toch zet ik m uit, ik vind het zo asociaal om te gaan bellen in een ziekenhuis als het ook best buiten kan. KUn je niet anders dan oke, maar soms ...
wil je een cakeje dan?quote:
Tegenwoordig niet meer hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:10 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mobieltjes zijn uit he in een ziekenhuis
dan fiets je een extra rondje.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee!!![]()
ik ben heel gedisciplineerd op dit moment![]()
![]()
Vangen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef Reinhilde het volgende:
Zeg Rewimo, kan je nog wat van die snoepjes deze kant op schuiven?
weekendje caravan testen, dat roept P. al ieder wekend, maar nu gaan we zonder dat hij het weetquote:
Ik zou ze terugbrengen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Memmel het volgende:
Heb ik net 24 danoontjes ingeslagen voor Anna d'r traktatie maandag, zijn ze maar tot en met zondag houdbaarDaar kan ik zo kwaad om worden he...
Zal ik ze zondag meenemen naar de ruilbeurs?
Je kan het jezelf ook makkelijk maken en de paëlla van Knorr Wereldgerechten kopen. Op het pak staat precies wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef _Bar_ het volgende:
even iets anders, iemand van jullie wel al eens paella gemaakt?
en zo ja misschien ook nog een lekker receptje voor me?
ben ondertussen ook al aan het zoeken hoor.
en wat mijn oma betrefd, juist omdat zij er zo "makkelijk/luchtig" over doet, maak ik me echt niet zomaar snel zorgen.
Kan je er niet stokjes insteken en ze als ijsjes invriezen? Of is dat niet handig ivm meenemen... nee natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef Memmel het volgende:
Heb ik net 24 danoontjes ingeslagen voor Anna d'r traktatie maandag, zijn ze maar tot en met zondag houdbaarDaar kan ik zo kwaad om worden he...
Zal ik ze zondag meenemen naar de ruilbeurs?
dat hebben wij in onze sleurquote:Op donderdag 23 april 2009 13:16 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zou ook best een sleur willen met een voortent en dan overal en nergens gaan maar ik geloof niet dat ik mijn vent in een sleurhut krijg. Hij wil een eigen toilet en douche, en vooral niet met een pleerol onder zijn arm de camping over.
Tot mijn 15de zat ik ieder weekend, iedere vakantie, iedere vrije dag in een stacaravan en ik vond er geen zak aanquote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zou idd een caravan met wc wel waarderen maar dan meer zodat je 's nachts niet met je kinderen over een camping hoeft te zwalken met je slaperige kop (of zoals ik nachtblind zijn). Wij hadden toen ik nog een kind was eerst ook een sleurhut maar daar gingen we dus elke vakantie mee naar de bousberg. Toen hebben ze maar een stacaravan gekocht, hoefde mijn pa niet elke keer de sleurhut van en naar de stalling te brengen.
dat kan toch door een opzegbrief naar t doel en een stopmachtiging naar je bank te sturenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:57 schreef Reinhilde het volgende:
Dank je Rewimo!![]()
Zeg, weet iemand hoe je het kan stop zetten dat je elke maand een goed doel steunt?
Chippies?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Guuzewuus het volgende:
Mijn dochter heeft door het vele ziekzijn de afgelopen drie weken ondergewicht en nu moet ik van de huisarts calorierijkspul geven. Dus geen water maar diksap/appelsap/ranja/soep, en geen yoghurt maar danoontje, enz enz... Over een week moet ik terugkomen met mijn arme spillepootje, maar ze wil alleen maar water, de rest drinkt ze niet. Ze eet met moeite één boterhammetje en nauwelijks avondeten. Wel een beetje fruit ook.
Nog tips voor calorierijkspul, iets waar ze wellicht intrapt?
Danku, ik weet hoe goed jullie mij altijd helpen bij dit soort vragen.
Oh ja, dat is slimquote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Misschien wil ze wel volle yoghurt (met cornflakes of zo)?
Tja, ik ben niet heel moeilijk met af en toe ongezond. Maar niet elke dag. Jen krijgt wel eens chipjes. (Vooral als we bij oma zijn, en dan geen heel zakje maar een stuk of 6)quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Ja misschien, maar dat voelt zo gek, om haar echt met ongezonde dingen te gaan volproppen. Ik had zelf al bedacht straks een -hoe heet zo'n ding- (soort cranberry-cakeje) te gaan halen ipv een droog koekje in de middag.
Hoe zet ik een automatische incasso stop?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:15 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Kan je dat gewoon doen met je internet-bankieren-unit of moet ik daarvoor naar de bank?
Je moet toch sowieso volle melk enzo geven tot de leeftijd van 4 jaar?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, dat is slim. Alles vol ipv half-vol en mager. En cronflakes heeft ze nog nooit gehad, zeker eens proberen. ga het straks meteen halen (samen met de tompouce die ik nogsteeds MOET hebben
).
Dat doe ik inderdaad wel. Voor Jen heb ik volle melk, en stiekem vind ik dat ook veel lekkerder.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Libell het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso volle melk enzo geven tot de leeftijd van 4 jaar?
Dus niet halfvol of mager.
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 23 april 2009 14:18 schreef Libell het volgende:
[..]
Je moet toch sowieso volle melk enzo geven tot de leeftijd van 4 jaar?
Dus niet halfvol of mager.
Kinderen tot 4 jaar hebben juist die vetten nodig...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik helemaal niet. Nou, dat dan sowieso.
En wentelteefjes, ga ik vanavond meteen geven. Hoe moet dat ook alweer? Brood in een badje van melk en ei en dan nog even in de bloem en dan bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |